click!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
1 van deze daar wil ik vanaf zijn. Beide op de msx. Ohja het zijn eggerland en atlethic land respectievelijk
Jaaaaa idd irritant deuntjequote:
dat ding heb ik ook nog gehad... al kennis mee gemaakt in de brugklas.... 'knightrider' effect programmeren met lichtgevende legosteentjes... vele jaren later een P2000 overgenomen van een vriendin van mijn moeder....quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
De echt eerste spelletjes waren op de P2000 maar geen idee meer welke dat waren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef 3nhsCnds het volgende:
De 1e? Dat moet Dangerous Dave geweest zijn, in groep 8 van de basisschool. Er stond een, naar ik meen, 386 in het lokaal waar ik dat spel af en toe op mocht spelen...
Het kan ook Super Mario Bros. op de NES geweest zijn trouwens...
Leuk om weer eens wat spellen terug te zien, er waren er een hoop die ik allang weer was vergeten. Dan besef je ineens hoe hard de tijd eigenlijk gaat...
Die was ook wel echt heul tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:44 schreef Bonzai. het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Wow, da's snel
krijg ineens weer zin om het te spelen hoe grijs ik dat spel wel niet gespeeld heb over LANquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
FF een aanvulling:
GTA1
[ afbeelding ]
Daar heb je zooo veel versies van. Arkanoid, Bricks, Popcorn, DX Ball...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef RehabNemesis het volgende:
Donkey Kong & Space Invaders op de Atari. En dat spelletje waarbij je met een plankje een stuiterend balletje moest hooghouden, en dat balletje moest weer allemaal steentjes kapotmaken tot ze allemaal weg waren. Heb echt geen idee meer hoe het heette...
Idd lemmingsquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef mp_40_fan het volgende:
Wat ook vet was:
[ afbeelding ]
Tapper! Dat spel was zo heerlijk droogHet is weer zwaar voor mijn tijd, maar ik had vroeger een oude pc 1 ofzo van olivetti. Je kon alleen groene kleuren zien, maar wat heb ik me daarmee vermaakt
Edit: Hier kan je tapper spelen! http://www.midway.com/cla(...)ayer.php?game=tapper (Helaas wel alleen in IE)
quote:
owjah die had ik ook nogquote:
Alle vrouwen dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah die had ik ook nogeen drama voor mensen zonder ruimtelijk inzicht.
zoals ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |