Super plaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:24 schreef TIM-846 het volgende:
p p p p po po po po po pokerkerkerfacceeee
Olaaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:26 schreef Noortje. het volgende:
Ik hoorde van betrouwbare bronnen dat jullie jullie afvroegen of ik nog leefde?
Bij deze.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaa deze wilde ik aanvragen maar ik heb geen beltegoed en en en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lily
![]()
![]()
Had ik vanmorgen ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:55 schreef Noortje. het volgende:
Jeeeeeezus het regent en hagelt keihard en ik moet over een uur naar school en ik wil met de bus maar ik heb niet eens EEN FUCKING EURO waardoor ik een kwartier door dit tyfusweer moet fietsen. Godverdomme.
Je hebt niet eens een fucking euro?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:55 schreef Noortje. het volgende:
Jeeeeeezus het regent en hagelt keihard en ik moet over een uur naar school en ik wil met de bus maar ik heb niet eens EEN FUCKING EURO waardoor ik een kwartier door dit tyfusweer moet fietsen. Godverdomme.
haaaaaajquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaans
Ja, half!
Michel ik heb over je gedroomd, drie keer.
Ik heb welgeteld vijf cent, een muntje van Schatjes (café) en een muntje van Forms XXL (DNB parteh) in mijn spaarpot.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een fucking euro?!
Kredietcrisis hè...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld vijf cent, een muntje van Schatjes (café) en een muntje van Forms XXL (DNB parteh) in mijn spaarpot.
en je bent lid van Llinkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld vijf cent, een muntje van Schatjes (café) en een muntje van Forms XXL (DNB parteh) in mijn spaarpot.
Zo maak ik mijn scriptie ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik houd van verslagen maken en dan de helft van de tijd aan de lay-out besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |