Volgens mij hoef je er alleen een beetje apart uit te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef Badabingea het volgende:
Moet je trouwens lid zijn van de postcodeloterij om mee te doen?
Nee, je kunt je gewoon inschrijven. Een familielid heeft zich eens opgegeven, werd ook uitgenodigt voor een screentest, maar helaas afgevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef Badabingea het volgende:
Moet je trouwens lid zijn van de postcodeloterij om mee te doen?
Is niet helemaal zo. In het eerste filmpje (die van 12 maart jl) had de vrouw al gedeald en ze had dus eigenlijk 17.000 gewonnen (er waren toen nog 5 dozen over). Toen ging ze nog door uit de gein, zoals ze altijd doen, en hield ze 1p en 250.000 over. Op dat moment kwam de 'bankers gamble', iets wat nog nooit gebeurd is. Ook niet in Nederland. Ze mocht opeens weer doorgaan, maar dan moest ze wel de doos openen. Wel mocht ze nog van doos wisselen. Ze koos dus in feite tussen een zekere 17.000 of een kans op 250.000.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
De 2 winaressen zijn wel echte helden, als je nu op het eind 2 hoge bedragen overhoudt, kan ik me voorstellen dat je het risico neemt, maar hier was het in beide gevallen een laag tweede bedrag.
Kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef Szura het volgende:
Oeh, als die volgorde van de promo klopt wordt het donderdag
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef Szura het volgende:
Begon zijn voornaam met een S ?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef MissJ het volgende:
Alami![]()
ik ken hem erg goed, hij is echt heel tof, we zijn collega's en studiemaatjes geweest
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef Szura het volgende:
in de reclame van de uitzending van gisteren kwam een promofilmpje.quote:
Aha op die manierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:58 schreef Szura het volgende:
[..]
in de reclame van de uitzending van gisteren kwam een promofilmpje.
"Een van deze kandidaten wint deze week 250.000".
En die krullenbol-student kwam als vierde in beeld.
En die Salami van gisteren als eerste dus het is zeer waarschijnlijk dat het donderdag is.
Vanavond ns kijken of de tweede in het filmpje ook de kandidaat is
Gaat heel vaak fout. Twee hogen en drie lagen erin betekent eigenlijk dat je beter kunt stoppen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:27 schreef Szura het volgende:
Drama ditAl moet ik zeggen dat ik ook was doorgegaan
True, wel een worst case scenario.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:27 schreef Szura het volgende:
Drama ditAl moet ik zeggen dat ik ook was doorgegaan
Hij had nog 5 koffers over (oa de 100.000 en 250.000) en kreeg een bod van 27.000quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |