aha.......ik ben benieuwd....quote:Op maandag 23 maart 2009 13:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Tegen een kleine betaling kan iedereen de deelnemers live volgen en invloed uitoefenen op het dagelijks leven van de deelnemers.
het is niet altijd donker, er is een minimum aan licht (geen idee hoeveel)quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
ff wat vraagies:
gaan jullie t filmen en hoe dan in t donker?? is t altijd donker?
komt alles erop bevoorbeeld ook als we seksen?? en is t live of komt t op de site dat over 4 jaar me kinderen t ook nog kunnen kijken?? wie bepaalt wie dr wint want met stemmen denk ik niet dat ik ga winnen!
dat was t bedankt!!!
quote:
Dag Debbie.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Debbie1977 het volgende:
Ik zag dat dit kwam, dus heb me hier maar aangemeld.
Lijkt me erg leuk om te zien, eindelijk weer wat leuks.
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Ik zou het licht onregelmatiger aan/uit doen, op deze manier weten niemand hoe lang het duurt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou het minimum van de licht-tijd verspreiden over de dubbele tijd en dan om de minuut aan/uit![]()
Dus als het minumum 2 uur is, 4 uur lang, elke minuut AAN/UIT
Ja, dat zou het geheel nog een extra dimensie geven.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
En een mix met fear factorKakkerlakken eten enzo
foampartiesquote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En veel zeepsop op de vloer, dagelijks een nieuwe fles Dreft....
En sprinklers die af en toe even aangaan
ja, dat hadden ze bij dat programma de 7 plagen oidquote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En een airco die het flink koud maakt, plus een kachel die het tot 40 graden stookt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |