ik snap het niet helemaal maar in ieder geval krijg je van mij dezequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, moeders...... hoop dat ik later niet zo .... laten ze zeggen "geinteresseerd" ben in het
geregel van mijn kinderen.
Hoi dracu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal maar in ieder geval krijg je van mij deze
ow dat kunnen mijn schoonouders ook zooooo goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi dracu.![]()
Mijn ex is nog altijd onze auto aan het verkopen.....(sinds vorig jaar mei) nu ben ik me er toch mee gaan bemoeien, want ik wil toch graag een eigen auto. Mijn moeder geeft dus haar mening, ze zegt wat ze er van vindt en wat ze vindt dat ik moet doen blablabla.
fijne laatste avond in die stad en ik zal duimen dat de bloesem mooi opkomtquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
Nu nog de laatste avond in deze stad, daarna gaan we weer treinen richting Kyoto. Daar zou de bloesem langzaam komen, maar het is er nog niet. Dat kan van 2 tot 5 dagen nog duren, dus ik hoop dat ik nog op het filosofenpad kan lopen in het roze.
Ze kan je adviseren, maar meer toch nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn ex is nog altijd onze auto aan het verkopen.....(sinds vorig jaar mei) nu ben ik me er toch mee gaan bemoeien, want ik wil toch graag een eigen auto. Mijn moeder geeft dus haar mening, ze zegt wat ze er van vindt en wat ze vindt dat ik moet doen blablabla.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze kan je adviseren, maar meer toch niet.
Vraag me trouwens af waarom je ex de auto nog steeds niet verkocht heeft, lijkt wel alsof het voor een (veel) te hoge prijs op de markt staat. Anders zal de auto veel sneller weg zijn. te weinig moeite voor gedaan word
Topic aanmaken op fok geen idee?quote:
Ik bedoelde meer om je auto te verkopen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qutie.
[..]
Ben gek. Hij leest hier nog vaak genoeg.
Ik zet hier geen prive dingen neer nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om je auto te verkopen..
Was de auto van jullie beiden? Vraag hem dan om jou de helft de betalen, dan kan jij alvast doorzoeken (en kopen)
* Bengeltje yns knuffel geeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Ynske het volgende:
nijnel is ziek
kom net van de dierenarts af, medicijnen mee etc. maandag terug voor sterilisatie arme nijn
ja ze wil niet eten van de pijn in haar buik dus dan moet t maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje yns knuffel geeft.
Sterkte, beterschap.. die sterilisatie is nodig omdat nijn ziek is?
En dan toch nog wachten tot maandag??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ze wil niet eten van de pijn in haar buik dus dan moet t maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |