Dat zou ik ook zeggen. Ik denk dat je de kansen vergroot door er heel open over de vraagprijs te zijn. Immers dat is het startpunt van een onderhandeling die later altijd plaatsvindt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het al prettig als het op het bord staat
Die kneuterigheid is misschien ook wle typisch een streekcultuur.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien schaamde hij zich voor de te lage of te hoge prijs ofzomijn buren zijn er heel open in.
Ik woon in precies hetzelfde type huis. Echt waar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:30 schreef Mindstate het volgende:
Waarschijnlijk zag hij dat je het nooit kon betalen en wilde hij je gevoelens niet kwetsen.
Ik ben zelf Nederlander. Geboren en getogen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef LadyBugLydia het volgende:
En jij bent zelf geen Nederlander dus dat kun je zeggen over ALLE nederlanders? Mja. Dus.
Ik vond het eerder zielig. Ergquote:Wel een beetje dom dat hij het niet wou zeggen
Ja, ik vind het zo achterlijk gedoe om dan ineens geheimzinnig te doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoor wel vaker van dit soort dingen, in mijn vrienden groep zal zoiets niet voorkomen, bij de meeste van mijn buren ook niet. Geen flauw idee waarom er soms zo geheimzinnig moet worden gedaan.
Inderdaad daar stoor ik mij ook aan. ik vertelde regelmatig aan mijn eigen broers en zussen wat ik verdien. Maar zelf nooit zeggen wat zij verdienen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Net zoiets als mensen die niet durven te vertellen hoeveel ze verdienen.Meest epische falers ever.
![]()
Tjsa. Ik was geneigd om te vragen waarom hij daar zo moeilijk over doet, als je makelaar overal die vraagprijs publiceert......quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef SpecialK het volgende:
ik vraag me dan altijd af hoe je moet reageren op zulke opmerkingen trouwens.
waarom ben je verplicht dat te vertellen? wat een zielige reactie.. maargoed, jij zal wel veel levens/werkervaring hebben met je 17/18 jaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Net zoiets als mensen die niet durven te vertellen hoeveel ze verdienen.Meest epische falers ever.
![]()
Faler nummer 1 meldt zich.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef onderscheid het volgende:
[..]
waarom ben je verplicht dat te vertellen? wat een zielige reactie.. maargoed, jij zal wel veel levens/werkervaring hebben met je 17/18 jaar.
Ik ook, zo weet ik ook van de meeste wat ze verdienen. Dat is alleen maar handig omdat je zo van te voren al rekening kan houden met iemand.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo achterlijk gedoe om dan ineens geheimzinnig te doen.
in ieder geval niet aan mislukte 17 jarige puistekopjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Faler nummer 1 meldt zich.![]()
Waarom zou je het niet vertellen, kneus?
Zeker. Maar ik had het van die persoon niet verwacht.....Was ook niet zo'n ouwe lul van in de vijftig ofzo....quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik ook, zo weet ik ook van de meeste wat ze verdienen. Dat is alleen maar handig omdat je zo van te voren al rekening kan houden met iemand.
Tjsa. Som lijkt the usa gezelliger wat dat betreft. Die zijn wat minder bekrompen als het gaat om de portemonnee.....quote:Maar ik hoor ook altijd dat je bij een typisch Nederlands gezin niet onder of vlak voor het eten moet komen. Nu hebben we mensen in onze buurt die echt zo zijn maar kan me niet voorstellen waarom je dat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |