Ik ga morgen eens kijken waar die zit dan op de kruising Utrechtseweg schaerwijdelaanquote:
JA maar niet alles, alleen mijn lamp flikkerde evenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Orealo het volgende:
Viel de stroom net bij jullie uit? een kleine seconde?
Gekkigheid. Bij mij viel zelfs een telefoongesprek weg. En de PC viel uitquote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
JA maar niet alles, alleen mijn lamp flikkerde even
Verder bleef alles aan
Alleen de paupers wonen daar weetogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef SpongeBob1 het volgende:
Ik woon ook in Zeist,
maar niet in vollenhove
internet lag er alleen 's nachts uit. Ik dacht dat het een ziggo controle was ofzoiets. Maar had dus misschien met die stroomstoring te maken. Heb niets gemerkt van straatverlichting die was uitgevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef tomwas54 het volgende:
Niemand hier bij wie de stroom helemaal uitviel gisteren? Bij ons van 21.15 uur tot 23.45 uur ongeveer, en internet deed het om 01.00 uur nog niet, na tig keer dat modem gereset te hebbenUiteindelijk maar gaan slapen en 's ochtends werkte het weer. Ben gelijk even buiten wezen kijken toen en in ieder geval de Schaerweijdelaan en omgeving, en de Bergweg, van Lenneplaan, Panweg, Dalweg, van der Heijdenlaan, Egelinglaan, van der Merschlaan en de Verzetswijk lagen er compleet uit. Op andere plekken was alleen de straatverlichting eruit geloof ik.
Nog Dichterswijkers hier?
quote:
Ik ben geen punker maar een lief Paultje hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Omdat iedereen altijd zeurt dat er niks te doen is in Zeist:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, kom het zien! Er is zeker wel wat leuks te doen!
Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:06 schreef the_critic het volgende:
Nou, wel een lamp die even flikkerde.. verder niet. Ook geen probleem met internet...
en in woon wel in vollenhove, maar ben toch alles behalve pauper!!!
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staan
Nu gewoon tien jaar wachten op ons huisje met tuin
Wombat is altijd op donderdagavond open! Of op deze dagen in oktober.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef maniack28 het volgende:
Er was hier toch iemand die in de Wombat komt in de Warande? Wanneer is die open?
Wij woonden toen in de Geroflat, en daar zie je inderdaad niet veel hangjeugd. Maar de L-Flat was toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staan
Nu gewoon tien jaar wachten op ons huisje met tuin
Die flitst alleen wanneer je het rode verkeerslicht negeert, niet op snelheid.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.
Mental Theo dit weekend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
Anyways, in Zeist mag wel eens wat meer georganiseerd worden
Leuk festivalletje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |