Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ikquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ik
Niet te enthousiastquote:
Anders blijft Grandel nog wel over hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
Heerlijk altijd die reacties al bepaalde spelers eruit vliegen.
Ik heb nog steeds hoop op mijn absolute nummer 1. (victor kros)
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast niet.
Ik heb de volgende al een PM gestuurd.
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:54 schreef Blawh het volgende:
Ben ik als enige zo ongeduldig?
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.
Silva en Lindgren zijn dan de de absolute eerste keuzes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.
Na 2 keer is het exit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.
Zucht, jullie vatten me verkeerd op. Ik heb het over iedereen samen, niet alleen die Mexicaan.quote:
Kap is met die SC.quote:
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?quote:
Zwarte school zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |