Muziek, schermen, vliegen. Hoe moeilijk kan dat zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb ik min of meer al een beetje naar ge-google-d
Ik heb die heuvelhint ge-google-d. Toen kwam ik bij een herriebandje uit. Ik denk dat wyccie hem wel kent, haar ex was dol op herriebandjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Muziek, schermen, vliegen. Hoe moeilijk kan dat zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Bruce Dickinson?
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ook zou ik geen Smeg willen hebben. En anders moet het zonder ronde hoeken en in een fatsoenlijk kleurtje graag.
Het is net een minikoelkast.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.
[ afbeelding ]
Of een broodrooster.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net een minikoelkast.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gabriel Garcia Marquez?
Zie jij vakjes om je brood in te doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Of een broodrooster.
Achter het deurtje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zie jij vakjes om je brood in te doen?
Uitgeschoten met Paint.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom heeft meneer Marquez een blauw oog?
Je weet het gewoon nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
Wat een gare foto.
En ik moet zo slapen, dus ik zeg niks.
Echt welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Dat plaatje is toch niet goed te zien!![]()
Zie je wel? Mei Li Muts it isquote:Is het Mai Li Vos of hoe heet ze, die PvdA-muts?
Wat zit je dan te ouwenelen dat het een gare foto is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Jawel, ik weet zelfs dat het MEI Li moet zijn.
Ik vind haar ook verschrikkelijk. Ze lijkt me niet helemaal nozel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hekel aan dat mens en nog weet ik haar van zo'n gare foto te herkennen
Het is een still van een video-opname.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dat het een gare foto is, wil niet zeggen dat ze niet te herkennen is.
quote:
Je moet ook geen ruzie met ze maken, gewoon een pijpje roken met z'n allen in de tipiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze zijn vooral erg tof als ze je scalperen
Dan is het zeker Ivo Niehe?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten. Ik ga ook zo.
Dit is trouwens helemaal geen koiboi
Die wil ik inderdaad!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even gechecked, en het is goed![]()
Diaan, ik zie roest op je bloemmobiel.
Je had 'm makkelijk buiten beeld kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik wist dat je er wat van zou zeggen, maar dit is een van de weinige plekjes...
De mijne is veel roestiger. Vorig jaar helde de bestuurdersstoel opeens wel erg naar links, zat er een scheur van bijna een halve meter onder de stoelquote:kan ook niet anders met een auto uit 1992 dat er wat roestplekjes opzitten, toch?
Ik zag het pas toen ik de foto hier posttequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had 'm makkelijk buiten beeld kunnen houden.
[..]
Ow jee.... dat is wel eventjes schrikken.quote:De mijne is veel roestiger. Vorig jaar helde de bestuurdersstoel opeens wel erg naar links, zat er een scheur van bijna een halve meter onder de stoel
Moah, ik heb 'm pas drie maanden later voor de APK laten lassen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag het pas toen ik de foto hier postteik had hem nog willen bewerken in Photobucket, maar daar had ik geen zin meer in.
[..]
Ow jee.... dat is wel eventjes schrikken.
Als je genoeg bil hebt, wordt het ook niet koud.quote:
kniesoor....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
Het wordt vast wel koud, maar je voelt het niet zo goed.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat er niemand is om te vertellen hoe goed mijn avond gister was. Amadou en Mariam waren geweldigM'n oren piepen nog van het gegil en gejuich van het publiek. Na de eerste toegift van twee of drie nummers kwamen ze nog eens terug maar toen hadden ze geen nummers meer en speelden ze één van de succesnummers van de avond nog maar een keer
Al regent het vandaag de hele dag, in mij schijnt de zon.
Echt welquote:
Dat zou ik wel willen zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt welIk grijns van oor tot oor
![]()
ik zal toch een keer naar Mali moeten. er komt zoveel moois uit dat land
Ik heb het gister al geopperd bij degene met wie ik naar Paradiso was. Haar zou ik graag meenemen want ik weet haast zeker dat haar voorouders uit Mali komen, dat kan haast niet missen. Ik denk alleen dat haar vriendje dat niet leuk gaat vinden.quote:
Ja dat vriendje wordt dan lastig...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het gister al geopperd bij degene met wie ik naar Paradiso was. Haar zou ik graag meenemen want ik weet haast zeker dat haar voorouders uit Mali komen, dat kan haast niet missen. Ik denk alleen dat haar vriendje dat niet leuk gaat vinden.![]()
Rootsriders zijn volgende maand in Hengelo, Diaan
Niet gezien. Ik zie hem hier wel vaak in de buurt fietsen de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow werkelijk, ik ga even zoeken... leuk!! Die zanger was laatst nog in het programma "Het mooiste meisje van de klas".
Zou leuk zijn. Ik ga weer eens aan het klussenquote:Ze spelen in Metropool, hartstikke leuk klein zaaltje is datik ga kijken of ik dan kan...
Leuke vent om te zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik zie hem hier wel vaak in de buurt fietsen de laatste tijd.
[..]
Zou leuk zijn. Ik ga weer eens aan het klussen
Ik las het inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja... Hij was trouwens al geruime tijd niet helemaal goed bij z'n hoofd.
Nee nog niet, ik heb mn moeder nog niet gesproken.... maar zal wel goed komen. We kunnen die avond wel in ieder gevalquote:
Leuk! Giovanca heeft het gelukkig druk met haar solo-carrière, waarschijnlijk zal Shirma erbij zijn. Zij is echt een hele goede zangeres.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Nee nog niet, ik heb mn moeder nog niet gesproken.... maar zal wel goed komen. We kunnen die avond wel in ieder geval
Okay, ik ben erg benieuwd en kan er nu al naar uitkijken!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk! Giovanca heeft het gelukkig druk met haar solo-carrière, waarschijnlijk zal Shirma erbij zijn. Zij is echt een hele goede zangeres.
Leuk is dat, hè? Ik heb ook nog kaarten voor drie concerten hier liggen en vorige week kwam het goede nieuws dat het Roots Open Air, wat hier jaarlijks aan het eind van de straat gehouden wordt, ondanks een negatief advies van De Kunstraad, toch subsidie van de gemeente krijgt en dus ook dit jaar weer gehouden zal wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik ben erg benieuwd en kan er nu al naar uitkijken!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk is dat, hè? Ik heb ook nog kaarten voor drie concerten hier liggen en vorige week kwam het goede nieuws dat het Roots Open Air, wat hier jaarlijks aan het eind van de straat gehouden wordt, ondanks een negatief advies van De Kunstraad, toch subsidie van de gemeente krijgt en dus ook dit jaar weer gehouden zal worden
Ja, het is een gratis festival in een mooi en daarvoor zeer geschikt park. Omdat het gratis komt er een wat gemêleerder publiek dan normaal. Van opaatjes uit de buurt, grote geziinnen uit Zuid-Oost, blingbling-negers, tot hoofddoeken en bontkraagjes Een multi-culti-showcase met overal heerlijk eten en een super-relaxte sfeer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat was vorig jaar ook zo leuk he? Super dat ze toch geld hebben gekregen en dat het weer gehouden gaat worden!!
Wat leuk, Diaan. Ik heb het de laatste paar keer dat ze hier zouden komen optreden niet eens meer geprobeerd. Ik hoorde van vrienden dat internet dit keer volledig vastliep, geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
En... we hebben kaartjes voor het concert van U2in Gelsenkirchen op 3 augustus. Is voor ons ook nog dichterbij!!
Klopt inderdaad, wij, nou ja, Peace heeft ruim 2 uur geprobeerd kaartjes te krijgen, maar tevergeefs. Maar het concert in Gelsenkirchen komt ons wat datum betreft ook veel beter uit...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk, Diaan. Ik heb het de laatste paar keer dat ze hier zouden komen optreden niet eens meer geprobeerd. Ik hoorde van vrienden dat internet dit keer volledig vastliep, geen doorkomen aan.
Ja al vinden mn ouders het geloof ik wat minder hahaha. Doordat de ouders van Peace niet in de buurt wonen, hebben we mn ouders nodig voor oppassen. Maar 3 augustus heb ik in ieder geval al geregeld dat Twan en Lennon bij mn broertje&schoonzusje kunnen slapen als mn ouders niet kunnen.quote:
Twente-Ajax?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net een uur in de regen gestaan om voetbal te kijken, maar ze hebben wel gewonnenmet 11-0
Nee, Sparta Enschede F8 - Rigtersbleek F5quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
En Twan heeft als laatste man 2 doelpunten gemaakt!!!![]()
Lekker met z'n allen achter de bal aan hobbelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo leuk om te zienal die kleine ventjes.
ja, al spelen ze ook al wel soms samen hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen achter de bal aan hobbelen.
Een nichtje van mij voetbalt ook. De meeste jongens-teams worden door haar elftal finaal in de pan gehaktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, al spelen ze ook al wel soms samen hoor.
Dat is ook niet leuk voor de andere teams, wel een beetje zielig. Ik vind voetbal eigenlijk niets voor meisjes hahaha, die moeten volleyballen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een nichtje van mij voetbalt ook. De meeste jongens-teams worden door haar elftal finaal in de pan gehaktSoms van die uitslagen als 28-0.
Meisjesvoetbal is heel populair tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk voor de andere teams, wel een beetje zielig. Ik vind voetbal eigenlijk niets voor meisjes hahaha, die moeten volleyballen.
Ze zijn op die leeftijd vaak groter dan de jongens, verder in hun fysieke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef peaceman het volgende:
Meisjes zijn dan ook gemene voetballers.
Je zou dus denken dat die jongens wel zouden weten hoe ze de dames moesten ontregelen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn op die leeftijd vaak groter dan de jongens, verder in hun fysieke ontwikkeling.
Leuk! Af en toe voel ik me een soort muziek-missionaris, vind het leuk om anderen te wijzen op bandjes, stromingen en zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de kaartje gekocht voor de 24e![]()
![]()
Ouderwetse moeder ben jijquote:Yeps, I know... maar als wij een dochter zouden hebben, mocht ze niet op voetbal.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk! Af en toe voel ik me een soort muziek-missionaris, vind het leuk om anderen te wijzen op bandjes, stromingen en zo.
[..]
Tja, je weet dat wij er niet van houden om met de meute mee te lopen, dus eigenlijk ben ik heel modern.quote:Ouderwetse moeder ben jij
Volgens mij zijn ze daar pas in de pubertijd mee bezig, dan zijn ze al lang niet meer in het voordeel tov de jongens. Tot een jaar of 11 leggen de jongetjes het vaak af tegen de meisjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zou dus denken dat die jongens wel zouden weten hoe ze de dames moesten ontregelen...
"Wat heb jij een dikke kont zeg!"
Ik heb één collega voor wie ik ieder jaar een nieuw beste album uitzoek. Ik weet precies wat hij zoekt en hij vertrouwt mij blindelings.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vooral blijven doen!! Doet Peace trouwens ook heel veel.
Straks ga je me ook nog vertellen dat je niet op Geert Wilders gaat stemmenquote:[..]
Tja, je weet dat wij er niet van houden om met de meute mee te lopen, dus eigenlijk ben ik heel modern.
Dat doe ik niet straks, maar nu. No way dat ik op Geert Wilders ga stemmenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één collega voor wie ik ieder jaar een nieuw beste album uitzoek. Ik weet precies wat hij zoekt en hij vertrouwt mij blindelings.
[..]
Straks ga je me ook nog vertellen dat je niet op Geert Wilders gaat stemmen
Ik vond het al een profetische TT.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
In dit tempo haalt dit topic de paasdagen wel
In dit tempo gaat dat makkelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:53 schreef wyccie het volgende:
We gaan te hard om de Paasdagen nog te kunnen halen.
Men loopt hier bepaald niet met de meute mee, dat staat wel vast.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef Gellius het volgende:
Gaat het wel een beetje hier?
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Men loopt hier bepaald niet met de meute mee, dat staat wel vast.
Ik zag het pas gisteravond. Zal wel weer een kebabzaak voor in de plaats komenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef Gellius het volgende:
Heb je gezien dat het postkantoor gaat verdwijnen, scrutinizer? Loop ik een blokje om dit te verwerken, zie ik dat het mannetje van Cine Nivo Foto er óók mee ophoudt! De zaak is al leeg!
,
.
Verschrikkelijk. Ik ben aan het klussen in huis momenteel en heb dus met grote zaken als de Gamma en de Praxis te maken. De adviezen die je bij zulke grote zaken krijgt lijken er alleen op gericht je zo gauw mogelijk de zaak weer uit te krijgen met die spullen waar de grootste marge opzit.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef Gellius het volgende:
Het duurt niet lang meer, of er zijn geen speciaalzaken meer in Amsterdam..
Daar kom jij toch alleen (iedere) zaterdag? Wyccie werkt daar doordeweeks.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:05 schreef pyl het volgende:
Dan had ik dat natuurlijk wel geweten, Scrutinizer.
Er is niets geëdit, maak je niet te sappel.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef wyccie het volgende:
... En wegedditten voor ik het gelezen heb is zo sadistisch!![]()
Come avresti dovuto sapere, ho il mio corso Italiano stasera. (Ook dit diene als huiswerk te worden beschouwd - en ik betwijfel of het goed is.)quote:Als je vanavond langskomt zal ik eens beter kijken, pyl. Of niet.
Misschien zou je overdag eens een dutje moeten overwegen.quote:Misschien werk ik wel met mijn ogen dicht. Korte nacht gehad.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Er is niets geëdit, maak je niet te sappel.![]()
Zelfs met deze buitentemperaturen is het prettig om nog een beetje te stoken.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Niet door mij, in elk geval. [ afbeelding ]
Ook de Volvo-international-assistance kaart in zijn portefeuille kan hem mogelijk herkenbaarder maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:47 schreef Gellius het volgende:
Niettemin: pyl lijkt me een man voor verstandige schoenen. Hij moet alleen daar al eenvoudig aan te herkennen zijn.
[ afbeelding ].
Funk in Hellquote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef pyl het volgende:
Ja, dat jij maar één paar python boots hebt, wisten we al.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:54 schreef pyl het volgende:
Nu kan wyccie nooit over de balie naar mijn schoenen kijken (daar is de balie te hoog en wyccie te klein voor), maar mocht ze toch een blikje willen / kunnen werpen:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm nog niet. Ik wil eerst een cd-kast timmeren, dan heb ik weer een metertje of 5 aan ruimte.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie hebben meerdere paren?
Moet ik speciaal hiervoor een woordenboek aanschaffen of wil je me vertellen wat er staat? Babelfish werkt niet mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef pyl het volgende:
Come avresti dovuto sapere, ho il mio corso Italiano stasera. (Ook dit diene als huiswerk te worden beschouwd - en ik betwijfel of het goed is.)
Ik had de wekker al gezet! Helaas werd ik gebeld.quote:Misschien zou je overdag eens een dutje moeten overwegen.
Gedver, wat een onsmakelijke opmerking. Scrutinizer, gij smeerpijp!quote:
Maar het is nog steeds een plaatjequote:Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Hé, een plaatje!![]()
Oh, het is een laars
Doe jij dan maar even een tussen-double-penetrationquote:Op donderdag 2 april 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo kan ik ook een topic vullen.
Overal en nergens vind ik de betere van de twee. Is 'Genetisch gedispositioneerd' niet iets voor je als ondertitel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
'FOK!king lazy' zou misschien een nieuwe ondertitel kunnen zijn. Wat vind je ervan? Ik ben al tijden op zoek naar een nieuwe. Maar Djenneke zei ooit dat ze 'Overal en nergens' mooi vond, dus ik zeul er nog steeds mee rond.
Bij Joeptjoep vind ik dat wel handigquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe Google dat al voor je invult wat je wilt hebben, is extreem irritant
Nee, het is meer een plukker dan een strijker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zit deze persoon in de klassieke muziek?
Er is een instrument dat in klassieke muziek vooral met een strijkstok gespeeld wordt terwijl ditzelfde instrument in andere stijlen voornamelijk pizzicato gespeeld wordt.quote:
Dus deze man is violist maar zit niet in de klassieke muziekquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is een instrument dat in klassieke muziek vooral met een strijkstok gespeeld wordt terwijl ditzelfde instrument in andere stijlen voornamelijk pizzicato gespeeld wordt.
Meneer was bassist, snuggerequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus deze man is violist maar zit niet in de klassieke muziekOf is het cryptisch bedoeld? Ik snap het niet meer
Daar geef ik geen toestemming voor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is er allang weer een ander plaatje gepost.
Moment, ik zoek de sleutels even.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dat moet je maar niet te hard roepen, anders opent Gellius "het laatste topic".
quote:
Hebben we je niet verteld dat we de sloten vervangen hebben?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben weer aan het werk.... en het is best lekker
Waarom? Is toch lekker??quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit jaar al twee paaseitjes gegeten. Daar blijft het hopelijk bij.
Ja, dat is eigenlijk ook wel logisch.... maar waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht, ik doe even mee in de algehele waarom-euforie.
Deze heeft dan ook nog een hele lastige naamquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen buitenlandse jazz-bassisten bij naam Scrutinizer.
Jij hebt ge-google-dquote:Op woensdag 8 april 2009 15:52 schreef Tokay het volgende:
Aarzelend gokje op Niels-Henning Ørsted Pedersen.
Hoe verklaar je dit dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen buitenlandse jazz-bassisten bij naam Scrutinizer.
Ik euh, nou gewoon, ik heb een hulplijn gebeld, zeg maar.quote:
Foei, Tokay! Heb je daarna je handen gewassen?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik euh, nou gewoon, ik heb een hulplijn gebeld, zeg maar.
Met onverdunde Dettol, Scrutinizer.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Foei, Tokay! Heb je daarna je handen gewassen?
Aangezien Jos Brink dood is móét jij dan wel Seth Gaaikema zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Tokay het volgende:
Hey, die ontzettend flauwe grap wilde ik ook maken!
Je hebt de hele week hier niet gepost. Dat noem ik geen helpenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post toch, dus werk ik er wel aan mee. Duh
Ik houd dat niet zo bij. Het is meer van: zie ik een plaatje openstaan, zo niet, dan ga ik even verder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt de hele week hier niet gepost.
Niels-Henning is zowat de hele week ongeraden gebleven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik houd dat niet zo bij. Het is meer van: zie ik een plaatje openstaan, zo niet, dan ga ik even verder.
Nogal logischquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Niels-Henning is zowat de hele week ongeraden gebleven.
Ik wist dat dit ging komenquote:
Ik zou niet weten waarom.quote:
Waarom dan reageren in plaats van een plaatje posten?quote:Ik wist dat dit ging komen
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:52 schreef sansaba het volgende:
Volgens google wel...
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&sa=1&q=jeremy+paxman&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
Nu ben ik het meisje dat dit topic vol wil posten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij bent toch dat meisje uit de AKQ-SC?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Die had je klaarstaan, Scrutinizer.
Normaalgesproken zien we haar, net als wyccie, in een vestje.quote:Fijn decolleté
Ik heb inderdaad een vestje aan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaalgesproken zien we haar, net als wyccie, in een vestje.
Verdorie. Dan ben ik iemand anders aan de andere kant van de (internet)lijnquote:
Laat je niet wegjagen door wyccie, ze is een beetje xenofoobquote:
Wat heb ik nog meer aan?quote:
Ik ben dól op de Xenos!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Laat je niet wegjagen door wyccie, ze is een beetje xenofoob
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door wyccie, ze is een beetje xenofoob
Dat klopt, tenminste... dat het Katja niet is. Katja is ook niet echt een vestjes-type, vind ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:00 schreef sansaba het volgende:
n
Foto lijkt een beetje op onze eigen Katja Schuurman, maar is het niet volgens mij
Een borstrok, geitenwollen sokken en sandalen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Wat heb ik nog meer aan?
Het is de bedoeling de naam te noemen die het wél is. Ik denk ik meld het nog maar even ....quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ze lijkt een beetje op Helena Bonham Carter, maar is het niet.
Neen.quote:Zangeresje?
Ik filosofeerde maar wat. Het is niet weer je buurvrouw?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is de bedoeling de naam te noemen die het wél is. Ik denk ik meld het nog maar even ....
M'n buurvrouw? Wat weet jij van mijn buurvrouw?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik filosofeerde maar wat. Het is niet weer je buurvrouw?
Alida, Aleid, hoe heet ze ook weer. Ze stond laatst in de Veronicagids. Niet dat ik die heb, hèquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n buurvrouw? Wat weet jij van mijn buurvrouw?
Adeline. Nee, die is het niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alida, Aleid, hoe heet ze ook weer.
De Dirk-Jan, bedoel je? Die lees je zeker bij de kapper?quote:Ze stond laatst in de Veronicagids. Niet dat ik die heb, hè
Nee. De geitenwollen sokken van Wa komen wel dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een joggingbroek?
Van die Noorse sokken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. De geitenwollen sokken van Wa komen wel dicht in de buurt.
Dirk-Jan! Ik ben er nog steeds niet overheen dat hij uit het Parool is verdwenenquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De Dirk-Jan, bedoel je? Die lees je zeker bij de kapper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |