nou ik heb over het algemeen wel de lieve schattige look over me jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien zie je er gewoon heeeeeeeel knuffelbaar uit![]()
gheghe
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:42 schreef Duimelot het volgende:
tvp en ben er weer ff vandoor
knuffel ze
Ik schopte tegen alles omdat het kon. Nu weet ik dat ik daarmee niks bereik. En zoals ik al zei ik ben hard op mijn bek gegaan een paar keer.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz ok dat is wel heftig. had je er een reden voor? of weet je dat niet?
ik weet zelf gelukkig vrij goed waarom ik vervelend was, dat scheelt. ben nu gelukkig een stuk makkelijker geworden (hoewel het nog makkelijker kan denk ik)
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat je opmerking nergens op sloeg..
Wat je nu doet mag nietquote:Op maandag 23 maart 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik maakte die opmerking omdat ik vond dat je zinloos liep te zeiken en niet gewoon je mening gaf....
Nou, dat weet ik zo net nog nietquote:
Bewijs?quote:
Fixed.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Wat was het ook alweer?
Opinions are like assholes. Everybody has them one and they all stink.
Dat heb je in een SC hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het ene moment gaat het over kinderen en zwangerschappen, dan weer over knuffelen, dan hebben we ineens geen mening... er was een tijd dat ik nog weleens wat raakvlakken aantrof in dit topic.
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?quote:
ehm:quote:
quote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
ik vind jou cute?quote:
Die garp blijft ook maar leuk hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Wat een saaie Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag zeg
Dat en dat het over verschillende onderwerpen in maar een paar minuten tijd kan gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?
quote:
Tell me about it. Ik wil naar huis. Heb het hier wel gehad.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Ja, het lijkt hier wel op een SC maar in de OP staat dat het het niet isquote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat en dat het over verschillende onderwerpen in maar een paar minuten tijd kan gaan.
[..]Je weet de definitie niet van een SC? Toch beter opletten
Uhm, ik bedoelde dat niet als grap hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die garp blijft ook maar leuk hè.
doe je zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
welkom bij Singles!quote:
hij is cute! dus is het wel bewijsquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs, dat heet wat anders, omkoping
cute is een mening, ga je schamen!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is cute! dus is het wel bewijs
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&Pquote:
gelukkig hoeven wij niet meningsloos te zijn rhuquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&P
en ik ben het vaak met je eens
het was uiteraard ook gewoon een goeie grap van mequote:
Vreemdgegaanquote:
Tja, niet werken = geen geldquote:
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstellingquote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
welkom bij Singles!
wie ben je,
waarom ben je dat,
wat doe je,
wrm single,
en alle overige info die je kwijt wilt. dan weten wij ook wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ok, goed genoegquote:
en weet je niet hoe je die moet ontwikkelen dan neem je de meest plausibele mening van iemand anders over en draag je dat als jouw meningquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef DR34M3R het volgende:
Zonder mening? Dat kan ik niet. Ik ben van mening dat ik overal een mening over moet hebben, en dat als ik die nog niet heb, dat ik die moet ontwikkelen.
Ohquote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was uiteraard ook gewoon een goeie grap van me
op zoek gaan werkt niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstelling![]()
Tevens scharrel ik extreem veel en heb ik totaal geen eigen mening. Wél ongeveer 4 jaar relaties achter de rug sinds m'n 15e... Nu alweer een tijdje single en op zoek naar iets serieusAl is dat in deze breezahmaatschappij niet zo makkelijk
Misschien moet je eens uit de breezahmaatschappij stappenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstelling![]()
Tevens scharrel ik extreem veel en heb ik totaal geen eigen mening. Wél ongeveer 4 jaar relaties achter de rug sinds m'n 15e... Nu alweer een tijdje single en op zoek naar iets serieusAl is dat in deze breezahmaatschappij niet zo makkelijk
Ik doelde op het uitschrijven van het K.U.T-acroniem.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Uhm, ik bedoelde dat niet als grap hoor
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en weet je niet hoe je die moet ontwikkelen dan neem je de meest plausibele mening van iemand anders over en draag je dat als jouw mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
In wat voor mate denk jij dan dat je zelf initiatief moet tonenquote:
Thanksquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&P
en ik ben het vaak met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |