nou ik heb over het algemeen wel de lieve schattige look over me jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien zie je er gewoon heeeeeeeel knuffelbaar uit![]()
gheghe
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:42 schreef Duimelot het volgende:
tvp en ben er weer ff vandoor
knuffel ze
Ik schopte tegen alles omdat het kon. Nu weet ik dat ik daarmee niks bereik. En zoals ik al zei ik ben hard op mijn bek gegaan een paar keer.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz ok dat is wel heftig. had je er een reden voor? of weet je dat niet?
ik weet zelf gelukkig vrij goed waarom ik vervelend was, dat scheelt. ben nu gelukkig een stuk makkelijker geworden (hoewel het nog makkelijker kan denk ik)
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat je opmerking nergens op sloeg..
Wat je nu doet mag nietquote:Op maandag 23 maart 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik maakte die opmerking omdat ik vond dat je zinloos liep te zeiken en niet gewoon je mening gaf....
Nou, dat weet ik zo net nog nietquote:
Bewijs?quote:
Fixed.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Wat was het ook alweer?
Opinions are like assholes. Everybody has them one and they all stink.
Dat heb je in een SC hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het ene moment gaat het over kinderen en zwangerschappen, dan weer over knuffelen, dan hebben we ineens geen mening... er was een tijd dat ik nog weleens wat raakvlakken aantrof in dit topic.
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?quote:
ehm:quote:
quote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
ik vind jou cute?quote:
Die garp blijft ook maar leuk hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Wat een saaie Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag zeg
Dat en dat het over verschillende onderwerpen in maar een paar minuten tijd kan gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |