have fun thuis dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Q. het volgende:
Als deze TT een indicatie is van het niveau wat ik vandaag ga hebben kan ik beter thuis blijven.
Jij ook een goedemorgen!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:20 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Dreamer!
Gezellig Joey
Succes vandaag!
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had een date met mijn zoons in de keuken, wat een drukte.
Die dates daar houd ik liever op een zo'n laag mogelijk pitje.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.
SNUITJE!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
je hebt wederom geheel gelijk Q.! Alleen deze maandag morgen kan, anders niet
Ja, was een leuk weekendquote:Op maandag 23 maart 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen bels
Op de moeheid na verder alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten Rebel.![]()
* Bengeltje dekentje over rebel legt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Ik voorspel van niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik gok ook van niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |