1 April hebben ze het aantal desbetreffende leden nodig. Vandaag niet meegeteld zijn dat nog 9 dagen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef dubidub het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag lid geworden, op Go Apres Ski.
Als iedereen dat doet hebben ze volgend jaar 1 april weer 50.000 leden nodig en begint alles weer van voren af aanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Wordt nou straks over een jaar trouwens weer 5,72 afgeschreven als ze dan nog bestaan?
Dan meld ik me 2 april af
Hoe weet je datquote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vond jou ook wel een apres-ski type![]()
Dat is brilliantquote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef dubidub het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag lid geworden, op Go Apres Ski. Kan me niet indenken dat ze er nog niet zijn, als je zag hoeveel mensen er bij die kraam stonden....
Zo'n beeld had ik ook directquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is brilliantOp die manier redden ze het zo
Gewoon een stel dronken jongeren aanspreken, en gratis bier aanbieden in ruil voor een Powned Lidmaatschap
Naar het aantal leden wordt slechts eens in de vijf jaar gekeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet hebben ze volgend jaar 1 april weer 50.000 leden nodig en begint alles weer van voren af aan
Je betaalde 5,72 voor 4 munten, ipv de 10 eu die normaal werd gerekend. Ze adverteerden dan ook met 'wordt lid van powned en krijg 40% korting op je bier"quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is brilliantOp die manier redden ze het zo
Gewoon een stel dronken jongeren aanspreken, en gratis bier aanbieden in ruil voor een Powned Lidmaatschap
En die spelfout viel niet op toen je dronken was?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je betaalde 5,72 voor 4 munten, ipv de 10 eu die normaal werd gerekend. Ze adverteerden dan ook met 'wordt lid van powned en krijg 40% korting op je bier"
hij weet niet wanneer d of dt te gebruiken dus past hij het overal maar toequote:Op maandag 23 maart 2009 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En die spelfout viel niet op toen je dronken was?
Die hebben ze ja. 50.000 van Wakker Nederland erbij.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of ze niet allang 100.000 leden hebben zie ik geenstijl wel voor aan.
Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Publieke Omroep Wakker NEDerland, 1 april komt vanzelf en iedereen krijgt vanzelf z'n geld terug
Vooral heel origineel!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |