nou ik heb over het algemeen wel de lieve schattige look over me jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien zie je er gewoon heeeeeeeel knuffelbaar uit![]()
gheghe
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:42 schreef Duimelot het volgende:
tvp en ben er weer ff vandoor
knuffel ze
Ik schopte tegen alles omdat het kon. Nu weet ik dat ik daarmee niks bereik. En zoals ik al zei ik ben hard op mijn bek gegaan een paar keer.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz ok dat is wel heftig. had je er een reden voor? of weet je dat niet?
ik weet zelf gelukkig vrij goed waarom ik vervelend was, dat scheelt. ben nu gelukkig een stuk makkelijker geworden (hoewel het nog makkelijker kan denk ik)
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat je opmerking nergens op sloeg..
Wat je nu doet mag nietquote:Op maandag 23 maart 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik maakte die opmerking omdat ik vond dat je zinloos liep te zeiken en niet gewoon je mening gaf....
Nou, dat weet ik zo net nog nietquote:
Bewijs?quote:
Fixed.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
Wat was het ook alweer?
Opinions are like assholes. Everybody has them one and they all stink.
Dat heb je in een SC hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het ene moment gaat het over kinderen en zwangerschappen, dan weer over knuffelen, dan hebben we ineens geen mening... er was een tijd dat ik nog weleens wat raakvlakken aantrof in dit topic.
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?quote:
ehm:quote:
quote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
ik vind jou cute?quote:
Die garp blijft ook maar leuk hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Wat een saaie Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag zeg
Dat en dat het over verschillende onderwerpen in maar een paar minuten tijd kan gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat er maar beperkte raakvlakken zijn, bedoel je?
quote:
Tell me about it. Ik wil naar huis. Heb het hier wel gehad.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Ja, het lijkt hier wel op een SC maar in de OP staat dat het het niet isquote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat en dat het over verschillende onderwerpen in maar een paar minuten tijd kan gaan.
[..]Je weet de definitie niet van een SC? Toch beter opletten
Uhm, ik bedoelde dat niet als grap hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die garp blijft ook maar leuk hè.
doe je zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
welkom bij Singles!quote:
hij is cute! dus is het wel bewijsquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs, dat heet wat anders, omkoping
cute is een mening, ga je schamen!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is cute! dus is het wel bewijs
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&Pquote:
gelukkig hoeven wij niet meningsloos te zijn rhuquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&P
en ik ben het vaak met je eens
het was uiteraard ook gewoon een goeie grap van mequote:
Vreemdgegaanquote:
Tja, niet werken = geen geldquote:
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstellingquote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
welkom bij Singles!
wie ben je,
waarom ben je dat,
wat doe je,
wrm single,
en alle overige info die je kwijt wilt. dan weten wij ook wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ok, goed genoegquote:
en weet je niet hoe je die moet ontwikkelen dan neem je de meest plausibele mening van iemand anders over en draag je dat als jouw meningquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef DR34M3R het volgende:
Zonder mening? Dat kan ik niet. Ik ben van mening dat ik overal een mening over moet hebben, en dat als ik die nog niet heb, dat ik die moet ontwikkelen.
Ohquote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was uiteraard ook gewoon een goeie grap van me
op zoek gaan werkt niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstelling![]()
Tevens scharrel ik extreem veel en heb ik totaal geen eigen mening. Wél ongeveer 4 jaar relaties achter de rug sinds m'n 15e... Nu alweer een tijdje single en op zoek naar iets serieusAl is dat in deze breezahmaatschappij niet zo makkelijk
Misschien moet je eens uit de breezahmaatschappij stappenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben Rauw, bijna 21, ik ben single omdat!? en ik werk fulltime voor een overheidsinstelling![]()
Tevens scharrel ik extreem veel en heb ik totaal geen eigen mening. Wél ongeveer 4 jaar relaties achter de rug sinds m'n 15e... Nu alweer een tijdje single en op zoek naar iets serieusAl is dat in deze breezahmaatschappij niet zo makkelijk
Ik doelde op het uitschrijven van het K.U.T-acroniem.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Uhm, ik bedoelde dat niet als grap hoor
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en weet je niet hoe je die moet ontwikkelen dan neem je de meest plausibele mening van iemand anders over en draag je dat als jouw mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
In wat voor mate denk jij dan dat je zelf initiatief moet tonenquote:
Thanksquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hai! ik vind jou posts meestal leuk in R&P
en ik ben het vaak met je eens
ik werk ook, ik heb geen saaie dag!quote:
Ik dnek persoonlijk dat je vanzelf wel ergens tegen aan looptquote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In wat voor mate denk jij dan dat je zelf initiatief moet tonen?
neemt natuurlijk niet weg dat ik je cute vindquote:
Zoeken is er wellicht ook een slecht woord voor,quote:
Ik heb het altijd wel naar me zin hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk ook, ik heb geen saaie dag!ik heb een leuke dag zelfs.
dus maak er wat van, zoek een andere baan. om maar iets te roepen
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zoeken is er wellicht ook een slecht woord voor,
Ik hoop gewoon dat ik eindelijk eens iets tegenkom wat een stootje kan hebben.
Ligt trouwens niet aan de meiden, maar aan mezelf.
Stuk voor stuk leuke meiden ontmoet de laatste tijd, maar ik weet niet of ik nou te intelligent ben of zij te dom.
Wél hele lieve meiden trouwens.
Je bent de zoon van Louis van Gaal?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stuk voor stuk leuke meiden ontmoet de laatste tijd, maar ik weet niet of ik nou te intelligent ben of zij te dom.
je moet zeker initiatief nemen als je iemand leuk vindt, maar speciaal plekken opzoeken waar je dan hoopt iemand op te pikken heeft geen zin. je kan iemand net zo goed tegenkomen bij de albert heijn ofzo. althans zo zie ik het. je hebt er maar 1 nodig he, en geen 10 ofzo, dus waarom plekken opzoeken waar er 10 lopen? dat is alleen maar geforceerd gedoe. gewoon lekker dingen doen waar je blij van wordt en dan komt het wel goedquote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In wat voor mate denk jij dan dat je zelf initiatief moet tonen?
Nou weet ik niet meer wat waar isquote:Op maandag 23 maart 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neemt natuurlijk niet weg dat ik je cute vind![]()
misschien beweeg je je in de verkeerde kringenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij zei al dat ie zich in de breezahmaatschappij bevondquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien beweeg je je in de verkeerde kringen
Ik heb in totaal nu zo'n 3 relatie's gehad, de een langer/korter dan de ander.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek persoonlijk dat je vanzelf wel ergens tegen aan loopt
whoehoe mindgamesquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou weet ik niet meer wat waar is
Maar ik zal dit maar geloven dan
Je bent 21 en nog niet toe aan relatie zo te horen. Enjoy het gescharrel en don't worryquote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zodra ze na een gezellig avondje beginnen met: Hvj en dergelijke schrikt me dat af.quote:
Nee hoor, ik ben ook niet heel erg veeleisend... Maar het moet gewoon allemaal leuk zijnquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien beweeg je je in de verkeerde kringen
Karakter kan je niet neukenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
kan je niet met ze praten dan? of vind je ze bijv te laag opgeleid? in het eerste geval: next! in het 2e geval moet je misschien even kijken wat ze te melden hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat is wel het top punt van de verkeerde kringquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zei al dat ie zich in de breezahmaatschappij bevond
Vind ik een goeie stelling!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb in totaal nu zo'n 3 relatie's gehad, de een langer/korter dan de ander.
Maar alle 3 de meisjes heb ik via via leren kennen, en inderdaad niet in een kroeg op afgestapt ofzo.
Stelling: ergens in de kroeg op afstappen = voor het scharrelen.
een of on-eens ?!
EENS!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar alle 3 de meisjes heb ik via via leren kennen, en inderdaad niet in een kroeg op afgestapt ofzo.
een of on-eens ?!
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
een of on-eens ?!
Ik heb al wel een vrij serieuze relatie gehad, die is jammergenoeg kapotgelopen in een emotioneel zware tijd voor me. (tijdsbestek van een paar maanden heel veel dierbaars kwijtgeraakt).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent 21 en nog niet toe aan relatie zo te horen. Enjoy het gescharrel en don't worry
oja dat is wel een beetje erg ja (hvj) maar ik geloof dat die tekst tegenwoordig inhoudsloos is.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zodra ze na een gezellig avondje beginnen met: Hvj en dergelijke schrikt me dat af.
[..]
Nee hoor, ik ben ook niet heel erg veeleisend... Maar het moet gewoon allemaal leuk zijn![]()
[..]
Dat sowieso![]()
En dat vind ik ook.. ligt er maar net aan waar je op af stapt in de kroeg...quote:Op maandag 23 maart 2009 13:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dan had ik het druk gehad afgelopen vrijdag
Maar serieus, ook iemand die je in een kroeg tegenkomt kan materiaal zijn voor een langdurige relatie hoor.
Praten gaat vaak moeizaam (verschil in interesses denk ik), en als ik er wel mee kan praten zijn ze vaak lichtelijk labiel en worden ze kwaad om het minste en geringste wat ze niet aanstaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je niet met ze praten dan? of vind je ze bijv te laag opgeleid? in het eerste geval: next! in het 2e geval moet je misschien even kijken wat ze te melden hebben.
hmmm klinkt als irritante wijven... misschien zijn zij er nog niet aan toe danquote:Op maandag 23 maart 2009 13:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Praten gaat vaak moeizaam (verschil in interesses denk ik), en als ik er wel mee kan praten zijn ze vaak lichtelijk labiel en worden ze kwaad om het minste en geringste wat ze niet aanstaat.
Niet helemaal eens,quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
een of on-eens ?!
Dag dag Murm, je gezelschap hier was weer gezellig!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
ik ga weer ff werken![]()
fijne middag allemaal
Naar mijn ervaring ben ik het er wel mee eensquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
een of on-eens ?!
Ja daar ben je dol op he?quote:
roep nou maar niet zo hard want dat is jou generatie hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Hvj zegt de patat generatie toch in plaats van doei, jwtz !!?!!
Ik vind dat overal wel iets leuks in te ontdekken moet zijn, het totaalplaatje moet gewoon kloppen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja dat is wel een beetje erg ja (hvj) maar ik geloof dat die tekst tegenwoordig inhoudsloos is.
haha niet veeleisend maar alles moet leuk zijnge-wel-dig! ik vind je nu al leuk
dus het uit stapwereldje jij als je wat serieus wilt en verder lekker rondneuken met lekkere brezahsletten
Ik ben trouwens zelf ook van de patat-generatie, ik lust het alleen nietquote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Al zijn de meesten ouder dan hijquote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm klinkt als irritante wijven... misschien zijn zij er nog niet aan toe dan
maar singles is wel een goeie pick-up place hoor, hahahha.....
jaquote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring ben ik het er wel mee eens
Ik heb op die manier nog nooit een relatie gehad. Ja of je moet een FB een relatie willen noemen
[..]
Ja daar ben je dol op he?
True true, maar het gesprek wat eraan voorafging ging er ook over dus dat ze me wel heel leuk en lief vond.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Guilty as chargedquote:
Net alsof ik me daar niet voor schaam ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
roep nou maar niet zo hard want dat is jou generatie hoor
Op een oude fiets moet je het leren, tochquote:
zei de kerel met zn oorbelletjequote:Op maandag 23 maart 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik me daar niet voor schaam ?
Net alsof ik me, wanneer ik met me ouders aan tafel zit en TMF opstaat op tv, niet de tering in schaam voor die simpele muziek die de 'jeugd' leuk vind...
Dat soort dingetjes...
De welbekende breezahchicks en mooibo-ijongentjes is niet mijn generatie...
Ik was zelf echt niet zo toen ik die leeftijd had.
Raw, vind jij dat ook niet ? (jij bent tenslotte dezelfde leeftijd)
Oneens. IK heb 3 keer een man in de kroeg ontmoet waar ik een serieuze relatie mee heb gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
een of on-eens ?!
daar voel je niks van 23 en 21 kan best.quote:
Ik heb hier nooit verteld wat voor muziek ik leuk vindquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zei de kerel met zn oorbelletjeen van wat voor muziek hield jij ook weer?
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik me daar niet voor schaam ?
Net alsof ik me, wanneer ik met me ouders aan tafel zit en TMF opstaat op tv, niet de tering in schaam voor die simpele muziek die de 'jeugd' leuk vind...
Dat soort dingetjes...
De welbekende breezahchicks en mooibo-ijongentjes is niet mijn generatie...
Ik was zelf echt niet zo toen ik die leeftijd had.
Raw, vind jij dat ook niet ? (jij bent tenslotte dezelfde leeftijd)
Rip! hoe staat het met de lijstjes?!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oneens. IK heb 3 keer een man in de kroeg ontmoet waar ik een serieuze relatie mee heb gehad
Die disco's zijn er nog zeker wel! beter zoeken jongen!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik schaam me niet voor m'n omgeving.
Ik keek zelf ook TMF en denk dat je mij ook wel in die kringen kon meten (al was ik aardig Hardcore4llife! georienteerd).
Ik ben gewoon veranderd de afgelopen tijd, volwassener geworden en dergelijke.
Maar schamen voor waar ik vandaan of uit kom zou ik nooit.
Tevens bevind ik me nog vaak in de breezahculturen, discotheken zonder breezahs zijn er niet meer.
Je merkt het verschil wel goed hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar voel je niks van 23 en 21 kan best.
@rauw: maar dan nog betekent hvj gewoon niks hoor. maargoed wat niet klikt dat klikt niet.
gewoon lekker sjansen op fok
dat aan het werk gaan lukt nog niet zo hier
Onschuldig is niet leuk als toyboyquote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben de ideale toyboy.
Meningsloos en onschuldig
en nu doe je het weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit verteld wat voor muziek ik leuk vind
Op Zak! in Uelsen na kan ik me geen vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die disco's zijn er nog zeker wel! beter zoeken jongen!
Die zijn er echt genoeg hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik schaam me niet voor m'n omgeving.
Ik keek zelf ook TMF en denk dat je mij ook wel in die kringen kon meten (al was ik aardig Hardcore4llife! georienteerd).
Ik ben gewoon veranderd de afgelopen tijd, volwassener geworden en dergelijke.
Maar schamen voor waar ik vandaan of uit kom zou ik nooit.
Tevens bevind ik me nog vaak in de breezahculturen, discotheken zonder breezahs zijn er niet meer.
oh dan weten wij nog wel iemand voor je die van toyboys houdt... of was ze nou afgekickt van de jonkies?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben de ideale toyboy.
Meningsloos en onschuldig
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig is niet leuk als toyboy
als je het maar niet voelt!!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je merkt het verschil wel goed hoor
Wat is een patat generatie?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Oneens meeste personen zijn niet eens scharrel-waardig maar wel relatie-waardigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
een of on-eens ?!
Dat vind ik echt zo'n sneue boerententquote:Op maandag 23 maart 2009 13:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op Zak! in Uelsen na kan ik me geen vinden.![]()
En ik ben half Nederland door geweest om te stappen
Nee als het niet gevraagd wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
en nu doe je het weer niet.
zal wel een reden hebben
Hier in de buurt is alles voor breezah's behalve de alternatieve tenten.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die zijn er echt genoeg hoor
Bij ons in Hoorn heb je eigenlijk maar 1 tent waar al dat soort types komen, dus dat is wel goed geregeld
quote:
Ik ga meestal buiten Hoorn uit.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als er 1 stad is ..........
de enige stad waar sjonny en anita zouden kunnen wonen
Ik heb er nog nooit een contact gemaakt met een onbekende.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n sneue boerentent
Je weetz geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 13:45 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat is een patat generatie?![]()
Wat betekent jwtz nou weer![]()
[..]
Oneens meeste personen zijn niet eens scharrel-waardig maar wel relatie-waardig![]()
Dronken vrouwenmaar verder
quote:
als er 1 stad is die is verbonden met de breezar/sjonny/anita cultuur dan is dat hoorn!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga meestal buiten Hoorn uit.
Maar wat is er mis met Hoorn als ik vragen mag ?
ja jeweetz kloptquote:Op maandag 23 maart 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weetz geloof ik
En nee, dronken vrouwen zijn niet altijd tof. Zeker niet als ze niet langer kunnen praten en/of lopen
Het jonkie zijn moeten ze wel kunnen compenseren hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
leeftijd voel je niet...hoewel een kaal hoofd dat voel je weer wel
beetje jammer.... moet ik toch weer over op de jonkies
Ook jonkies hebben soms kale hoofdenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]leeftijd voel je niet...hoewel een kaal hoofd dat voel je weer wel
beetje jammer.... moet ik toch weer over op de jonkies
Zolang je zeker weet dat zij het de volgende dag vergeten is zie ik geen probleemquote:Op maandag 23 maart 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weetz geloof ik
En nee, dronken vrouwen zijn niet altijd tof. Zeker niet als ze niet langer kunnen praten en/of lopen
ja mijn laatste 2 jonkies waren zo labiel... 35+ is toch beter voor mijquote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het jonkie zijn moeten ze wel kunnen compenseren hoor
of "oudjes" die gewoon een volle bos hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook jonkies hebben soms kale hoofden
2 vrienden van me (komen uit uit Hoorn / Amsterdam) maken hele leuke hiphopquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook jonkies hebben soms kale hoofden
Jah idd..quote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
ja mijn laatste 2 jonkies waren zo labiel... 35+ is toch beter voor mijdan maar geen haar
Slechte muziek, allemaal vreselijke gasten, veel te massaal - niet mijn idee van leuk uitgaan. Het is echt zo'n achterlopend gebied discotheek.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een contact gemaakt met een onbekende.
Gewoon lekker los met een vriendengroep is meer mijn stijl als ik in Zak ben
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
Héél muzikaal, met veel verschillende instrumenten en diepgaande texten
27 toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd..
ik ben nog zoekende naar de ideale leeftijd
Waar ben je allemaal uitgeweest dan, Hoorn & Wassenaar ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
als er 1 stad is die is verbonden met de breezar/sjonny/anita cultuur dan is dat hoorn!
bij uitstek, zonder enige twijfel!
Ik denk dat ik mji bij die vreselijke gasten mag aansluiten danquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Slechte muziek, allemaal vreselijke gasten, veel te massaal - niet mijn idee van leuk uitgaan. Het is echt zo'n achterlopend gebied discotheek.
Ohh dan weet ik dat ook weerquote:Op maandag 23 maart 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weetz geloof ik
ja cue en snuitebol, dat lijkt me wel watquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd..
ik ben nog zoekende naar de ideale leeftijd
In mijn dromen welquote:
sjee, nu al?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Nouja, heul kort haar dan![]()
Overigens wel gedaan omdat ik een kalende plek op m'n knar heb
Of achteruitquote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ohh dan weet ik dat ook weer![]()
Weer iets geleerd voor vandaag![]()
Klopt, wel leuk om te zien, hoe ze van her naar der waggelen![]()
Waarom niet ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
waarom vermeld je dat er voor de zekerheid nog ff bij?
haha, en ik maar denken dat jij aan het werk ging!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja cue en snuitebol, dat lijkt me wel wat
in hoorn rijden de meeste *street screamers* auto's rond om maar wat te noemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal uitgeweest dan, Hoorn & Wassenaar ?
Ik vind Hoorn echt wel meevallen hoor.
Alkmaar / Heerhugowaard en nog een aantal waar ik ben geweest is vele malen erger.
Waar in Hoorn ben je geweest dan ?
Ken jij snuit irl dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja cue en snuitebol, dat lijkt me wel wat
ik was op zoek naar een antwoord op "niet commerciele r&b"quote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Jij wilde toch weten wat voor muziek ik luisterde ?
Als ik alleen had gezegd "muziek van 2 vrienden" had jij ook gedacht "uhm wtf ? "
Niet zo raar dat je geen leuke chick vindt dan hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mji bij die vreselijke gasten mag aansluiten dan![]()
Nu pas,quote:
Ja die auto's heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 23 maart 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
in hoorn rijden de meeste *street screamers* auto's rond om maar wat te noemen.
gewoon hoorn, iedereen in NH, ook dus de mensen uit Alkmaar of heerhugowaard, zeggen dit over hoorn.
loop er over straat en je ziet niks anders.....
ik heb het niet eens over uitgaan
echt wel, sinds mn 17e al! echt testosteron teveelquote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat is echt een mooie leeftijd!![]()
en dan zijn ze nog lang niet kaal
Ik hoop dat ik een betere indruk achterlaat en ze het nog wel wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je zeker weet dat zij het de volgende dag vergeten is zie ik geen probleem
Op iedere sjonnie past een anita toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet zo raar dat je geen leuke chick vindt dan he
Ja en dan geef ik je daar uitleg over, en dan vraag je waarom ik het uitlegquote:Op maandag 23 maart 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik was op zoek naar een antwoord op "niet commerciele r&b"
dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
Maar dat soort gasten heb je overal, ik ben het nog steeds niet met je eens dat het aantal in Hoorn hoger is dan ergens anders in de regio...
je had het over hiphopquote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en dan geef ik je daar uitleg over, en dan vraag je waarom ik het uitleg
Gast, schaam je niet voor wie of wat je bent of waar je vandaan komt.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja die auto's heb je helemaal gelijk in!
Nog zo'n voorbeeldje waar ik me zelf voor schaam, en dus niet aan mee doe.
Ik heb 4 jaar lang als verkoper gewerkt bij een auto winkel, daar kwamen die gasten ook altijd voor die goedekope autorommel troep van ze
Maar dat soort gasten heb je overal, ik ben het nog steeds niet met je eens dat het aantal in Hoorn hoger is dan ergens anders in de regio...
haha dat testosteron gebruikt kwaak ook als smoes dat ie zo kaal is.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt wel, sinds mn 17e al! echt testosteron teveel
arme knulquote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt wel, sinds mn 17e al! echt testosteron teveel
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar wel via msn. ik vind snuit wel een lieverd
En dan past het per definitie bij mij?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar wel via msn. ik vind snuit wel een lieverd
Ik ben zelf Amsterdammerquote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
dat is mijn ervaring.
sorry als ik jouw hoorn daarmee aanval
nee joh, kale mannen zijn best wel lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
arme knul
ik sprak over mezelf, niet mijn kalende medemens![]()
Berucht waardoor / waar overquote:Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ooit gedate met een gast uit hoorn en toen hoorde ik later dat ie zelfs ion hoorn nogal berucht was
iedereen heeft daarom ook toffe poppetjes voor zijn of haar naam van een jongetje of meisjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
Damn, ik raak steeds in de war in dit topic wie nou man en wie nou vrouw is. af en toe snap ik het niet meer
De avaters helpen ook niet echt.
Ontopic: ik ben niet van de breezah generatie, en ben er blij om ook. Ik ga eigenlijk ook nooit uit.
Tip: kijk eens naar het poppetje voor de naam....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
Damn, ik raak steeds in de war in dit topic wie nou man en wie nou vrouw is. af en toe snap ik het niet meer
Ontopic: ik ben niet van de breezah generatie, en ben er blij om ook. Ik ga eigenlijk ook nooit uit.
nee niet echt. dat was waarom je moest aangeven dat je vrienden, tekstueel goede en muzikale muziek maakte (alsof commerciele r&b dat niet kan zijn namelijk)quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en dan geef ik je daar uitleg over, en dan vraag je waarom ik het uitleg
Zie icoontje naast de namenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
ik heb ook kein blase ahnungquote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
nee muts! maar ik denk wel dat ie geschkt isquote:Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan past het per definitie bij mij?
kan je nagaan als die man nog elk kapsel kon krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh, kale mannen zijn best wel lekker![]()
mmmm
Hahaha.. hoe simpelquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee muts! maar ik denk wel dat ie geschkt is
gaan jullie maar gewoon ff daten samen
tenzij snuitebol nog iemand anders in zn hoofd heeft natuurlijk
Offtopic:quote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan als die man nog elk kapsel kon krijgen
Nja er voor schamen is waarschijnlijk verkeerd verwoord.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, schaam je niet voor wie of wat je bent of waar je vandaan komt.
Als jij jezelf beter durft te profileren dan heb jij toch niets om je voor te schamen?
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee muts! maar ik denk wel dat ie geschkt is
gaan jullie maar gewoon ff daten samen
tenzij snuitebol nog iemand anders in zn hoofd heeft natuurlijk
nee lijkt me raar ineens met haar. volgens mij heeft ie melkboerenhondenhaarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan als die man nog elk kapsel kon krijgen
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kerel word ook al kaalen hij is pas 20
of nou ja kaal, de inhammen voor op zn hoofd zo zie je bijna achteruit rennen haha
en zn oudere broer is al kaal
voorspelt niet veel goeds dus
och, wie weet wordt ie wel rete stoer!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
of nou ja kaal, de inhammen voor op zn hoofd zo zie je bijna achteruit rennen haha
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef KudFokker het volgende:
Dan moet ik hem echt gelijk geven, en denk ik toch wel een beetje "Best sneu dat ik uit dezelfde generatie kom"
Same here...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
je papa zeg zegt super kansloos?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja er voor schamen is waarschijnlijk verkeerd verwoord.
Maar als ik met mijn ouders (een andere generatie) door de stad loop, en er komt dus zo'n superlelijk uitgebouwde auto langs met super inspiratieloze muziek (hardcore) die met open ramen met 120 DB gedraaid wordt, en me pa zegt "dat is toch super kansloos Lars ?"
Dan moet ik hem echt gelijk geven, en denk ik toch wel een beetje "Best sneu dat ik uit dezelfde generatie kom"
Niks, laat maarquote:
ow die van mij begon op zn 27e ofzo pas zei ie gisterenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
at zou nogal wat zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Same here...
Ik ben je vriendje niet hoor! trouwens
Wees eerlijk, de meeste lyrics van top 40 muziek / TMF materiaal gaan over dingen zoals "I got hoe's in different area code's" en over hoe groot de pimpshizzle rims op hun Caddy wel niet zijn, en hoe moeilijk ze het gehad hebben in hun jeugd, maar nu duku als water kunnen uitgeven...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee niet echt. dat was waarom je moest aangeven dat je vrienden, tekstueel goede en muzikale muziek maakte (alsof commerciele r&b dat niet kan zijn namelijk)
en nog steeds weet ik (naast 2 vrienden) niet wat je ermee bedoelde.
Je beschrijft een deel van m'n vrienden wel goed manquote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja er voor schamen is waarschijnlijk verkeerd verwoord.
Maar als ik met mijn ouders (een andere generatie) door de stad loop, en er komt dus zo'n superlelijk uitgebouwde auto langs met super inspiratieloze muziek (hardcore) die met open ramen met 120 DB gedraaid wordt, en me pa zegt "dat is toch super kansloos Lars ?"
hahaha ja had vriendje ook vorige week. zag er niet uit.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
och, wie weet wordt ie wel rete stoer!Soms heb ik maar haar bij mn baard dan bovenop mn snoet!
nee wat dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow die van mij begon op zn 27e ofzo pas zei ie gisteren
maar ja joh, je weet wel wat ze zeggen over kale mannen in bed toch? rrrrrrrr
in te slapen zoals het einde van ...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
at zou nogal wat zijnnee die ligt in te slapen
in een kamer zonder computers
Niet letterlijk hoorquote:
naaah, bij mij soms wel tof!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja had vriendje ook vorige week. zag er niet uit.
Mijn haar is te dikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
mmmm lekker lekker kale mannen in bed zeg maarquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
in te slapen zoals het einde van ...
net ging het over hip-hop, r&b.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees eerlijk, de meeste lyrics van top 40 muziek / TMF materiaal gaan over dingen zoals "I got hoe's in different area code's" en over hoe groot de pimpshizzle rims op hun Caddy wel niet zijn, en hoe moeilijk ze het gehad hebben in hun jeugd, maar nu duku als water kunnen uitgeven...
welke poppetjes? is zeker weer een instelling in je profiel ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tip: kijk eens naar het poppetje voor de naam....
Maar Murm! soms kriebelt het gewoon lekker!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
nee snuit, baard prikt dus is niet cool!
Ik bedoel de r&b / hiphop op tmf of die in de top 40 staat.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
net ging het over hip-hop, r&b.
nu gaat het over tmf, top 40.
imho is dat een wereld van verschil.
nou ik heb ook heel dik haar en dat is als meisje ook niet zo tofquote:Op maandag 23 maart 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn haar is te dikIk kan er weinig mee qua kapsels. En dan alle vrouwen bij de kapper: God had ik maar zulk mooi dik haar
Dat denk jij!..quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
at zou nogal wat zijnnee die ligt in te slapen
in een kamer zonder computers
heerlijke krullen heb jequote:Op maandag 23 maart 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
En dan alle vrouwen bij de kapper: God had ik maar zulk mooi dik haar
oooow jawel!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
nee snuit, baard prikt dus is niet cool!
Jij hebt dat ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
welke poppetjes? is zeker weer een instelling in je profiel ofzo?
nee kijk maar voor jou naam staat een kereltje in pakquote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
welke poppetjes? is zeker weer een instelling in je profiel ofzo?
Vrouwen zijn puur natuur toch op hun mooistquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb ook heel dik haar en dat is als meisje ook niet zo tof
kan er ook weinig mee omdat het zo zwaar is
krullen en opsteken en zo is lastig
dat weet ik want hij is hierquote:
Ja erg vervelendquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb ook heel dik haar en dat is als meisje ook niet zo tof
kan er ook weinig mee omdat het zo zwaar is
krullen en opsteken en zo is lastig
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook
Links naast je naam (de naam boven je avatar) staat een poppetje / gezichtje.
Bij vrouwen is die anders dan bij mannen
Volgens mij heeft ie wel gelijk hoor. Kun je instellen of dat zichtbaar is of niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn puur natuur toch op hun mooist![]()
Als ze 's morgens wakker worden
dat is waarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik vind het pijn doen. ligt heel mn gezicht open enzo. maar ik geloof dat ik een gevoelig huidje heb...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Murm! soms kriebelt het gewoon lekker!
geloof me, ik ben niet mooi als ik net wakker word. dan zie ik er vertiefd uit hoorde ik vanmorgenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
volgens mij kun je alleen instellen of andere het mogen wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft ie wel gelijk hoor. Kun je instellen of dat zichtbaar is of niet.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee kijk maar voor jou naam staat een kereltje in pak
en voor mijn naam een meisje
(te zien bij elke post zo boven de naam van de poster in het hokje waar je ava ook staat zeg maar)
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook
Links naast je naam (de naam boven je avatar) staat een poppetje / gezichtje.
Bij vrouwen is die anders dan bij mannen
Als ik jou dan eens ga zien zal ik proberen om eraan te denken dat ik me moet scheren.. anders is die ene kus op je wang al teveelquote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het pijn doen. ligt heel mn gezicht open enzo. maar ik geloof dat ik een gevoelig huidje heb...
gevoelig typje he
Juist degenen die zichzelf 's morgens niet mooi vinden zijn dan mooiquote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geloof me, ik ben niet mooi als ik net wakker word. dan zie ik er vertiefd uit hoorde ik vanmorgen
he sorry wacht ik doe ff meequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik jou dan eens ga zien zal ik proberen om eraan te denken dat ik me moet scheren.. anders is die ene kus op je wang al teveel
Maar ik zie bij hem gewoon dat er een jongens poppetje staat, dus moeten andere, en dus ook hij zelf ook kunnen zienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft ie wel gelijk hoor. Kun je instellen of dat zichtbaar is of niet.
Dan ben ik prachtigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Juist degenen die zichzelf 's morgens niet mooi vinden zijn dan mooi
Andere layout kiezen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
kzie niks of ik ben blind
nu weet ik nog steeds niet waar je wel van houd.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoel de r&b / hiphop op tmf of die in de top 40 staat.
Waar de jeugd naar luistert dus.
Maar we gaan redelijk offtopic.
Iedereen zijn eigen ding hoordat zal ik altijd blijven respecteren
huh jij hebt sowieso een boel dingen nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
kzie niks of ik ben blind
Ik wacht op de uitnodigingquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je.
wanneer kom je nou es thee drinken dan?
Hij is bij jou!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he sorry wacht ik doe ff meewat weet jij? waar is ie? etc
Foksilverquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh jij hebt sowieso een boel dingen niet
welke layout gebruik je/
doe eens een screen van een gedeelte van jouw scherm dan, ben benieuw wat jullie allemaal zienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh jij hebt sowieso een boel dingen niet
welke layout gebruik je/
das knap want hij staat er nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik zie bij hem gewoon dat er een jongens poppetje staat, dus moeten andere, en dus ook hij zelf ook kunnen zien
ja maar mn vriendje vindt me ook niet mooi danquote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Juist degenen die zichzelf 's morgens niet mooi vinden zijn dan mooi
je moet ff over gaan naar de baggerlayout die gebruiken de meeste van onsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
doe eens een screen van een gedeelte van jouw scherm dan, ben benieuw wat jullie allemaal zien
pfffff.. die stond daar net!quote:
hier werken eigenlijk alleen maar knappe dames bij de kapsalonsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das knap want hij staat er niet
owja en bij de kapper werken per definitie geen mooie vrouwen
Omdat ik een bepaalde mening heeft over de muziek smaak van een grote groep probeer expres niet in een hokje te passenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nu weet ik nog steeds niet waar je wel van houd.
nu is me alleen nog duidelijker dat je echt je best doet om maar niet "in een hokje" te passen
Nou, hier wel hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das knap want hij staat er niet
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfffff.. die stond daar net!![]()
je bent echt niet goed in het oppikken van hints hè?
hopeloos....
Ik heb hem nog niet eens en je pakt hem nu al van mij af?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je.
wanneer kom je nou es thee drinken dan?
wanneer ben je weer in rotterdam? dan kan ik je wat gerichter uitnodigen he ;-) ik kan altijd na mn werk wel, ben rond 5 uur thuisquote:
Ik heb ook het gevoel alsof je je graag van die groep af wil snijden om anders te zijn dan de meutequote:Op maandag 23 maart 2009 14:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaalde mening heeft over de muziek smaak van een grote groep probeer expres niet in een hokje te passen?
Ik zal nog wel een keer wat op youtube zetten en hier linken
Rotterdam weet ik nog niet, ben deze week in den haag en enschede...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanneer ben je weer in rotterdam? dan kan ik je wat gerichter uitnodigen he ;-) ik kan altijd na mn werk wel, ben rond 5 uur thuiswoensdags kan ik niet.
nee hoor hij komt alleen thee drinken, en ik keur hem voor jou. ik heb al iemand weetjenog?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens en je pakt hem nu al van mij af?![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
Ik zie eruit alsof ik nog gestreken moet worden 's morgens
quote:
Hmm n.. nou okequote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor hij komt alleen thee drinken, en ik keur hem voor jou. ik heb al iemand weetjenog?
Nee,d at had ik op mijn 17e ook alquote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Nou ja, waarschijnlijk dus niet herkenbaar, maar ik bedoel: ik herken het fenomeen, ik denk dat het toch met de leeftijd te maken heeft.
Oh jaquote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
bleegh nee jongens daar werken alleen van die geblondeerde mbo 2 mutsen met topjes van de backstage en andere vreselijke winkels en zo
ja ik ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel alsof je je graag van die groep af wil snijden om anders te zijn dan de meute
Bij mij werkt er anders een zeer mooie brunette die helaas al verloofd is.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
bleegh nee jongens daar werken alleen van die geblondeerde mbo 2 mutsen met topjes van de backstage en andere vreselijke winkels en zo
maar het is totaal niet mijn typequote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh ja..
Uit die kring moet ik proberen te ontsnappen![]()
![]()
Maar vaak hebben die wél leuke uiterlijke kenmerken![]()
thnx voor de moeite, maar omdat ik onder de baas zijn tijd zit te fokken, en dus op het bedrijfsnetwerk zit, wordt imageshack geblokkeerd:Pquote:Op maandag 23 maart 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
Zo ziet het er bij mij uit
[ afbeelding ]
http://img17.imageshack.us/my.php?image=fokh.jpg
Vaak met de eigenaar van een aannemersbedrijf.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij werkt er anders een zeer mooie brunette die helaas al verloofd is.
alles kan kapotquote:Op maandag 23 maart 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij werkt er anders een zeer mooie brunette die helaas al verloofd is.
Een ochtendhumeur, heb ik ook. Grmbl komt er dan uit, meer nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee,d at had ik op mijn 17e ook alEn ik heb dan ook een pesthumeur. Ik zie er 's avonds altijd veel beter uit
Okquote:
Ik spreek nooit met ze, m'n moeder is namelijk ook kapsterquote:
Nee, dat doe ik niet. Ik ga niet stoken in andermans relatie.quote:
ik ook! alleen van stille rustige mensen word ik blij smorgens. drukke mensenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een ochtendhumeur, heb ik ook. Grmbl komt er dan uit, meer niet
En in de avond kom ik tot leven. Ik werd altijd vampier genoemd door mijn ouders
Nietes.quote:
Bijna, fitness ruimtequote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vaak met de eigenaar van een aannemersbedrijf.
Zie je, hij wil je van kwaak afpakkenquote:
je papa is aannemer?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik spreek nooit met ze, m'n moeder is namelijk ook kapster![]()
Maar niet zo'n lekkere kapster dan
Hmmm, dat heb ik ook allemaal. Al hangt het wel erg van de belichting af.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Nee,d at had ik op mijn 17e ook alEn ik heb dan ook een pesthumeur. Ik zie er 's avonds altijd veel beter uit
Nee, echt niet, ik zie murm liever gewoon happy dan dat ze verdrietig bij mij in een kooitje opgesloten zitquote:Op maandag 23 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie je, hij wil je van kwaak afpakken
Ow jawel, ook die heb ik verschillende versleten!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en onder het mom wat alles kan kapot.. de ONBREEKBARE geodriehoek kan niet kapot![]()
hoe vaak die al niet gesneuveld is bij mijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en onder het mom wat alles kan kapot.. de ONBREEKBARE geodriehoek kan niet kapot![]()
dag mag hij proberen. ik geef hem weinig kans.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie je, hij wil je van kwaak afpakken
opzich welquote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
jij gaat niet naar dezelfde kapster als ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
braafquote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik zie murm liever gewoon happy dan dat ze verdrietig bij mij in een kooitje opgesloten zit
Niet een sport wat ik wou spelen maar ik was er altijd verdomde goed inquote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opzich welwas dat niet de sport bij jullie op de middelbare om die te breken?
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe vaak die al niet gesneuveld is bij mij
bij mij boog ie altijd. en ik kauwde er altijd hoekjes vanaf. hoeken kleiner dan 20 graden kon ik meestal niet meten ;-)quote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dat is me ook elke keer gelukt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |