Heb de Touch Diamond donderdag 19 maart gekregen en toen dus ook uit de verpakking gehaald. Gekregen bij verlenging van abbonoment. Is paar dagen gebruikt, maar HTC is niet mijn ding, met windows erop. Bovendien vind ik het scherm te klein. De doos is dus wel open geweest en de telefoon gebruikt, maar heb meteen een hoesje gekocht, dus zit geen enkele kras op. Het hoesje krijg je er trouwens bij! Alles zit er verder bij, zoals doosje , oordopjes cd-roms, de bon en de garantie.
Het is een mooie telefoon met 4 gig geheugen en een camera aan de voorkant voor videogesprekken en een camera voor foto's en filmpjes aan de achterkant van 3.2 MP. Het besturingssysteem is van Windows, dus er zit ook Powerpoint, word, excel en onenote op. Verder is het mooi klein apparaatje met aparte achterkant die lijkt op een diamand. het heeft een touchscreen.
Ik wil hem graag ruilen tegen een Iphone eventueel met bijbetaling van mijn kant, maar sta ook open voor andere toestellen.
Hij is te bezichtigen in Stadskanaal, provincie Groningen.
Foto's zijn gemaakt met webcam dus niet beste kwaliteit.Maar aangezien er geen beschadigen opzitten, kun je ook zo even een foto op internet opzoeken...
![]()
![]()
![]()
vraagprijs is 150,-
[ Bericht 1% gewijzigd door Dubbeldrank op 29-01-2010 22:29:13 ]