Dás beneden het minimumloon!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
24 uur x 26 dagen werk = 624
10,000 / 624 = 16 EUR per uur _als je wint_
er zijn 7 anderen die ook alles doen om te winnen dus de gemiddelde kandidaat krijgt per uur:
16 EUR / 8 Kandidaten = 2 euro per uur.
12.5% kans op 10k voor 25 dagen is redelijk?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Danny het volgende: Onzin. 10k voor 25 dagen een dikke ervaring rijker is een prima bedrag.
En dan moet je -mits je niet werkeloos, student, wao'er of met pension bent- al je vakantiedagen opnemen of onbetaald verlof nemen of ontslag nemen om eventueel een paar euries te verdienen en met je kop op het internet te komen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
er zijn 7 anderen die ook alles doen om te winnen dus de gemiddelde kandidaat krijgt per uur:
EDIT: oh wacht daar moet nog kansspel belasting van af (+-30%)
Dan heb je sollicitatieplicht. Als je dat niet doet word je gekortquote:
Alsjeblieft niet. Dat uitschot zat al in de Kooi.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
Op zich kan het juist wel extra interessant zijn om volk aan te trekken dat zó om geld verlegen zit dat ze dit er 25 dagen voor over hebben.
Of enorme ijdeltuiten / wannabe BN'ers die het desnoods gratis zouden doen.![]()
Meestal 2 tot 4 sollicitaties per maand. Als je 25 dagen zit heb je nog 5 dagen over om te solliciterenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan heb je sollicitatieplicht. Als je dat niet doet word je gekort
Ik zou zeggen dat je keihard bezig bent om mogelijk geld te verdienenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Stefan het volgende:
Dan heb je sollicitatieplicht. Als je dat niet doet word je gekort
Is er wel een stopcontact voor de stijltang?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
We zullen wel zien of het prijzengeld hoog genoeg is. Als er 8 slachtoffers gevonden worden, voldoet het.
Op zich kan het juist wel extra interessant zijn om volk aan te trekken dat zó om geld verlegen zit dat ze dit er 25 dagen voor over hebben.
Of enorme ijdeltuiten / wannabe BN'ers die het desnoods gratis zouden doen.![]()
Wat wil je nou zeggen?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:12 schreef xEllebelx het volgende:
De meesten doen mee voor de fun..
Maar even over dat inhuur-verhaal.. dat is niet waar.. En al zouden er een paar wel gevraagd zijn,
niemand krijgt betaald..
2 posten van Ellen , kandidaat van Take me out, dagelijks op RTL5.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef xEllebelx het volgende:
En ik ben dol op tv.. ben ook figurant (dus sta ook ingeschreven bij een castingburo)
en ben niet verlegenProgramma leek me erg leuk en dus had ik me opgegeven en heb er
echt geen spijt van, want het is zooooo leuk! tijdens de opnames hebben we een hoop lol,
maar ook achter de schermen!
Plus de ellende van het bekend zijn. Dat gaat hier veel en veel minder spelen, want veel kleinschaliger.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
Ga je nou werkelijk met droge ogen beweren dat het belachelijk laag is voor een internet-programma? In dat geval vind ik de hoofdprijzen uit de grote tv-producties namelijk SCHANDALIG laag.
Ellende? Bart en Ruud leven er nog steeds van.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Plus de ellende van het bekend zijn. Dat gaat hier veel en veel minder spelen, want veel kleinschaliger.
mwoa, Bart doet inmiddels toch niet echt winkels openen ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ellende? Bart en Ruud leven er nog steeds van.
je hebt wel een levendige fantasie he?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
tuinfluiter, achter een deskje staan wat op knopjes drukken en leuke mannen afwijzen is wat anders dan 25 dagen in het donker op een dieet van regenwormen en maden.
Lees Bart z'n memoires eens, dan vergaat je de lust wel denk ik?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ellende? Bart en Ruud leven er nog steeds van.
Heeft Bart een boek geschreven? Weet alleen dat Ruud er een heeft geschreven. Die ligt bij de Slegte.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees Bart z'n memoires eens, dan vergaat je de lust wel denk ik?
Ik post al vrij lang op FOK, kom je daar nu pas achter?quote:
Ik denk dat ie de columns op bart's site bedoeltquote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft Bart een boek geschreven? Weet alleen dat Ruud er een heeft geschreven. Die ligt bij de Slegte.
Een boek dacht ik niet, maar vraag het hem zelf even, zo links en rechts zijn er artikelen genoeg verschenen waarin hij beschrijft hoe het hem bekomen is. Die zijn wel ergens te lezen op "het net"quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft Bart een boek geschreven? Weet alleen dat Ruud er een heeft geschreven. Die ligt bij de Slegte.
EIgenlijk had Ruud ook moeten winnen. Dat is de ultieme realityster, de Jade Goody van Nederland, alleen dan zonder kanker.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een boek dacht ik niet, maar vraag het hem zelf even, zo links en rechts zijn er artikelen genoeg verschenen waarin hij beschrijft hoe het hem bekomen is. Die zijn wel ergens te lezen op "het net"
Als je rijk of bekend wil worden stap je niet in. Ben je in voor een uitdaging en een avontuur, dan is dit wel iets!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |