Klachten bedenken om maar een beetje aandacht te krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik wist even geen andere klacht....
Negatieve aandacht kan ook lekker zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Klachten bedenken om maar een beetje aandacht te krijgen
Pas maar op, met mijn intergalactic dragonsword snaai ik je zo 3 timewarps terug en laat ik jouw demonslayermotherfuckerbigkahunaburgerwendy zand nassen!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef afcajos het volgende:
Klagen over mensen die lol hebben terwijl jouw bleke huidje in de zomer maar 1 zon ziet en dat is die in WoW.
TS gaat toegeven dat hij toch enigszins jaloers is op dat ultieme pauperleven en gaat morgen kijken waar Zanger Bob op gaat treden in het weekend.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef reetveter het volgende:
Om TS even een voorzet te geven.
TS jij bent echt kk zielig om over mijn fakking vakantie te praten, wasmetjou jonge![]()
![]()
Open er een poll over.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie faalt er nu harder, jij of zoeen petjeswiggert.
terug naar je kelder jijquote:
Doe jij dat nooit? Wil je soms zeggen dat je vrienden hebt irl? Dat dacht ik niet he?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
REETVETER HAHAHA DAT IS WEL TOEVALLIG. ZOEEN BEETJE MET JEZELF PRATEN.
ik praat tegen mijn wow vriendjesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Wil je soms zeggen dat je vrienden hebt irl? Dat dacht ik niet he?
pwnt.
LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JENKINGSSSSSSSSSSSSSSS.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik praat tegen mijn wow vriendjes. beter dan tegen jezelf praten
![]()
HAHAHA PWNT, kijk die gamerslang dan!!!
jenkins, leer je spel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JENKINGSSSSSSSSSSSSSSS.
Je hebt mij misgelopen, ik was daar 2 jaar geledenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was vorig jaar in Blanes
Wat nu?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt mij misgelopen, ik was daar 2 jaar geleden. OMGZ0RZ wat ben ik een paupert, 2 jaar naar de Costa
Discotheken hadden ze daar niet, het uitgaan was echt baggerquote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zat op 20 meter van zoeen discotheek
Uitgaan moest je daar gewoon zelf leuk maken. Die schuimparty was sick.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Discotheken hadden ze daar niet, het uitgaan was echt baggerLas vegas en de Arena
![]()
Ik zat op de camping naast Las Vegas, daar kwam The Partysquad nog optredenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Discotheken hadden ze daar niet, het uitgaan was echt baggerLas vegas en de Arena
![]()
Truequote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zat op de camping naast Las Vegas, daar kwam The Partysquad nog optreden![]()
Ach ja, was wel lachen in bezopen toestand
Kotsen heb ik net niet gehaald in Blanesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
TrueZo maakte ik mijn avonden ook leuk
Hele badkamer ondernekken door de Absinthe
![]()
Je weet er blijkbaar zoveel vanaf dat je er zelf dus ook was?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef IJsblock het volgende:
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......
Altijd maar die standaard vreten bij Kroket van Ed, 'savonds naar de disceautheque om geblondeerde breezer-trailer-trash te versieren....
Overdag lam worden van de meegenomen Schultenbrau van de Aldi, 500 blikken Unox Errewtensoep...
Tering, wat een goed leven heb je dan.....
Klacht: hebben die mensen buiten de camping, SBS6, 1998er Opel Astra Station, Aldi, Jannes, Zanger Bob en consorten geen ander leven of weten ze dit niet in te vullen?
goed verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef B.E.D het volgende:
Goed topic.
Van die typische Guido's, a la Lee Hotti en de zijnen. Als ik even zo vriendelijk mag zijn om een klein onderscheid te maken tussen de kaaskop en de couscous. Sinds die metroseksueel met zijn nummer Sunshine (hoe heet dat flauwe bandje ook alweer) op een of andere Mediterraneïsche rots stond te zingen, menen de Mederlandse kaascousen ook aan dat ideaal te moeten voldoen. Met als gevolg dat iedereen nu opzichtige D&G riemen draagt, de haren in een windturbine-coupe moet hebben gestyled en het liefst van die loze termen als "matties", "spang", "chickie" en "breezer" aan het volk ten toon te spreiden. En de Hollandse kaasmeiskes trappen er natuurlijk wel weer in: ja, liever zo'n boef met een diamanten oorbelletje dan zo'n intelligente, aardige Nederlandse jongen. Vanzelfsprekend, want de Nederlandse jongen heeft misschien een bierbuik en voldoet niet aan het TMF-ideaal, en de kaascous heeft zijn studie-uren doorgebracht in de sportschool, samen met zijn tjappies. Hoe meer blokjes, hoe meer aanzien bij de nieuwe breezer-generatie. Rondhangend op pleintjes kijken ze met hun vuile oogjes naar de eerste de beste breezer die met haar pas gekochte chiwawa-hondje a la Paris Hilton voorbij komt lopen om haar vervolgens toe te juichen met kreten als: "Hoer", "pijp me voor beltegoed" en zulks. Om dan weer verder te gaan met het nonchalant bijwerken van hun windturbinekapsel, dat inmiddels al een overdosis aan gel heeft gehad. O ja, even naar de Gucci-store, anders ben je niet spang. School, bah, dat is echt niks! Je kunt beter op een plein hangen, net alsof je in Salou of in Bodrum bent, waar de lokale bevolking de onwillige vrouwelijke toeristen naar haar bed lokt en je weer een leuke nacht hebt gehad. En de Hollandse meiden trappen er altijd weer in...
Ik werd om 12 uur al wakker, wat nu?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef shayolo het volgende:
2 uur wakker worden, vreten, Lekker naar 't strand, dan ff kroketje halen of mac attacken je weets!
's avonds je mooiboy kapsel goed doen, leipe kleding aan, dan naar de essencia of arena de chickie playen, om 's morgens wakker te worden met een kater en vervolgens weer hetzelfde te doen als gister!![]()
ja ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur al wakker, wat nu?
qftquote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef IJsblock het volgende:
Waarom zitten die paupers altijd aan de Costa......
Altijd maar die standaard vreten bij Kroket van Ed, 'savonds naar de disceautheque om geblondeerde breezer-trailer-trash te versieren....
Overdag lam worden van de meegenomen Schultenbrau van de Aldi, 500 blikken Unox Errewtensoep...
Tering, wat een goed leven heb je dan.....
Klacht: hebben die mensen buiten de camping, SBS6, 1998er Opel Astra Station, Aldi, Jannes, Zanger Bob en consorten geen ander leven of weten ze dit niet in te vullen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |