Ik dacht dat ik je zin snapte en wilde dus overgaan tot antwoorden, totdat ik die komma zag. Ik snap je zin niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
Heeft Derksen, Timmer al gebashed?
zag hem vet bouncenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zag TR.
Ach aan de andere kant begrijp ik zijn keuze volkomen. Hij weet zelf ook dondersgoed dat zijn positie in het Nederlands elftal voor de komende jaren een bijna onmogelijk verhaal is.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik weet dat het een gevoelskwestie is, daarom juist. Spelers als Gullit, Rijkaard, Davids etc hebben bijgedragen aan emancipatie van de Surinaamse gemeenschap hier in Nederland, Aissati (bedankt voor de verbetering) c.s. zou hetzelfde kunnen doen maar ze doen het niet. Dat komt niet omdat het niveau van Marokko hoger is dan Suriname, immers het is een gevoelskwestie. Dat is een indicator dat de Marokkaanse gemeenschap helemaal niks met Nederland heeft.
Ari zal wel meer scoren maar doet in teamverband niet mee. Je hebt niets aan die (romige) gast. En daarbij vind ik uitstraling echt totaal irrelevant.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Over Pelle heeft ie wel gelijk natuurlijk. Als je daar Ari neerzet heb je zoveel meer druk op de verdediging van Feyenoord...
Die mooiboy is meer een teamspeler dan Ariquote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ari zal wel meer scoren maar doet in teamverband niet mee. Je hebt niets aan die (romige) gast. En daarbij vind ik uitstraling echt totaal irrelevant.
Ik voel me dapper.²
(joule).quote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Laten we maar snel overgaan naar de toto. Kan Genee Johan even nadrukkelijk op de foute keuzes van vorige week wijzen.
NAC-Ajax 0-3, kneus.
Hij zegt toch zelf dat het een gevoelskwestie is? Dan speelt dit argument niet mee!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant begrijp ik zijn keuze volkomen. Hij weet zelf ook dondersgoed dat zijn positie in het Nederlands elftal voor de komende jaren een bijna onmogelijk verhaal is.
Elk gevoel kent een fundering. Dergelijke argumenten kunnen zijn gevoel we degelijk beïnvloeden. Ik vind het een zeer fijne knul in de omgang.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij zegt toch zelf dat het een gevoelskwestie is? Dan speelt dit argument niet mee!
Dat zegt ie ja maar ik geloof er zelf maar weinig van. Ik weet vrijwel zeker dat hij de keuze heeft genomen vanwege onvoldoende perspectief bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij zegt toch zelf dat het een gevoelskwestie is? Dan speelt dit argument niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |