Zal je het wel zelf na gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg de hele tijd een errorschermpje in beeld![]()
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Na, daz ook nie lievquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Wat ben je weer bescheiden Garisson!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
Voor een Singles-poster die geen knuffies, kusjes en smilies post vind ik dat ik nog best hoog geëindigd ben in die lijst.
haha ik was 3x van de begane grond naar de 5e gelopen met de trap & terugquote:
die heb je hier dan ook zo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef Howl het volgende:
Er zijn hier zelfs posters die regelmatig in de dagcijfers terecht komen. Maar daarvoor moet je toch minstens 50 posts per dag doen.
Iddquote:
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Ik heb die ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon omdat ik dat kan zeggenquote:
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat kan zeggen![]()
Zeker teveel NSFW gekeken?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt niet
tis gewoon irritant
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh oké ik heb niks gezegdquote:
Enormquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. errorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef djayzz het volgende:
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?
Ja, dat kreeg ik gisteren ook een aantal keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. error
Die hebhad ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Wellus!quote:
Terwijl ik dit wou invoeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wellus!
(ik gebruik firefox, en ik had dat gisteren dus ook)
zo, dat wordt wel ff te heet onder je voeten idd. sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Zat net een beetje te flirten met een (oudere collega)
Tegen de 30 is ze aan, kijkt ze me opeens heel zwoel aan, en legt ze haar trouw (of verlovingsring) in haar la en sloeg ze haar benen over elkaar heen
Toen liep ik de kamer maar uit
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Terwijl ik dit wou invoeren.
Zwak hoor, je had gewoon een zet moeten makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Tegen de 30 is ze aan, kijkt ze me opeens heel zwoel aan, en legt ze haar trouw (of verlovingsring) in haar la en sloeg ze haar benen over elkaar heen
Ja sorry, maar wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat wordt wel ff te heet onder je voeten idd. sterkte!
Waarom vind ik dit een heel ongeloofwaardig verhaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom ik ook niet kon beseffen wat daar nou gebeurdequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit een heel ongeloofwaardig verhaal?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:ben de herhaling van take me out van gisteren aan t kijken
laat die gozer zn piemel zien met 3 X erop getatoeerd OMG
WaarschijnlijkER is dat ze niet met je aan het flirten was, maar je gewoon een beetje aan het stangen was. Kijken hoe je zou reageren. Weetjewel, het jonge broekie een beetje fucken. Maar nooit écht fucken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom ik ook niet kon beseffen wat daar nou gebeurde?
Ja de eerste keer dat ik het programma zag, meteen de indruk dat het een flikker programma isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:ben de herhaling van take me out van gisteren aan t kijken
laat die gozer zn piemel zien met 3 X erop getatoeerd OMG
ehm, wtfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja de eerste keer dat ik het programma zag, meteen de indruk dat het een flikker programma is
Een Amsterdammertje in je broek![]()
Nja ik zit haar altijd te rellen, zij is altijd degene die bloost.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WaarschijnlijkER is dat ze niet met je aan het flirten was, maar je gewoon een beetje aan het stangen was. Kijken hoe je zou reageren. Weetjewel, het jonge broekie een beetje fucken. Maar nooit écht fucken.
Een of ander date programma met heel veel oppervlakkige vrouwen die op uiterlijk en of het een honden of kattenmens is, beoordelenquote:
M.A.W. je baas stond achter je en keek niet zo blij?quote:
quote:
Zoek de verschillenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik reageerde wel heel cool'tjes hoor
zoietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
M.A.W. je baas stond achter je en keek niet zo blij?
heel coo'ltjes de kamer uitgelopen....quote:
Uiteraard deed jij dat. Daar twijfelen we geen seconde aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk wilde ze me even terug pakkenmooie actie
Maar ik reageerde wel heel cool'tjes hoor
Heb toch niet verteld hoe ik de kamer uitliepquote:
Topickillerquote:
die heb ik ook jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Murmmmmquote:
grijpen die snolquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
Typical... jij vertelt iets, er worden kanttekeningen bij geplaatst en vervolgens is het ineens allemaal maar een geintje. How convenient.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
Neem het inderdaad allemaal eens met een korreltje zout
Maar is de humor meneer Zonneberg!?
Ik constateer slechtsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
Neem het inderdaad allemaal eens met een korreltje zout
Ik heb toch niet verteld dat het niet waar was ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Typical... jij vertelt iets, er worden kanttekeningen bij geplaatst en vervolgens is het ineens allemaal maar een geintje. How convenient.
fossielenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaj KFje
(vrouwen van tegen de 30 zijn niet oud)
vrouwen van 34 zijn het lekkerstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind vrouwen van rond de 25-29 opwindender dan meisjes van 16-21 hoor
Wat is er mis met jongentjes van 21quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vrouwen van 34 zijn het lekkerst![]()
en jongetjes van 21 whahahaa![]()
(onee tussen de 35 en 40 moet ik nu heel diplomatiek zeggen)
Helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met jongentjes van 21?
Tsja dan maar een viespeuk... tis wel verdomde lekkerquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:vanuit Manchester. Zit hier een weekje dus weinig geluid van mij
Welkom dan maar hahaquote:
heb je die niet van je eigen leeftijd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja dan maar een viespeuk... tis wel verdomde lekker![]()
Ook wel maar zn jonkie heeft wel wat hahaha ennee trouwens zeg me niet dat jij er anders over denktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
heb je die niet van je eigen leeftijd?
Ik natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
Even naar de AH en daarna even roken en eten
Wie heeft vandaag de zon gestolen?!
ikke was het vandaag niet hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
Even naar de AH en daarna even roken en eten
Wie heeft vandaag de zon gestolen?!
Eeej goede morgen daarquote:
ik heb liever een meid van 27 dan van 21quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook wel maar zn jonkie heeft wel wat hahaha ennee trouwens zeg me niet dat jij er anders over denkt
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb liever een meid van 27 dan van 21
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb liever een meid van 21 dan van 27
wil je m aub terughangen, ik heb t kkkkoud!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!
Je bent een zonnekoning of niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je m aub terughangen, ik heb t kkkkoud!!!* Belsezar stapt in de auto en rijd richting DuimelotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik ook. Een meid van 21 is wel erg jong voor mij. Maar ik heb dan wel weer liever een vrouw van 27 dan van 35.quote:
we hadden het nie over relaties toch? dan ga ik ook voor een meer volwassen iemand, maar zo voor een lolletje moet kunnen hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb liever een meid van 27 dan van 21
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar stapt in de auto en rijd richting Duimelot
Oh, dat valt reuze mee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
Oudste waar ik mee naar bed ben geweest was 26
En je merkt wel dat die meer ervaring hebben
voor een lolletje heb ik liever iemand van 27 dan van 21quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we hadden het nie over relaties toch? dan ga ik ook voor een meer volwassen iemand, maar zo voor een lolletje moet kunnen hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:14 schreef mrbox het volgende:
Eindelijk weer eens uitgeslapenSnel ff ontbijt en dan richting school
Dan zou je ze eens van 29 moeten nemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zien we een date ontstaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan zou je ze eens van 29 moeten nemen![]()
ik ben maar weer ff stil geloof ik haha![]()
jaajaa ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
voor een lolletje heb ik liever iemand van 27 dan van 21
Hahaha daarom zeg ik al ik ben maar weer ff stil is beter geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zien we een date ontstaan
Je kan het ook beter via PM regelen iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha daarom zeg ik al ik ben maar weer ff stil is beter geloof ik
een meid van 21 is eerder nog wat onzeker en laat zich niet helemaal gaan...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan het ook beter via PM regelen idd
en dat via fokquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zien we een date ontstaan
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]anders krijg ik straks dat geroddel weer he
Nou miss bij vrouwen dan wel idd maar bij mannen vind ik dat reuze meevallen hoor en ze willen heel veel leren je kan ze helemaal sturen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
een meid van 21 is eerder nog wat onzeker en laat zich niet helemaal gaan...
een meid van 27 is eerder wat vrijer![]()
over het algemeen dan he
en ikke op die van jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
** Wacht me smacht op de PM van Carooltje **
Je bent nooit te oud om te leren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou miss bij vrouwen dan wel idd maar bij mannen vind ik dat reuze meevallen hoor en ze willen heel veel leren je kan ze helemaal sturen...
haha maar dat komt ook wel goed hoor haha ik maak me nie zo snel druk hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
idd
fuck your reputation, think about your fun
Jaa miss is dat het wel idd.... was van de week ook al lekker met me zweep hier bezigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren?![]()
je wilt gewoon iemand waar je de baas over kan spelen
Nog even geduldquote:
Daar houden wij wel van hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]anders krijg ik straks dat geroddel weer he
Wat een wonder weerquote:
Is het weer zover, heb je weer een paar petsen nodig. Hier dat ding!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa miss is dat het wel idd.... was van de week ook al lekker met me zweep hier bezig![]()
eeej eeej nie doen he, hier met die zweep.. die is van mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Is het weer zover, heb je weer een paar petsen nodig. Hier dat ding!
Die van mij 22quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa miss is dat het wel idd.... was van de week ook al lekker met me zweep hier bezig![]()
Gaan we nog meppen ook. Buk jij maar eens even dametjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej eeej nie doen he, hier met die zweep.. die is van mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gaan we nog meppen ook. Buk jij maar eens even dametje
De oudste van mij is 16quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die van mij 22![]()
Maar toen was ik zelf nog 18
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als hier iemand bukt ben jij het wel he
Dat is zo geil he, als een vrouw in bed een beetje de baas speelt en laat zien wat ze echt wilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren?![]()
je wilt gewoon iemand waar je de baas over kan spelen
haha jaa dat zeg je nu hequote:
De jongste van mij was 19quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan gooi ik die van mij er ook maar in.. ik was 22 en hij 28.. jongste was een jaar jonger dan ik
Jaa wacht maar als ik daar sta met me zweepje...quote:
Mijn jongste was 12, maar ze zei dat ze 14 wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan gooi ik die van mij er ook maar in.. ik was 22 en hij 28.. jongste was een jaar jonger dan ik
Klinkt spannend, een oudere vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De jongste van mij was 19en ikke was toen 28
hahaha gaat goed daar he hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Kom ik net terug van buiten, eindelijk weer een saffie gedaan
Stapt die collega van de ring net weer in de lift
Ziet ze dat ik muziek luisterde met oordopjes, en ze zag net ook me moonwalk.
Zegt ze "zegt eens op de speaker"
Dus ik doe dat, wil ze met me dansen in de lift
Daar is ze alleen niet zo goed in
Of ze nou goed kan dansen of niet... Als dat geen neuken wordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Kom ik net terug van buiten, eindelijk weer een saffie gedaan
Stapt die collega van de ring net weer in de lift
Ziet ze dat ik muziek luisterde met oordopjes, en ze zag net ook me moonwalk.
Zegt ze "zegt eens op de speaker"
Dus ik doe dat, wil ze met me dansen in de lift
Daar is ze alleen niet zo goed in
14quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn jongste was 12, maar ze zei dat ze 14 was![]()
Was zelf overigens ook 14!
Heb je die films nou al eens gekeken ouwe zweepzwaaier?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gaan we nog meppen ook. Buk jij maar eens even dametje
Ik was 15, maar je bent niet de enige oude muts.. ja van de vrouwtjes weet ik het eig niet. De mannetjes hier zijn soms nog maagdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
wat een leeftijden zeg... ben ik nou echt de enigste oude muts hier
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was 15, maar je bent niet de enige oude muts.. ja van de vrouwtjes weet ik het eig niet. De mannetjes hier zijn soms nog maagd
Ik was al vroeg bezig met puberdingen, drank, drugs en sex was al geen vreemds meer op m'n 14e/15e.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
14![]()
Toen was ik meer bezig met me playstation hoor![]()
![]()
Eerste keer dat ik het gedaan had was ik 16, en nu nog spijt van dat het met dat meisje was.
Ze is nu 18, getrouwd en heeft vorige maand een kindje gehad![]()
dat betekend dus dat zei f*cking 13 was, kom ik dus nu pas achter
Je bent maar een jaartje ouder dan ik als ik naar je nickname kijk dus dat valt best meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Van t maagd zijn? Ow als je hier lang genoeg zit, dan hoor je het welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw echt joh?? dat had ik nie verwacht
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent maar een jaartje ouder dan ik als ik naar je nickname kijk dus dat valt best mee
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
nee ik had nie verwacht dat er ook zulke jonkies tussen zaten... zeker nie aan de reacties die ze geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van t maagd zijn? Ow als je hier lang genoeg zit, dan hoor je het wel
Ik ben maagdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw echt joh?? dat had ik nie verwacht
en hoe oud ben jij dan?quote:
Nee sorry zonnekoning... u heeft afgelopen week veel te mooi weer gebracht! Maar deze week zit het er wel inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je die films nou al eens gekeken ouwe zweepzwaaier?
mm ook nog lekker jong dusquote:
Ik was wel vrij vroeg inderdaad, maar ik vind 19 ook nog niet zorgewekkend ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef djayzz het volgende:
Damn, jullie waren vroeg.
Mijn eerste keer was ik 19.
Ik ook niet, ben er gelukkig mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik was wel vrij vroeg inderdaad, maar ik vind 19 ook nog niet zorgewekkend ofzo.
Wouw, ik wist niet dat een post zoveel sarcasme kon bevattenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee ik had nie verwacht dat er ook zulke jonkies tussen zaten... zeker nie aan de reacties die ze geven.
ik bedoelde dat die ook lekker zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met jongentjes van 21?
Je bent lekker op dreefquote:
Carooltje krijg allemaal rare ideeen zo op de dinsdag ochtendquote:
hahaha jaaa erg he en ik zit hier gwn op me werk haha foei foei tochquote:
quote:
natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie ook niet dat wanneer je leuke kleding aan hebt waar je je goed in voelt, meteen 2x zoveel zelfvertrouwen uitstraalt?
Op een oude fiets moet je het leren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Die ideeën heb ik elke ochtendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje krijg allemaal rare ideeen zo op de dinsdag ochtend
Nee eigenlijk niet. Ik loop heel vaak in me campingkloffie rond en dan heb ik even zoveel zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie ook niet dat wanneer je leuke kleding aan hebt waar je je goed in voelt, meteen 2x zoveel zelfvertrouwen uitstraalt?
Ik heb sowieso de swagger van een keizer, zelfs in m'n oude joggingbroek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
hahahaha tsja mannen hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die ideeën heb ik elke ochtenden middag en avond overigens
Hey Carooltje... Ik ben nog 3 jaar ouder dan jij, dus t valt wel mee hoor...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Toch wel fijn om te horen... voelde me al eenzaam wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hey Carooltje... Ik ben nog 3 jaar ouder dan jij, dus t valt wel mee hoor...
Ik ben nog maar een jochie hoor, vergeleken met een aantal hier.quote:
De gem leeftijd in het topic is de laatste weken redelijk naar beneden gegaan. Meesten waren/zijn 25+ hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hey Carooltje... Ik ben nog 3 jaar ouder dan jij, dus t valt wel mee hoor...
tsjaa jochie of gozertje of man... een pot nat op dat gebied hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een jochie hoor, vergeleken met een aantal hier.
Ik heb sinds vorige week ook nieuwe /nette kleding aan op mijn werk. Ik voel me een stuk beter, en veel meer zelfvertrouwen, ook in vergaderingen e.d.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoel dan ook meteen dubbel zoveel zelfvertrouwen
Dat kleding zoveel kan doen...
Oh jammerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]nee neee neeeeeee daar doe ik nie aan hoor
NPquote:
Is niet nodig hoor... Moet toch iemand een beetje toezicht houden op al dat jonge grut hier he...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te horen... voelde me al eenzaam worden
eeeejjj sssstttttt johquote:
Ahh ok! Veel plezier, ik denk dat je ze super gaat vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee sorry zonnekoning... u heeft afgelopen week veel te mooi weer gebracht! Maar deze week zit het er wel inVanavond zal ik gaan kijken
Daar werkte ik dan ook graag aan meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De gem leeftijd in het topic is de laatste weken redelijk naar beneden gegaan. Meesten waren/zijn 25+ hier
Het is ook niet erg hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar werkte ik dan ook graag aan mee
Een smile op je face, chin up en met je schouders breed heeft hetzelfde effect in je ouwe baggyquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me altijd zo'n eindbaas wanneer ik over straat loop in compleet pak, en ik zoveel aandacht krijg
jaa is volgens mij meer je uitstraling dan je kleding, volgens mij is een blik al genoeg wat je dan ook aan hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een smile op je face, chin up en met je schouders breed heeft hetzelfde effect in je ouwe baggy
Houding en uitstraling doen me meer dan een hippe outfitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
zullen we er ff een stelling ingooien??
kleren maken de man/vrouw??
Ze maken hem/haar niet, maar het helpt wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
** Toegeven doet grotendeels schuldig te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De gem leeftijd in het topic is de laatste weken redelijk naar beneden gegaan. Meesten waren/zijn 25+ hier
jaa dat vind ik ook hoor, al zien (de meeste) mannen er in pak er wel heeeeel lekker uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Houding en uitstraling doen me meer dan een hippe outfit
Same herequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
** Toegeven doet grotendeels schuldig te zijn**
Dat vinden veel vrouwen.. ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat vind ik ook hoor, al zien (de meeste) mannen er in pak er wel heeeeel lekker uitmaar das een persoonlijke voorkeur he
haha maar volgens mij moeten ze idd ook wel uitstraling hebben anders ist ook niks toch?quote:
Vriendinlief 's morgens vroeg in 'r badjas die een bak koffie op de tafel zetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat vind ik ook hoor, al zien (de meeste) mannen er in pak er wel heeeeel lekker uitmaar das een persoonlijke voorkeur he
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Same here![]()
Vers vlees voor de vrouwelijke users
Totdat de werkelijkheid weer genadeloos toeslaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me altijd zo'n eindbaas wanneer ik over straat loop in compleet pak, en ik zoveel aandacht krijg
Helemaal strak in pak met stropdas en die shit? of gewoon erg nette kleren (niet met sportschoenen eronder uiteraard)?quote:
Korte rokjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vriendinlief 's morgens vroeg in 'r badjas die een bak koffie op de tafel zet![]()
Nee, kleren doen me eigenlijk vrij weinig, al heb ik ook bepaalde outfits die ik echt leuk vind staan bij een vrouw.
maar dat beïnvloed mijn mening over haar verder niet.
Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw nee dat beinvloed mijn mening ook niet hoor maar het is wel een eye-catcher als je zn (vooral lange) gozer in zn nette pak ziet lopen en dan met een brede glimlach op zn gezicht en ondeugende oogjes ....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vriendinlief 's morgens vroeg in 'r badjas die een bak koffie op de tafel zet![]()
Nee, kleren doen me eigenlijk vrij weinig, al heb ik ook bepaalde outfits die ik echt leuk vind staan bij een vrouw.
maar dat beïnvloed mijn mening over haar verder niet.
Oké ik zal het even spellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helemaal bevatten hoor
met zoéen zwarte driekwartlegging eronder en hakschoentjesquote:
samenvatting:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké ik zal het even spellen.
I k b e n o p s e k s u e e l g e b i e d g e e n m a a g d m e e r m a a r m i j n o u d e r s h e b b e n e r v o o r g e k o z e n o m m i j o p e e n b e p a a l d t i j d s t i p t e v e r w e r k e n w a a r d o o r i k h e t s t e r r e n b e e l d m a a g d g e k r e g e n h e b.
Zo ik hoop wat licht in de duisternis gebracht te hebben
Beide kunnen erg leuk zijn..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Helemaal strak in pak met stropdas en die shit? of gewoon erg nette kleren (niet met sportschoenen eronder uiteraard)?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
I k b e n o p s e k s u e e l g e b i e d g e e n m a a g d m e e r m a a r m i j n o u d e r s h e b b e n e r v o o r g e k o z e n o m m i j o p e e n b e p a a l d t i j d s t i p t e v e r w e r k e n w a a r d o o r i k h e t s t e r r e n b e e l d m a a g d g e k r e g e n h e b.
Damn, ik moet toch wat vaker in pak gaan lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw nee dat beinvloed mijn mening ook niet hoor maar het is wel een eye-catcher als je zn (vooral lange) gozer in zn nette pak ziet lopen en dan met een brede glimlach op zn gezicht en ondeugende oogjes ....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
met zoéen zwarte driekwartlegging eronder en hakschoentjes
*djayzz heeft aan*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En gewoon een goede broek met zwart overhemd![]()
Oooh, het was een flauw grapje!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bij rokjes krijg ik hele andere nijgingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
met zoéen zwarte driekwartlegging eronder en hakschoentjes
Natuurlijk als de kop niet interessant is dan houdt het al snel opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha maar volgens mij moeten ze idd ook wel uitstraling hebben anders ist ook niks toch?
Nee vind ik niet, maar wanneer een vrouw leuk gekleed is dan kan het wel voor minder bloed in mijn hersenen zorgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Dat is meer mijn stijl,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beide kunnen erg leuk zijn..
Maar strak in het pak heeft gewoon ietsZeker als ze het niet dagelijks dragen
![]()
En gewoon een goede broek met zwart overhemd![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is meer mijn stijl,
Bovenste knoopje los uiteraard
*djayzz heeft geen mogelijkheid tot foto maken en uploaden op zijn werk.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Totdat de werkelijkheid weer genadeloos toeslaat
Ik ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
*djayzz heeft geen mogelijkheid tot foto maken en uploaden op zijn werk.
komt nog wel
Leer doet het ook wel goed bij damesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is meer mijn stijl,
Bovenste knoopje los uiteraard
Het enige wat ik van leer draag is me riem en me nette shubu's onder me pakquote:
Bij mij is het mijn tweede huidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het enige wat ik van leer draag is me riem en me nette shubu's onder me pak
edit: mijn nette shubu's
Met motor rijden zekerquote:
Daar houden we je aan hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
*djayzz heeft geen mogelijkheid tot foto maken en uploaden op zijn werk.
komt nog wel
quote:
das toch juist leuk haha doe ik ook altijd als ik me verveel op me werk ga ik leuke smsjes sturen hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:34 schreef KudFokker het volgende:
Damn, ik heb echt zin in seks
Dat kind moet echt een keer ophouden met dat soort smsjes te sturen als ik aan het werk benkan me amper concentreren
En ik heb nog nooit een sms van je gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das toch juist leuk haha doe ik ook altijd als ik me verveel op me werk ga ik leuke smsjes sturen haha
ik heb jouw nummer ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een sms van je gehad
nijgingen???quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij rokjes krijg ik hele andere nijgingen![]()
shubu's???? Is dat weer iets nieuws?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het enige wat ik van leer draag is me riem en me nette shubu's onder me pak
edit: mijn nette shubu's
en das waarschijnlijk nie eens het enigstequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
nijgingen???
Je krijgt dan ineens de neiging om ernstige taalfouten te maken?
Leuke avatar heb je zegquote:
Mijn ooglid begint te trillen in de maat van je avatar. Is dat normaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
shubu's???? Is dat weer iets nieuws?
Schoenenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
shubu's???? Is dat weer iets nieuws?
Alleen je ooglid? Of ook een ander lid?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn ooglid begint te trillen in de maat van je avatar. Is dat normaal?
Ja daar is het inmiddels ook begonnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
Alleen je ooglid? Of ook een ander lid?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd![]()
En eet smakelijk, ik ben ook lunchen
Damnquote:
Mijn motto deze zomer is: Lekker met m'n pilsje aan het gardameer, me niet druk maken en zien wat er gebeuren gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
Mijn motto deze zomer: Chicks in korte rokjes en spagetti topjes
OOOH JAAA? Jezus wat vet gaaf stoer zeg !!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef KudFokker het volgende:
Wanneer het weer mooi weer is mag ik op het industrie terrein op de Kawasaki ZX1000 rijden van een excollega / vriend
Haha ja klopt. Helemaal te voorkomen is het niet heb ik het idee, want dan zit het veel te strak, bij mij dan. Ik heb een heel klein luiertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
moet je wel een goed pak hebben.
ik zie zovaak (ex) collega rijders met een luierpak aan
Zo enthousiast reageerde ik toch niet ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
OOOH JAAA? Jezus wat vet gaaf stoer zeg !!!![]()
OMFG men
![]()
helemaal voorkomen is helaas onmogelijk ja, ach, je zit er toch meer op dan afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Helemaal te voorkomen is het niet heb ik het idee, want dan zit het veel te strak, bij mij dan. Ik heb een heel klein luiertje
Ik wil het wel een keer proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb helemaal geen drang om motor te rijden
Hutspot voor de lunch?quote:
Dat staat mij ook in de planning, gewoon veel genieten met vrienden en vriendinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En Rauw, ik ga deze zomer héél veel bij het IJselmeer zitten, picknikken / bbq'en, kampvuurtje en waterpijp erbijcoolboxen met biertjes
en heel veel terrasjes uiteraard
jaaaa daar kom je nie meer onderuit he hahahaquote:
Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
OOOH JAAA? Jezus wat vet gaaf stoer zeg !!!![]()
OMFG men
![]()
Matig, ze hadden geen lekker soepjequote:
Dat is echt fijn, net als garnalensaladequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hutspot voor de lunch?
Ik had krabsalade op een broodje
quote:
Dat blijft je idd nog even achtervolgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaaa daar kom je nie meer onderuit he hahaha
*maakt even een note*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat blijft je idd nog even achtervolgen
Middagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Mijn auto heeft kuren.Waarschijnlijk is mijn versnellingsbak kapot.
![]()
Dus dat wordt of een andere auto kopen of reaperen. Alleen voor beide heb ik geen geld.
Inderdaad... nou ja, ik zal eens kijken of ik een leuk fotootje kan maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat blijft je idd nog even achtervolgen
Fietsenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Mijn auto heeft kuren.Waarschijnlijk is mijn versnellingsbak kapot.
![]()
Dus dat wordt of een andere auto kopen of reaperen. Alleen voor beide heb ik geen geld.
Idd, nou je het zegt, waar is Noukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
Ben ik trouwens de enigste die Nouk een beetje mist hier in [singles]![]()
?!
Valt heel erg mee, alleen de manurenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Middag![]()
Oh dat is minder![]()
kost duur zeker, zo`n versnellingsbak?
Ze komt vandaag weer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
?!
Thnx, savedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Alle Top Gear aflevering, streaming!
http://www.hessmo.com/Hessmo/Top_Gear.html
Ze is op wintersport...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Middag![]()
Oh dat is minder![]()
kost duur zeker, zo`n versnellingsbak?
owja dat is wel okequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad... nou ja, ik zal eens kijken of ik een leuk fotootje kan maken.
Had trouwens boterham met kaas, boterham met kipfilet en broodje met krabsalade
Nouk is op wintersport heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
?!
izze goeiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owja dat is wel oke
Doe dat eensVerwacht binnenkort een pmetje
Goed idee. Ik ga vanuit Dordrecht naar de Botlek fietsen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fietsen![]()
Maar wel rot voor je Tijn
Als je nou dicht bij woonde / werkte konden we carpoolen met me Aygo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |