Idd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Barbara" Denk je dat ik het niet door heb als ze manipulatief bezig is...?"
NEE BARBARA DAT HEB JE NIET DOOR!!!
Iets met een René en zoquote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Barbara" Denk je dat ik het niet door heb als ze manipulatief bezig is...?"
NEE BARBARA DAT HEB JE NIET DOOR!!!
Een lelijke, opgebrande, irritante graftak zal je bedoelen.quote:
Probleem is dat Maxime mensen goed kan inpalmen..quote:
En met Janine aan zijn zijde die hem "verdedigd" in moeilijke zakelijke conflicten gaat het ook nooit gebeuren.quote:
Barbara is een parasiet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat doet onze vriendin Barbara eigenlijk voor de kost? Weet iemand dat?
quote:
Volledig mee eens. Jack is verschrikkelijk zwak. Hij ligt er gewoon van wakker dat Ludo zijn zakendeal ontbind. Hij zou keihard moeten terugslaan en Ludo eens de puntjes op de i moeten zetten. Hij is een Van Houten. Hij moet alles aan de kant zetten om van Ludo te willen winnen. Het is oorlog en hij probeert Ludo nog altijd naar de mond te praten. Actie Jack. Actie! Daar zit ik al drie seizoenen bij hem op te wachten en nog altijd tevergeefs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:39 schreef MikeTuinstra het volgende:
Jack kan blijkbaar nog geen confrontatie aangaan. Dit personage kan duidelijk geen van Houten vertegenwoordigen, de zwakkeling. Vorige week zagen we Nick in het niet vallen bij Ludo en nu hier wat mij betreft Jack idem dito aan Frits.
Eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Starlie het volgende:
Lorena & Charlie zijn ook wel grappig samen!
Ze is anders wel de enige die het opvalt dat er iets niet klopt.quote:
Iets niet klopt? Dat kind is zelf zo naief om een contract niet door te lezen, dan mag je later ook best op de blaren zitten. Dex heeft d'r niet met stokslagen gedwongen iets te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze is anders wel de enige die het opvalt dat er iets niet klopt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Doet Danny de deur ook nog open ook. Is die rioolrat doof of zo?
Omdat het gewoon een ei is, daaromquote:Op donderdag 9 april 2009 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
Charlie![]()
![]()
Waarom doet Bing zo moeilijk over zijn eieren
Ja ze keek wel blij, zou ze een bout gelaten hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die kop van die Vicky op het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |