iig dat er enkele exemplaren ergens een afslag hebben gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:11 schreef Nosh het volgende:
"Het leven is kort, laat ik maar in de bustehouder van mijn vrouw en met een schoen op mijn kop mezelf te kakken zetten ter vermaak van wildvreemden."
Dan ga je toch twijfelen over de vooruitgang van de mens?
Nee, geen geslachtsdelen, bedankt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:01 schreef porsche1 het volgende:
Maak es een foto met je lul in je nek. Anders geloof ik je niet.
hihi, dat gaat hem nooit lukken.
Dat je niemand kwaad zal doen lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Legendarich?
Hoezo?
Het zal allemaal wel wat meevallen neem ik aan
Bovendien ben ik geen slechte vogel of zo. zou nog niet een vlieg kwaad doen
String Emil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dat je niemand kwaad zal doen lijkt me duidelijkeen slechte vogel zal je ook niet zijn. Wat mij betreft kan je hier niet vaak genoeg posten. je bent nu al mijn fok held.
Je doet me denken aan een duitser in een string. Ken even niet op z'n naam komen. Vriend van je?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lijkt me op het eerste zicht een waardeloze biljartspeler toe
Wie zegt dat het hier om een steuntrekker gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Nosh het volgende:
Dit topic bewijst dat het Sociaal Darwinisme nog zo héél gek niet was. Zie je ooit een hyena of een olijk lammetje of desnoods een wrattenzwijn met een schoen op zijn kop foto's nemen? Nee. Die zijn namelijk te druk met OVERLEVEN. Die hebben geen tijd om steun te trekken bij eerlijke, hardwerkende middenstanders, terwijl ze ondertussen die uitgestoken hand bevuilen met de opgestoken middelvinger die hun leven is.
Mijn lol is andersoortig, sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw foto's verwachten Relmofje?!
quote:
don;t worry. Laat het allemaal gebeuren, fok heeft de kracht om van jou een internetberoemdheid te maken. Het enige wat je moet doen is meegaan. Nog ff en je kan niet meer over straat zonder aangesproken te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
thanks !
kan iemand dit ff op de weblog posten? 14.gif<------daar kan ik geen suikerbrood van maken
Hè, wat jammer nouquote:
nou, het kan rap gaan. Het zal niet zo zijn dat je ze van je af moet slaan, maar de fokker zit overal. Om nog maar te zwijgen over al die anonieme meelezers hiero.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
huh???dat zal toch wel wat meevallen zo groot ist nou ook weer niet neem ik aan???
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lijkt me op het eerste zicht een waardeloze biljartspeler toe
Waarde Slaaf Fikkie,quote:
jij wilt een tietenfoto?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarde Slaaf Fikkie,
Wat u doet is niet toegestaan volgens de Bijbel, de HERE Jezus heeft het strikt verboden om je in zo een perverse manier bloot te stellen aan de valkuilen van de vervloekte Satan en zijn compagnons. Ook jij kunt gered worden door de HERE op een normale manier in je hart te accepteren. Stop met het mensonterende gedrag, wij van de Jehova Getuigen kunnen je redden van deze dwaling, geef ons toegang.
Ik zie graag een PM van je tegemoet, want bedenk, het is NOOIT te laat om je ziel te laten redden door Gods uitverkorenen zoals IK.
Met vriendelijke groeten,
Triggershot.
maar maar maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je aub niet willen spotten met mijn vrome optreden wat leid naar het licht?
Je hebt gelijk, religion, who cares.. lang leve de lolquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Waarde "Heer"
Ik ben een ongelovige hond, dwz ik geloof in het vlees en niet in het bot
Geloven ( in de verzekerde verwachting van ) tis geen wetenschap!!
Ik heb er verders niks mee, oogjes dicht en snaveltje toe als het zover is goede man.
Afijn succes met de missie en maar gauw weer de velddienst in
Vriendelijke groet
fik.
No comment.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar maar maar
het staat op ONZ hoe serieus kan je dat nemen
Nee, die authoriteit heb ik niet. Ik heb slaaf_fikkie wel toegang gegeven tot KPD, daar lijkt ie me oud genoeg voorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Sebasser het volgende:
En we hebben Het Keldertje!
Remlof kan je daar toegang tot geven.
Wat is sneufelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ok nou als ik tijd heb sneufel ik wel es wat rond
KPD is het 18+ forum hier, zie http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tis mij niet opgevallen, wat houd dat in ?
Dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah verrek dat had ik niet gezien, kunnen ze dit topicje daar misschien even heen verplaatsen
icoon? euh...hoezo?
nee je hoort in ONZquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah verrek dat had ik niet gezien, kunnen ze dit topicje daar misschien even heen verplaatsen
icoon? euh...hoezo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |