Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef qu63 het volgende:
Zometeen bowlen en terrasje pakken in Utrecht!
Eerst nog even langs school en dan door naar Utrecht dus
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan, denk dat ik straks mijn zoon ook even het centrum insleur en dan lekker even een ijs ofzo ga eten.
Gisteren vond ik het nog iets te koud.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn eerste ijsje van dit jaar!
Een aardbei sundae X-cream van de Burger Kingquote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren vond ik het nog iets te koud.Wat voor smaak had je?
Ik zag burger king.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een aardbei sundae X-cream van de Burger King
Ijsje etenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag burger king.Qutie, wat doe je.
Beetje een ziekenboeg dus bij je?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:
leuk!
sjow nog gefeliciteerd
k zit met een vinger in het verbandsaar was t niet met de medicijnen eens....
en een tetanusprik is een verdomd pijnlijke prik
Nou hup, ga doen danquote:
Dan mag ik hopen dat je om uiterlijk 15 uur klaar bent, kan je nog wat meekrijgen van rokjesdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Al vanaf 07:30 (of zelfs eerder) aan het werk. 't Moet niet gekker worden
ja t was heel leuk. p_iglet en pepijn waren mee, en t is zo grappig om zo'n smurf vol bewondering naar de auto's/boten/treinen/vliegtuigen etc te zien kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat leuk?? Of gewoon lekker door het zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |