Muziek, schermen, vliegen. Hoe moeilijk kan dat zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb ik min of meer al een beetje naar ge-google-d
Ik heb die heuvelhint ge-google-d. Toen kwam ik bij een herriebandje uit. Ik denk dat wyccie hem wel kent, haar ex was dol op herriebandjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Muziek, schermen, vliegen. Hoe moeilijk kan dat zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Bruce Dickinson?
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ook zou ik geen Smeg willen hebben. En anders moet het zonder ronde hoeken en in een fatsoenlijk kleurtje graag.
Het is net een minikoelkast.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.
[ afbeelding ]
Of een broodrooster.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net een minikoelkast.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gabriel Garcia Marquez?
Zie jij vakjes om je brood in te doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Of een broodrooster.
Achter het deurtje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zie jij vakjes om je brood in te doen?
Uitgeschoten met Paint.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom heeft meneer Marquez een blauw oog?
Je weet het gewoon nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
Wat een gare foto.
En ik moet zo slapen, dus ik zeg niks.
Echt welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Dat plaatje is toch niet goed te zien!![]()
Zie je wel? Mei Li Muts it isquote:Is het Mai Li Vos of hoe heet ze, die PvdA-muts?
Wat zit je dan te ouwenelen dat het een gare foto is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Jawel, ik weet zelfs dat het MEI Li moet zijn.
Ik vind haar ook verschrikkelijk. Ze lijkt me niet helemaal nozel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hekel aan dat mens en nog weet ik haar van zo'n gare foto te herkennen
Het is een still van een video-opname.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dat het een gare foto is, wil niet zeggen dat ze niet te herkennen is.
quote:
Je moet ook geen ruzie met ze maken, gewoon een pijpje roken met z'n allen in de tipiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze zijn vooral erg tof als ze je scalperen
Dan is het zeker Ivo Niehe?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten. Ik ga ook zo.
Dit is trouwens helemaal geen koiboi
Die wil ik inderdaad!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is de vaatwasser die Diaan wil. 939 euro, Diaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even gechecked, en het is goed![]()
Diaan, ik zie roest op je bloemmobiel.
Je had 'm makkelijk buiten beeld kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik wist dat je er wat van zou zeggen, maar dit is een van de weinige plekjes...
De mijne is veel roestiger. Vorig jaar helde de bestuurdersstoel opeens wel erg naar links, zat er een scheur van bijna een halve meter onder de stoelquote:kan ook niet anders met een auto uit 1992 dat er wat roestplekjes opzitten, toch?
Ik zag het pas toen ik de foto hier posttequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had 'm makkelijk buiten beeld kunnen houden.
[..]
Ow jee.... dat is wel eventjes schrikken.quote:De mijne is veel roestiger. Vorig jaar helde de bestuurdersstoel opeens wel erg naar links, zat er een scheur van bijna een halve meter onder de stoel
Moah, ik heb 'm pas drie maanden later voor de APK laten lassen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag het pas toen ik de foto hier postteik had hem nog willen bewerken in Photobucket, maar daar had ik geen zin meer in.
[..]
Ow jee.... dat is wel eventjes schrikken.
Als je genoeg bil hebt, wordt het ook niet koud.quote:
kniesoor....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
Het wordt vast wel koud, maar je voelt het niet zo goed.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat er niemand is om te vertellen hoe goed mijn avond gister was. Amadou en Mariam waren geweldigM'n oren piepen nog van het gegil en gejuich van het publiek. Na de eerste toegift van twee of drie nummers kwamen ze nog eens terug maar toen hadden ze geen nummers meer en speelden ze één van de succesnummers van de avond nog maar een keer
Al regent het vandaag de hele dag, in mij schijnt de zon.
Echt welquote:
Dat zou ik wel willen zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt welIk grijns van oor tot oor
![]()
ik zal toch een keer naar Mali moeten. er komt zoveel moois uit dat land
Ik heb het gister al geopperd bij degene met wie ik naar Paradiso was. Haar zou ik graag meenemen want ik weet haast zeker dat haar voorouders uit Mali komen, dat kan haast niet missen. Ik denk alleen dat haar vriendje dat niet leuk gaat vinden.quote:
Ja dat vriendje wordt dan lastig...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het gister al geopperd bij degene met wie ik naar Paradiso was. Haar zou ik graag meenemen want ik weet haast zeker dat haar voorouders uit Mali komen, dat kan haast niet missen. Ik denk alleen dat haar vriendje dat niet leuk gaat vinden.![]()
Rootsriders zijn volgende maand in Hengelo, Diaan
Niet gezien. Ik zie hem hier wel vaak in de buurt fietsen de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow werkelijk, ik ga even zoeken... leuk!! Die zanger was laatst nog in het programma "Het mooiste meisje van de klas".
Zou leuk zijn. Ik ga weer eens aan het klussenquote:Ze spelen in Metropool, hartstikke leuk klein zaaltje is datik ga kijken of ik dan kan...
Leuke vent om te zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik zie hem hier wel vaak in de buurt fietsen de laatste tijd.
[..]
Zou leuk zijn. Ik ga weer eens aan het klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |