Dat heb ik gemist ???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan krijg je weer net zoiets als met die kerst(?)icons.
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury zou ik het ook wel gunnen......maar eigenlijk moeten er geen Fokkers meedoen. Het wordt dan een Fok! wedstrijdje?
Kasta ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.quote:
Zoiets iddquote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan krijg je weer net zoiets als met die kerst(?)icons.
Nah ik ben benieuwd welke mongool zich gaat opgeven. Een huis met alle luxe incl. zwembad enz.. tja.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het allemaal FOK!kers zijn wel, als er één (bekende) FOK!ker bij zit.... tsja, dan ligt het vooral aan de medeFOK!kers of die persoon het gaat redden of niet....
Daar kwamen toch de magnetronsloffen van Frits vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.
Snapje?
Wie heeft er gewonnen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leukste iconwedstrijd oid en iemand van RLS SC ging daar (dankzij steun ook) heel goed in en daar kreeg KLB SC (of ONZ, daar wil ik vanaf zijn) lucht van (daar deed ook iemand van mee) en toen werd het zo'n subfora-opbod-iets.
Snapje?
Ja, maar Duitsers hebben ze liever niet aan de lijnquote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou voor je bellen.
(Moeten mensen uberhaupt bellen?)
Ja ik snap het .. zoals met alle wedstrijden van fok. Haat en nijd en gedoequote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snapje?
Dat kan idd wèl leuk zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
Lolwut?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kwamen toch de magnetronsloffen van Frits vandaan?
DAS GEHT ABER ERST MA GAR NICHT!121!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Duitsers hebben ze liever niet aan de lijn
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik ben benieuwd welke mongool zich gaat opgeven. Een huis met alle luxe incl. zwembad enz.. tja.
Maar dit is toch wat anders. Maar goed belofte maakt schuld. Ik doe het als ik binnen twee weken word uitgekotst.
Stel je voor, een Duitser die naar de bunker van z'n opa beltquote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAS GEHT ABER ERST MA GAR NICHT!121!!!
Oh weet ik veel ???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.
Wil jij je realisme ergens anders gaan spuien?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet Soury, je moet dan bezwaar maken, je hebt je opzegtermijn, etc, etc.
Ik wou echt nét beginnen met duitser + bunker = grapjesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stel je voor, een Duitser die naar de bunker van z'n opa belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |