eensch!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef pekel het volgende:
Gebruik al sinds mensenheugenis Fokforum_light, mijns inziens veruit de fijnste layout.
Mocht 'ie weggaan, wat een kutbeslissing zal zijn, dan zou dat zeer pijnlijk zijn.
Ehm, voor jezelf juist wel? Ik vind die nieuwe baggerlayout maar 10keer niks. Veel te groot en omslachtig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
Dat je er gewend aan bent betekent niet dat het ook beter is
Zonde dat er layouts verloren gaan, ze staan niemand in de weg lijkt me. Maar het zal wel met banners, abonnementen etc te maken hebben, want ja, support was er toch al niet meer.
Het was een reactie op die blauwe boven me. Die de bagger al gewend is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ehm, voor jezelf juist wel? Ik vind die nieuwe baggerlayout maar 10keer niks. Veel te groot en omslachtig.
Nee ik zie niet waarom ze weg zouden moeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een reactie op die blauwe boven me. Die de bagger al gewend is.
Ikzelf heb geen zin om random errormessages te zien als men weer bezig is "life" te testen.
Ik doe al jaren foklight, en ik zie zelf niet in waarom ze weg moeten. Ik heb er vrede mee dat ik geen nieuwe ontwikkelingen meekrijg, dus uit barmhartighei hoeft Danny het niet te doen
Hier nog 1 oude lay-out weg Steve-O wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik ben van de oldschool dus ik gebruik fokforum_dark... maareh, is het echt zo arbeidsintensief om die oude layout werken te houden?
Ja, als je 'niet fokken' een alternatief vind behoort 'neen hoor' inderdaad tot de mogelijkheden.quote:
Ik ben er ook nog 1 van de oude stempel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hier nog 1 oude lay-out weg Steve-O weg
Ach ja Danny is daar altijd vrij star in. Jammer maar je kunt er niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Natalie het volgende:
* Natalie wil nu iets roepen.
Maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban, dus ik roep 't maar niet. Men is zo snel op z'n tenen getrapt tegenwoordig
Traagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja Danny is daar altijd vrij star in. Jammer maar je kunt er niet veel aan doen.
Je krijgt dus straks een logge, trage, lelijke layout met speeltjes waar veel mensen hun neus niet voor ophalen kado. En dat zonder alternatief, zelfs als je een abo zou overwegen.
Vergeleken met dark en TO? In de verste verte niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Traag
Nee hoor, bagger is bloedsnel.
echt wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeleken met dark en TO? In de verste verte niet.
Goed, voor jou wel. Het zal ook niet zo zijn.quote:
Nou ja, het is heel simpel, in development mode kan je het aantal milliseconden zien die een webpagina kost en bagger (let op, v2) is niet trager. Dit komt doordat Danny behoorlijk wat requests heeft terug gebracht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Goed, voor jou wel. Het zal ook niet zo zijn.
Eh ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag vinden en heb daar ook nergens wat over geroepen. Ik heb alleen gezegd dat bagger zeker niet traag is en kan dat onderbouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat je graag aan je quota komt elke dag qua gelijk krijgen maar als ik vind dat het een lelijke, logge layout is dan is dat, helaas voor jou, een mening.
Succes met je tooltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |