quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef maartena het volgende:[..]
Alleen al om deze reden zou ik Dark er uit willen halen....

Want dit moet ik zien.

Overigens: 4 hyves accounts....

..was net The curious case of Benjamin Button aan het kijken, maar ik kan er nog niet inkomen, dus ik ga maar weer foute opmerkingen op FOK! maken...
Niet 4 tegelijkertijd.
Steeds 1 tegelijkertijd hoor, dan ruzie maken met iemand, dan er weer principieel afgaan.
En dat doe ik steeds.
Behalve de laatste keer, toen ben ik onwijs sympathiek gaan doen, heb ik 45 mensen toegevoegd die ik niet kende, ben reclame-banners met gedichten gaan neerzetten, dus zonder winst-oogmerk (..die me ongelooflijk veel "respects" opleverden, door onbekende meisjes en vrouwen, die gingen vragen of ze me vriendje op hyves konden zijn, en sommigen vroegen ook of ze mijn gedichten mochten lenen wat ik dan weer wel gaaf vond, maar ook ik ben een arrogante lamlul.
Toen ben ik klanten van de zaak waar ik werk gaan stalken dat ze lid moesten worden van die hyve, wat ze ook gewoon deden.
Toen ben ik willekeurige vreemde mensen gaan uitnodigen om mijn vriend op hyves te worden, wat ze weer gewoon deden, en nu ben ik er van overtuigd dat hyves niet alleen de devolutie van de mensheid in een notedop weergeeft, maar dat je daar alles voor elkaar kunt krijgen, als je maar arrogant praat, mooie foto's neerzet, veel minderjarige meisjes toevoegt, en net doet alsof je de liefste man ooit bent.
Hyves is 1 van de grotere internetgedrochten van deze tijd.

Ik haaaaaaat hyves!