Mwa, da's onzin natuurlijk. De TS wist ook niet dat z'n ma zich ineens overal mee ging bemoeien. Niemand houdt het lang vol om bij zo'n moeder te wonen, zeker niet als je een vriendin erbij hebt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Bob-B het volgende:
Je was er zelf bij toen je koos tussen je ouders en het leger des heils. Doet me denken, je kan ook de dienst in gaan.
Allemaal goede manieren om snel je zelfrespect te verliezen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef Bob-B het volgende:
Je was er zelf bij toen je koos tussen je ouders en het leger des heils. Doet me denken, je kan ook de dienst in gaan.
Hier klopt iets nietquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik ben sinds een jaar weer even tijdelijk bij m,n ouders ingetrokken
Naja het kan altijd erger natuurlijk, werkeloze studenten die van mijn belastinggeld lopen te teren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Allemaal goede manieren om snel je zelfrespect te verliezen.
Dat idd. En al eens een zinnig gesprek met je moeder hierover gehad? Moederlijk advies tot daar aan toe maar dit is lichtelijk overdrevenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tip: wegwezen
Probeer desnoods tijdelijk een kamertje of een zoldertje te huren. Beggars can't be choosers, als je maar iets hebt. Je huidige situatie is gewoon hoogst ongezond.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb ,t gevoel dat ik weer weg moet hierzo, ik sta ingeschreven bij de woonstichting, maar eer dat ik een woning heb zijn we wellicht ook weer een jaar verder.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef EggsTC het volgende:
Samen een huis kopen als je relatie goed zit.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, da's onzin natuurlijk. De TS wist ook niet dat z'n ma zich ineens overal mee ging bemoeien. Niemand houdt het lang vol om bij zo'n moeder te wonen, zeker niet als je een vriendin erbij hebt.
Hoe oud ben je als ik vragen mag TS?
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tip: wegwezen
Dus je moeder is te oud om te veranderen.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Breekt de pleuris los, mens is 63 en aardig van de oude stempel.
Ze denkt echt nog de volledige controle over haar 3 (volwassen) kinders te hebben.
Stel je je eisen niet te hoog en zoek je wel hard genoeg? Inschrijven bij woningbouwvereniging en afwachten schiet idd niet op.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Geloof me, als ik de kans had op een alternatieve woonplek had ik dat allang gedaan.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef kless het volgende:
Ik had een buurvrouw die zei regelmatig "ik wil me er niet mee bemoeien maar euh.... " gevolgt door een bemoeizuchtige opmerking.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Probeer desnoods tijdelijk een kamertje of een zoldertje te huren. Beggars can't be choosers, als je maar iets hebt. Je huidige situatie is gewoon hoogst ongezond.
Of gewoon dreigen dat als ze zo doorgaat je ergens anders gaat wonen TSquote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef Chickiewickie het volgende:
Ja, ik zou hier ook knettergestoord van worden. Maar wat ik niet begrijp, waarom zeg je dit gewoon niet tegen je moeder? Gewoon straight to the point, dat ze moet kappen met dat bemoeizuchtige gedrag omdat je er hartstikke gek van wordt! Moeders en hun kinderen loslaten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |