vrij weinig idd. maar hej, als zij het zo willen schrijven, wie zijn wij dan om daar een probleem van te makenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
FOK! heeft toch met het concept niets te maken?
* Maanvis ziet de krantenkoppen al voor zich.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:15 schreef Danny het volgende:
[..]
vrij weinig idd. maar hej, als zij het zo willen schrijven, wie zijn wij dan om daar een probleem van te maken
Krijgen FOK!kers "privileges" in de zin van opdrachten met voorkeur geven of extra beelden of zo?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:15 schreef Danny het volgende:
[..]
vrij weinig idd. maar hej, als zij het zo willen schrijven, wie zijn wij dan om daar een probleem van te maken
In dat geval heeft FOK! er natuurlijk niets mee te maken. Als het positief nieuws is dan wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis ziet de krantenkoppen al voor zich.
PSYCHOLOGEN IN NEDERLAND WALGEN VAN NIEUWE REALITYSOAP OP FOK.NL
BEZOEKERS VAN FOK.NL DWINGEN REALITY SOAPIES TOT GROEPSSEKS VOOR VOEDSEL
REALITYSOAP ONTAARDT IN BLOEDBAD NA OPDRACHTEN VAN FOK.NL
SADISTSCHE FOKKERS VERANDEREN AMBTENAAR IN PSYCHOPAAT
De kans is groot dat de Televaag idd met dat soort koppen komt, net als bij iedere willekeurige andere nieuwe RLSquote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PSYCHOLOGEN IN NEDERLAND WALGEN VAN NIEUWE REALITYSOAP OP FOK.NL
REALITYSOAP ONTAARDT IN BLOEDBAD NA OPDRACHTEN VAN FOK.NL
SADISTSCHE FOKKERS VERANDEREN AMBTENAAR IN PSYCHOPAAT
Alleen mensen met een abonnement en een usernummer onder de 5000quote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Krijgen FOK!kers "privileges" in de zin van opdrachten met voorkeur geven of extra beelden of zo?
en dan als opdracht een xtc-lab maken die NIET ontploftquote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef method21 het volgende:
Mischien dat de cyberbunker wel een lokatie kan zijn waar dit word opgenomen.
http://www.cyberbunker.com/
Hier is ook een hele soap omheen gebeurt, die trouwens ook wel intresant is om te lezen.
Deze zou maar zo kunnenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus, ik kan een beetje in shape komen voor de zomer én nog neuken op de koop toe?quote:
Alleen maar voordelenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, ik kan een beetje in shape komen voor de zomer én nog neuken op de koop toe?
Ik begin second thoughts te krijgen.
Ik denk als Copycat seks met jou heeft dat heel Nederland haar die 10 ruggen gunt als smartegeld.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Maanvis het volgende:
Shit, nu begin ik toch te twijfelen. Sex met copycat en 10000E erbij krijgen?
En de pluspunten stapelen zich op en op ...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Stefan het volgende:
Ik denk als Copycat seks met jou heeft dat heel Nederland haar die 10 ruggen gunt als smartegeld.
Sex met Maanvis en ervoor betaald krijgen zijn allebei pluspunten??quote:Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de pluspunten stapelen zich op en op ...
Alsof ze ziet door wie ze geneukt wordt in die pikkedonkere bunkerquote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk als Copycat seks met jou heeft dat heel Nederland haar die 10 ruggen gunt als smartegeld.
Je moet het in perspectief plaatsen. En relatief zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:55 schreef Leandra het volgende:
Sex met Maanvis en ervoor betaald krijgen zijn allebei pluspunten??
Als ik het maar van ver genoeg bekijk valt het idd nog mee.....quote:Op maandag 23 maart 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief plaatsen. En relatief zien.
10 jaar reality TV in Nederland - 10 jaar FOK! in Nederlandquote:Op maandag 23 maart 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
FOK! heeft toch met het concept niets te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |