HI allemaal,
Hier een bericht/vraag van een krabbel Newbe.
Even geleden had ik bij een bezoek aan de BodyShop scheercreme gekocht om dit eens te proberen in plaats van de eeuwige Nivea/Gilette en weet ik wat voor scheerschuimen en gels die al jaaaaaaren voor een rooie huid blijven zorgen.
Dit scheelde al behoorlijk. Ik ben toen verder gaan zoeken en heb afgelopen weekend bij scheerwinkel.nl in Leiden mijn eerste krabber (Merkur) en Proraso scheercreme in een tube meegenomen..... Wat een verschil. Ik heb mij nu al drie dagen achter elkaar kunnen scheren zonder noemenswaardige irritatie.....heerlijk....!!!
(tot nu toe deed ik maar 1 of hooguit 2x per week scheren).
Nu zou ik graag verder willen uitbouwen en zou graag mijn scheerspul in een kom willen gaan bereiden.....gewoon omdat het stoer is...

Nu snap ik dat ik een kom moet kopen, maar wat doe je daar dan in...Moet je dan zeep/creme hebben die je daar al inlegt ofzo ? Ikke nie zo goes snappie zeg maar.....
De creme van de BodyShop deed ik in dat doosje maken waar het inzat zeg maar....Hoe dit te doen met een losse scheerkom dus....?
Oh ja...ik ben al wel helemaal fan van Proraso...heerlijk verkoelend.....
En heeft er iemand ervaring met de pre-shave creme van hun..? Is dat ook lekker...?
Hoop op goeie tips.....alvast bedankt !
Raymond