Dat dat gewoon mag he! Op de brandstapel dr mee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:44 schreef Joene het volgende:
Ik zie wel zo een sletterig usericoon met een tong.
Heeft een duitser hem dan misschien geleend ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, Joene, zo een oma.
Geen Duitse.
Te ranzig gewoonquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dat gewoon mag he! Op de brandstapel dr mee!
Tis Dinsdagochtend, kan een hele flauwe grap over heet maken etc?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dat gewoon mag he! Op de brandstapel dr mee!
quote:
Doe maar.. Doe is..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis Dinsdagochtend, kan een hele flauwe grap over heet maken etc?.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Vandaag beginnen we de dag hier trouwens met Speelman & Speelman met het volume waar je net geen fatsoenlijk telefoon gesprek mee kunt voeren.
Doe esquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis Dinsdagochtend, kan een hele flauwe grap over heet maken etc?.
Issie weer weg? Die gozer ookquote:
ik las strap-onsquote:
Hej heeft JK wat gepost dat je dat zegt?quote:
Ik heb gehoord dat die een bonus heeft gehad en daarom niet meer met ons wil potsequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej heeft JK wat gepost dat je dat zegt?
Kijk ik er soms overheen?
Nou ja.. Das ook niet een beetje uit de hoogte..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die een bonus heeft gehad en daarom niet meer met ons wil potse
Jesus. Zo'n grote bonus.. Pfff...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Joene het volgende:
Hij gaat er waarschijnlijk een 2e auto van kopen Tal.
Ja het is niet te geloven , maar dat die zich gelijk zo verheven voelt.quote:
lease prijs per maand...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht dit doorkomen, mijn eerste (huidige) auto kostte ¤850,-.
De eventuele tweede wordt natuurlijk goedkoper.
error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function dat is het waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:04 schreef Joene het volgende:
Ik zie een lege post onder de mijne tally.
Die idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function dat is het waarschijnlijk
Ja jammer hoor.. Waar zijn de mensen die zo gewoon blijven als ze een bonus krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja het is niet te geloven , maar dat die zich gelijk zo verheven voelt.
Ja volgens mij problemen met het forum. Kijk maar naar de post van Barra. Dat krijg ik dus ook de hele tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:04 schreef Joene het volgende:
Ik zie een lege post onder de mijne tally.
Aanschaf, Barra. Aanschaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lease prijs per maand...
toch nog redelijk goedkoop
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aanschaf, Barra. Aanschaf..
Ik werk in een branche waar een leaseauto een soort eenhoorn is.
Mensen zeggen dat ze er wel eens één gezien hebben, maar eigenlijk bestaat-ie niet.
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:is het zo erg... maar je krijgt wel miljoenen bonussen volgens tally en joene
Firefox ff in een msi gooien Johnny meestal mag je hem dan wel installerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Thuis wel J, hier op het werk mag ik het niet installeren.
Te weinig rechten.
Het is me nog wel gelukt om Winamp te installeren op mijn kladschijf, maar met FF lukt dat niet.
Een 2e wagenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Was het maar zo. Van de bonus kan ik net een tweede BX betalen.
Jaaa, met de eerste rijden we 10.000 km per jaar, dus een tweede wagen is wel nodig ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |