Ik vind het ook wel verfrissend, wat nieuwe users in de SC.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch leuk, dat een maand voor het begin een subforum al zoveel aandacht heeft.
En dat al in deeltje 2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verfrissend, wat nieuwe users in de SC.
edit: Nou ja, 2.
Goedemorgen Peterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.
quote:
Beter dan -wraak.quote:
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springenquote:
Belachelijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Jumparound het volgende:
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springen
Neem je die mee, duh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Neuh, ik heb weinig behoefte daaraan. Daarnaast denk ik niet dat mijn wederhelft er om zit te springen
Is er niet uit te meppen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
streamersbloed komt eindelijk weer op gang
Het werd ook wel tijd hè? WB.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
Lol, die uitspraak blijft me achtervolgen ':')quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem je die mee, duh!
En dan gaat bart op de voetbal en komtie hier jou verdedigen
ik zie voor het eerst weer tientallen oldbies rond huppelen in een subforum hehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
Mattieman @ Almelo is Busy and may not reply.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
yvonne: kasta niet meer op MSN verschenen?
Homo dat 't is.
Ik net iets met "error, object error". Er zitten nog wat kinderziektes in denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Als ik een bericht post krijg ik de melding dat de fancybox geen functie is? En zonet na het plaatsen van een bericht kreeg ik een melding met youtube erin.
Het is forumbreed, zo te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef beequeen het volgende:
Ik net iets met "error, no reply". Er zitten nog wat kinderziektes in denk ik.
heb ik ook elke x als ik postm et google chromequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Als ik een bericht post krijg ik de melding dat de fancybox geen functie is? En zonet na het plaatsen van een bericht kreeg ik een melding met youtube erin.
APK is ook nog niet gesignaleerd toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:49 schreef Marrije het volgende:
Daar is PCeend al
Nu BSOL, Scanman, etc etc nog.
ik had het in een ander subforum ook jaquote:
Goedemorgen Kankerkachelsverkopert.quote:
Hehe!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Op Nowlive zijn ze verbolgen over het feit dat FOK! en niet NowLive de uitverkoren partner in TheBunker is.
Is Slaaaajjjj weer bezig? Het is ook zo'n sore loser.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Op Nowlive zijn ze verbolgen over het feit dat FOK! en niet NowLive de uitverkoren partner in TheBunker is.
Ik zat gisteren al te aarzelen om hierover een bashtopic te gaan openen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Aaezel niet langer, Peter!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zat gisteren al te aarzelen om hierover een bashtopic te gaan openen.
Gert en Pietje ontvangen ze met open armenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef beequeen het volgende:
Of ze komen massaal naar FOK! om hun battles uit te vechten. Net als op RM toendertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |