quote:Whaha.. dies vet
Op zaterdag 06 april 2002 21:25 schreef search64 het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een Twentste boer nummers van Conny van de Bos en Marco Bakker en dergelijken aan elkaar rapt.
[rap mode on] Conny van de bos, conny van de bos [/rap mode off]
Dat nummer draait een collega van mijn bij me stage bedrijf.. daar ken ik maandag weer achter komen.. hoe die pcies heet
en in een ander nummer ook nog zoiets als:
I'm afloat on the waves..... naked.
kweet dat ik dat follow me to the planet of liquid skies een tijdje terug nog in een remix ofzo gehoord heb. Als er iemand is die me de naam (namen) van de nummers kan geven dan ben ik weer heel blij
quote:Cool, alvast bedankt!
Op zaterdag 06 april 2002 21:44 schreef Dragonyth het volgende:[..]
Whaha.. dies vet
[rap mode on] Conny van de bos, conny van de bos [/rap mode off]
Dat nummer draait een collega van mijn bij me stage bedrijf.. daar ken ik maandag weer achter komen.. hoe die pcies heet
quote:Dat is van Monty Python, maar ik weet zo niet hoe het heet.
Op zaterdag 06 april 2002 21:49 schreef botergeil het volgende:
ik zoek een nummer waarin allemaal van die mensen van het vrouwelijke geslacht zingen. Heel vrolijk ook met achtergrond muziek. Ik hoor het regelmatig op de radio maar vergeet steeds weer hoe heet![]()
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 21:50 schreef search64 het volgende:[..]
Dat is van Monty Python, maar ik weet zo niet hoe het heet.
quote:Kai Tracid - Liquid Skies dus gewoon.....
Op zaterdag 06 april 2002 21:45 schreef VrolijkeFortunist het volgende:
Ik ben al enige tijd op zoek naar een paar bepaalde housenummers die al vrij oud zijn volgens mij. Ik weet alleen nog dat er in 1 van die nummers een mooie vrouwenstem iets zingt als:
Follow me to the planet of liquid skies....en in een ander nummer ook nog zoiets als:
I'm afloat on the waves..... naked.
kweet dat ik dat follow me to the planet of liquid skies een tijdje terug nog in een remix ofzo gehoord heb. Als er iemand is die me de naam (namen) van de nummers kan geven dan ben ik weer heel blij
quote:Is dat je favoriete smiley? Misschien is het the Vagina song?
Op zaterdag 06 april 2002 21:52 schreef botergeil het volgende:[..]
Ik heb het hier volgens mij ooit voorbij zien komen, maar ik kan het niet achterhalen met de search. Wie O Wie helpt mij
whatever happenend to my....
en I think of you in my sleep
het wordt door een vrouw gezongen en regelmatig op ID&T gedraaid
quote:Waar kan ik dat vinden, die ID&T ?
Op zondag 07 april 2002 11:43 schreef Cybart het volgende:
<knip>regelmatig op ID&T gedraaid
quote:www.id-t.com kan je hem in je winamp EN w.m.player
Op zondag 07 april 2002 11:53 schreef thefreezeman het volgende:[..]
Waar kan ik dat vinden, die ID&T ?
Of bestaat dat alleen in Deurne city ?
quote:Jakatta - American Dream?
Op zondag 07 april 2002 14:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hoe heet dat dance-nummer ook al weer met daarin de muziek van American Beauty??
quote:Wanneer is die film uitgekomen eigenlijk? Ik heb deze plaat op 8 maart 2001 gedownload als "Jakata - American Booty". En nadat de film uitkwam heette dezelfde plaat "Jakata - American Dream". Hoe het ook zit, je moet zoeken naar Jakata - American Booty of Dream.
Op zondag 07 april 2002 14:28 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Jakatta - American Dream?
quote:Voor vragen over reclame muziek kan ik www.ster.nl warm aanbevelen.
Op zondag 07 april 2002 14:45 schreef The_killing_Guide het volgende:
ik zoek het nummer van de reclame van dagblad bezorgers, zo hou je ook nog tijd over voor andere nuttige dingen, en dan zie je een paar van die gasten met een paar opa's in een rolstoel slepen waarna ze gan voetballen, en dan bedoel ik dat punk nummer op het eind.
quote:Ik vermoed dat je "Bent - Always (Ashley Beedle Mix)" bedoelt. Shoot me if i'm wrong. Ik vind dit echt een prachtplaat, je moet er van houden.
Op zondag 07 april 2002 11:43 schreef Cybart het volgende:
dit wordt een moeilijke, ik ben op zoek naar een deepswing nummer met de zinnen :whatever happenend to my....
en I think of you in my sleephet wordt door een vrouw gezongen en regelmatig op ID&T gedraaid
quote:ga op zoek
Op zondag 07 april 2002 15:08 schreef ACT-F het volgende:[..]
Ik vermoed dat je "Bent - Always (Ashley Beedle Mix)" bedoelt. Shoot me if i'm wrong. Ik vind dit echt een prachtplaat, je moet er van houden.
ik mis de vocals in het nummer
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 07-04-2002 15:48]
quote:Zoek op www.audiogalaxy.com daar heb ik het ook gedownload.
Op zondag 07 april 2002 15:19 schreef Cybart het volgende:[..]
ga op zoek
ik mis de vocals in het nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |