quote:Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Witschge: "Ik heb hier nog een hesje voor Wesley, heb jij hem ergens gezien?"
schiet eens opquote:Op maandag 30 maart 2009 17:31 schreef sezten het volgende:
Vast geen probleem als ik om circa half 11 de uitslag hou, want deze is vandaag pas begonnen.
quote:-Joesse-
-Nieuwe sponsor Nederlands Elftal levert oranje inContinentieslips.-
quote:-Sjimz-
-Sneijder hes left the building-
quote:-vrolijke-frits -
-Sneijder:"Jezus! Dit lijkt wel maat 37 joh!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Arjen ik neem jouw hesje even mee, die geef ik aan aan Wesley-
waarom staat suijk er niet bij ?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Vragen?
Ik wilde eigenlijk" Wesje, waar is je hesje? Wesje waar is je vorm?" neerzetten maar die leek te veel op die van Suijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
waarom staat suijk er niet bij ?
bij hem verslikte ik in me eten
Die had wel goed geweest.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk" Wesje, waar is je hesje? Wesje waar is je vorm?" neerzetten maar die leek te veel op die van Suijk.
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:36 schreef Ruud het volgende:
ja, waarom sta ik niet op het podium?
ik zal je nog eens laten winnen
Ach, nu heeft 'ie eindelijk door hoe je leuke onderschriften moet plaatsen, nu moet 'ie het jureren nog leren.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
waarom staat suijk er niet bij ?
bij hem verslikte ik in me eten
Was niet onterecht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik moet altijd plotseling heel hard kotsen als sjimz onterecht op het podium staat, heel gek is dat.
Je begrijpt me wel, ruud.quote:
Net zoals jij mijn jurering niet snapt héquote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Na wedstrijd wordt bekend dat Guus het rode leger zal ondersteunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |