quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lijkt me op het eerste zicht een waardeloze biljartspeler toe
Wie zegt dat het hier om een steuntrekker gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Nosh het volgende:
Dit topic bewijst dat het Sociaal Darwinisme nog zo héél gek niet was. Zie je ooit een hyena of een olijk lammetje of desnoods een wrattenzwijn met een schoen op zijn kop foto's nemen? Nee. Die zijn namelijk te druk met OVERLEVEN. Die hebben geen tijd om steun te trekken bij eerlijke, hardwerkende middenstanders, terwijl ze ondertussen die uitgestoken hand bevuilen met de opgestoken middelvinger die hun leven is.
Mijn lol is andersoortig, sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw foto's verwachten Relmofje?!
quote:
don;t worry. Laat het allemaal gebeuren, fok heeft de kracht om van jou een internetberoemdheid te maken. Het enige wat je moet doen is meegaan. Nog ff en je kan niet meer over straat zonder aangesproken te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
thanks !
kan iemand dit ff op de weblog posten? 14.gif<------daar kan ik geen suikerbrood van maken
Hè, wat jammer nouquote:
nou, het kan rap gaan. Het zal niet zo zijn dat je ze van je af moet slaan, maar de fokker zit overal. Om nog maar te zwijgen over al die anonieme meelezers hiero.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
huh???dat zal toch wel wat meevallen zo groot ist nou ook weer niet neem ik aan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |