mss is dit nog mooier dan een reportage van SHEquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Black_Rainbow het volgende:
hmm, jammer, ik had graag een promotiecampagne voor een crossdressing, aan een spierziekte lijdende man willen beginnen om wat meer begrip te kweken in de maatschappij.
Als je je nog is bedenkt dan hoor ik het graag.
foto?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik zal er es over nadenken, dat moet ik ff door me heen laten gaan
Nou je bent een slaaf van niksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nee, dat niet
ja nou die foto komt nog wel es, was een lange dag
als je nou in deel 2 allemaal suggesties voor foto's verzameld en dan aan het eind post je een hele reportagequote:
link?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Verrek zag kwam er zostrax achter dat ik met een artikel op die webblog van fok sta pffffffff:D
Slaaf fikkiequote:
ts = topic starterquote:
understatement van het jaar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 05:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
thanks.... tikkie uit de hand gelopen geloof ik, afijn het zal wel weer overwaaien
Zo vergaat het mij ook sinds een spierziekte bij mij werd ontdekt. Met die uitzondering dat ik niet de behoefte voel om vrouwenkleding aan te trekken. Ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo is het maar net, ik heb een spierziekte, maar kom wel vooruit!
Op karakter!
jij loopt liever met oranje pruiken en getekende snorretjes rond?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo vergaat het mij ook sinds een spierziekte bij mij werd ontdekt. Met die uitzondering dat ik niet de behoefte voel om vrouwenkleding aan te trekken. Ieder z'n ding natuurlijk.
Dat is een mooie kloteziekte. De zoekperiode was in mijn geval het ergste. Die klote-onderzoeken en de onbekendheid met wat er mis is zijn deprimerend.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pfff, toen de ellende begon was het eerst een eeuwigheid zoeken, toen paar keer verkeerd, en nu schijnt het dan uit te draaien op a.l.s.
Life is short, just make the most of it!
Mitochondriële myopathie. Een relatief onbekende spierziekte, waar met wat aanpassing mee te leven valt.quote:mag ik vragen wat je hebt?
Als je helemaal naar onder gaat en dan op reageer klikkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah wat respect is nooit weg, merci
waar zitten hier die verdomde smiley's trouwens?
Als je de quoteknop gebruikt (rechtsboven elke post) zie je de smilies vanzelf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah wat respect is nooit weg, merci
waar zitten hier die verdomde smiley's trouwens?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je de quoteknop gebruikt (rechtsboven elke post) zie je de smilies vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |