Zal je het wel zelf na gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg de hele tijd een errorschermpje in beeld![]()
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Na, daz ook nie lievquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Wat ben je weer bescheiden Garisson!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
Voor een Singles-poster die geen knuffies, kusjes en smilies post vind ik dat ik nog best hoog geëindigd ben in die lijst.
haha ik was 3x van de begane grond naar de 5e gelopen met de trap & terugquote:
die heb je hier dan ook zo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef Howl het volgende:
Er zijn hier zelfs posters die regelmatig in de dagcijfers terecht komen. Maar daarvoor moet je toch minstens 50 posts per dag doen.
Iddquote:
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Ik heb die ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon omdat ik dat kan zeggenquote:
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat kan zeggen![]()
Zeker teveel NSFW gekeken?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt niet
tis gewoon irritant
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh oké ik heb niks gezegdquote:
Enormquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. errorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef djayzz het volgende:
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?
Ja, dat kreeg ik gisteren ook een aantal keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. error
Die hebhad ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. error
Wellus!quote:
Terwijl ik dit wou invoeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wellus!
(ik gebruik firefox, en ik had dat gisteren dus ook)
zo, dat wordt wel ff te heet onder je voeten idd. sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Zat net een beetje te flirten met een (oudere collega)
Tegen de 30 is ze aan, kijkt ze me opeens heel zwoel aan, en legt ze haar trouw (of verlovingsring) in haar la en sloeg ze haar benen over elkaar heen
Toen liep ik de kamer maar uit
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Terwijl ik dit wou invoeren.
Zwak hoor, je had gewoon een zet moeten makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Tegen de 30 is ze aan, kijkt ze me opeens heel zwoel aan, en legt ze haar trouw (of verlovingsring) in haar la en sloeg ze haar benen over elkaar heen
Ja sorry, maar wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat wordt wel ff te heet onder je voeten idd. sterkte!
Waarom vind ik dit een heel ongeloofwaardig verhaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom ik ook niet kon beseffen wat daar nou gebeurdequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit een heel ongeloofwaardig verhaal?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:ben de herhaling van take me out van gisteren aan t kijken
laat die gozer zn piemel zien met 3 X erop getatoeerd OMG
WaarschijnlijkER is dat ze niet met je aan het flirten was, maar je gewoon een beetje aan het stangen was. Kijken hoe je zou reageren. Weetjewel, het jonge broekie een beetje fucken. Maar nooit écht fucken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom ik ook niet kon beseffen wat daar nou gebeurde?
Ja de eerste keer dat ik het programma zag, meteen de indruk dat het een flikker programma isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:ben de herhaling van take me out van gisteren aan t kijken
laat die gozer zn piemel zien met 3 X erop getatoeerd OMG
ehm, wtfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja de eerste keer dat ik het programma zag, meteen de indruk dat het een flikker programma is
Een Amsterdammertje in je broek![]()
Nja ik zit haar altijd te rellen, zij is altijd degene die bloost.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WaarschijnlijkER is dat ze niet met je aan het flirten was, maar je gewoon een beetje aan het stangen was. Kijken hoe je zou reageren. Weetjewel, het jonge broekie een beetje fucken. Maar nooit écht fucken.
Een of ander date programma met heel veel oppervlakkige vrouwen die op uiterlijk en of het een honden of kattenmens is, beoordelenquote:
M.A.W. je baas stond achter je en keek niet zo blij?quote:
quote:
Zoek de verschillenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik reageerde wel heel cool'tjes hoor
zoietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
M.A.W. je baas stond achter je en keek niet zo blij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |