Waarom niet? Misschien moet je vaker komen het is soms best gezellig hier.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Je hebt dus niks met carnaval. Maar brabant is zoveel meer dan alleen dat.
waarom zou dat gebeuren dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Euh ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben je nou een echte single of niet..
Goede vraag.quote:
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Oude koeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]Alsof wij daar mee zouden zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
For great justice!
Guus Meeuwisquote:Op zondag 22 maart 2009 22:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?
* Cuegirllie is het eens met Qquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Ik heb er inderdaad slapeloze nachten van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
en ik ben het daar weer mee eens en zoquote:
Wat een chauvinisme hierquote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Maar serieus. Gezelligheid, geborgenheid, warmte. Het is gemoedelijk hier, en in Limburg ook trouwens.
Twee betekenissen:quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Echte single. Wat is dat dan?
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
ow dat kan ik echt niet lezenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
Veel slowchate hier idd.
Heb net Muggepuut uit van Brusselmans, vanminddag aan begonnen
Een hoop gezever maar toch heeft het wel iets
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben het daar weer mee eens en zo
en dus ook met Q
en ik snap echt niet waarom niemand gewoon kan accepteren dat het zo is en dat dat gewoon gezegd kan worden zonder gezeur en ge-verwijt en zo
Jij ook al?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad slapeloze nachten van...
Oh nog zo eentjequote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Maar serieus. Gezelligheid, geborgenheid, warmte. Het is gemoedelijk hier, en in Limburg ook trouwens.
Met zijn allen verhuizen naar R&P SC?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?
haha wat een onzinquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doen
Dat zijn priesters. Of iig.. dat zeggen zequote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nog zo eentje![]()
Dat zou dus juist een rede zijn daar weg te blijven
Tijn, een echte single date niet en laat zich niet verleiden door al het vrouwelijk schoon.
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?
Zolang R&P zich er niet mee bemoeid is er geen probleem.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doen
Meet - no checkquote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
deze sc is veel kliekeriger
en ik draai al weet ik hoe lang mee in de gewone sc en ik behoor niet tot die kliek of zo
heb iig nog nooit iemand gemeet van daar praat nooit met de mensen van daar op msn of zo en pm eens in het half jaar iemand of zo
hier meet/neukt/pmt/date/msnt iedereen wat af
Jij PMt ook schatjequote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
en ik draai al weet ik hoe lang mee in de gewone sc en ik behoor niet tot die kliek of zo
heb iig nog nooit iemand gemeet van daar praat nooit met de mensen van daar op msn of zo en pm eens in het half jaar iemand of zo
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met zijn allen verhuizen naar R&P SC?
En toch is het hier vrijheid blijheid.. Flower power!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
Helemaal niet wat je zegt gaat niet op, er zijn van het weekend veel nieuwe erbij gekomen dus kliek is er niet anders hadden die alweer weg geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
Ik heb daar niets van gemerkt anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
dat vnid ik opzich een goed ideequote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Howl het volgende:
[..]
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.
En dat werkt? Dat heb ik al tig maanden geleden aangegeven maar niemand reageerd daar meer op dus dat gaat niet werken.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Howl het volgende:
[..]
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.
Als ze terug is uit het buitenland, dan gaan we een ijsje eten!quote:
"ijsje eten", is dat net zoiets als brommers kiek'n?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze terug is uit het buitenland, dan gaan we een ijsje eten!
* fronst *quote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh hoi Auto zag jou nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Het kan heel snel gaan hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Flaccid het volgende:
Vind het verschil tussen neuken en pm'en en msn'en best groot.
en al de rellen en zo dan? sorry maar dat maak ik nou nooit mee in de gewone scquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb daar niets van gemerkt anders.
Voor de rest maakt het me weinig uit eigenlijk. Beide sc'en zijn net cat fights. Kan mij gestolen worden
Hmm... onaardig zijn ze niet, maar sommige negeren je wel als de pestquote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En de gewone sc is ook echt niet zo onaardig (meer) tegen nieuwelingen hoor
Hoiquote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh hoi Auto zag jou niet![]()
Alleen maar een ijsje?
of ijsmeisjes.rar?
goeiequote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
"ijsje eten", is dat net zoiets als brommers kiek'n?
Komt vanzelfquote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben al best lang single (17 jaar nu) maar ik snap het niet: Ik zie er goed uit en ben grappig en slim. Wat wil je nog meer?
Hier praat het veel makkelijker mee als in R&P.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en al de rellen en zo dan? sorry maar dat maak ik nou nooit mee in de gewone sc
gister was er nog bijna een box die het had over dingen die per pm gebeuren of zo?
en ik zeg ook niet dat er geen nieuwe mensen bij (mogen) komen en zo alleen de harde kern gaat gewoon door met dat soort dingen hoor
en de gewone sc is ook echt niet zo onaardig (meer) tegen nieuwelingen hoor
ik denk dat het meer is dat de mensen daar niet zo van het hoi! hoi! hoi! etc zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... onaardig zijn ze niet, maar sommige negeren je wel als de pest
Degene die dan iets tegen je zeggen, dat zijn Godtje en de mensen die ook in deze reeks zitten
Maar dat is mijn ervaring.
[..]
Hoi
Alleen één ijsje
Je snapt het nog niet he?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben al best lang single (17 jaar nu) maar ik snap het niet: Ik zie er goed uit en ben grappig en slim. Wat wil je nog meer?
Geloof de ouderen nu maarquote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wow die heb ik nog niet gehoord... (no offense)
omdat hier meer mensen zijn en het tempo dus veeeeel hoger ligt en het nog minder ergens over gaat hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier praat het veel makkelijker mee als in R&P.
Nee, dat is onzin, voor mannen komt het zelden vanzelf. Je moet er moeite voor doen. Maar boven alles moet je zelfvertrouwen hebben. Dat is het allerbelangrijkste.quote:
Hmm.. Naja, ik merk - ook al post je iets leuks - dat je door bepaalde mensen toch genegeerd wordt en believe me; ik heb het aantal keer geprobeerdquote:Op zondag 22 maart 2009 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het meer is dat de mensen daar niet zo van het hoi! hoi! hoi! etc zijn
daar doe ik hier ook ook niet aan mee
als je gewoon leuk mee post is er niks aan de hand (in mijn ogen dan maar misschien zit ik er naast)
Ja maar ik vind het (net als iedereen) heeeel kut om afgewezen te worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin, voor mannen komt het zelden vanzelf. Je moet er moeite voor doen. Maar boven alles moet je zelfvertrouwen hebben. Dat is het allerbelangrijkste..
Het is hier zeker een kliekquote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
het maakt mij allemaal niet uit hoor ik vind het hier gezellig en in de andere sc
maar deze sc moet gewoon ff onderkennen dat het ook gewoon een kei harde kliek is (en in mijn ogen nog erger dan die andere) en dat het een onwijze sc is
vind het zo schijnheilig telkens als deze discussie de kop weer op steekt dat iedereen doet alsof het gewoon niet zo is
Mij hoor je niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
het maakt mij allemaal niet uit hoor ik vind het hier gezellig en in de andere sc
maar deze sc moet gewoon ff onderkennen dat het ook gewoon een kei harde kliek is (en in mijn ogen nog erger dan die andere) en dat het een onwijze sc is
vind het zo schijnheilig telkens als deze discussie de kop weer op steekt dat iedereen doet alsof het gewoon niet zo is
moeite doen???quote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin, voor mannen komt het zelden vanzelf. Je moet er moeite voor doen. Maar boven alles moet je zelfvertrouwen hebben. Dat is het allerbelangrijkste..
Idd, zo ben ik hier ook binnengekomenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is hier zeker een kliek
Maar, zoals CG ook zegt, er is hier wel verloop en mensen "komen hier makkelijker binnen" dan daar
Ja, wij natuurlijk niet maar veel mannen moeten dat wel doen. Voor mijn laatste twee meisjes heb ik trouwens 0,0 moeite hoeven te doen.quote:
Er is toch ook geen probleem? Er wordt een probleem gemaakt om niks eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij van die meisjes die vinden dat "de jongen de eerste stap moet doen". Conservatieve bitches.quote:
Kijk en dat is waarom waarschijnlijk tegen mij word gezegd het komt wel. Want als het meisje jou ook leuk vind gaat het allemaal vanzelf.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wij natuurlijk niet maar veel mannen moeten dat wel doen. Voor mijn laatste twee meisjes heb ik trouwens 0,0 moeite hoeven te doen.
Heel vaak, het is net Ajax vs Feyenoordquote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe vaak komt dat gezeur nog terug over singles versus R&P SC?
Idd, en als het meisje jouw niet leuk vindt, heeft het geen zin om moeite te doen, toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kijk en dat is waarom waarschijnlijk tegen mij word gezegd het komt wel. Want als het meisje jou ook leuk vind gaat het allemaal vanzelf.
Ik ben al 23 jaar singlequote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wow die heb ik nog niet gehoord... (no offense)
Daar ging/gaat wel een lang proces aan vooraf. Als ik niet dat proces van het opbouwen van zelfvertrouwen was doorlopen was er nooit iets gebeurt.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kijk en dat is waarom waarschijnlijk tegen mij word gezegd het komt wel. Want als het meisje jou ook leuk vind gaat het allemaal vanzelf.
jawel er zijn in mijn ogen 2 problemenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is toch ook geen probleem? Er wordt een probleem gemaakt om niks eigenlijk.
Kaalheid rules.... een ieder die moeite moet doen hoeft maar 1 ding te doen.. Pak die tondeuse!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wij natuurlijk niet maar veel mannen moeten dat wel doen. Voor mijn laatste twee meisjes heb ik trouwens 0,0 moeite hoeven te doen.
Elke vrouw vindt mij leuk, dat ben ik namelijk ook gewoon. Soms dan moet je alleen even duidelijk maken aan de vrouw dat dat zo is, dan hebben ze het zelf nog niet door.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, en als het meisje jouw niet leuk vindt, heeft het geen zin om moeite te doen, toch?
Vast. Maar that's not the point.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Daarom waren die "relaties" ook gedoemd te mislukken he Q
Ik denk dat als je dat probeert te forceren, dat je het alleen maar meer de afgrond in duwt. Volgens mij kan je beter het zijn beloop laten gaan, en als het misgaat. een nieuwe topic reeks beginnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja dat zal wel zo zijn dat je hier makkelijker binnen komt en zo
maar deze reeks is wel zn eigen graf aan het graven geloof ik
misschien moeten jullie toch maar gewoon met zn alle de gewone sc binnen donderen en deze sc iets meer ontopic zien te krijgen
maar ja dat is alleen maar mijn mening
Maar als het jou allemaal niet uitmaakt, waarom krijg ik dan toch altijd weer het gevoel alsof jij er het meeste over hebt en het het liefste wil veranderen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja dat zal wel zo zijn dat je hier makkelijker binnen komt en zo
maar deze reeks is wel zn eigen graf aan het graven geloof ik
misschien moeten jullie toch maar gewoon met zn alle de gewone sc binnen donderen en deze sc iets meer ontopic zien te krijgen
maar ja dat is alleen maar mijn mening
Sinds ik mijn haar er af heb gehaald merk ik echt een wereld van verschil! Heel bizar !quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kaalheid rules.... een ieder die moeite moet doen hoeft maar 1 ding te doen.. Pak die tondeuse!
Oke. Met dat soort dingen kan ik dus totaal niks. Hier op Fok! niet en ook niet in IRL. Dat wij versus zij. Ik snap daar dus totaal niks van.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel vaak, het is net Ajax vs Feyenoord
Kaalheid is lelijk. Zie elke voetballer met zon kaalgeschoren kop tegenwoordig. Krullen ftw.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kaalheid rules.... een ieder die moeite moet doen hoeft maar 1 ding te doen.. Pak die tondeuse!
Nee hoor, het is een mooi natuurlijk selectieproces. Je kan wel gaan klagen over dat het oneerlijk is maar zo werkt de natuur nu eenmaal, je kan je aanpassen of je kan de rest van je leven single blijven. Klagen en zeuren lost niets op.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja bij van die meisjes die vinden dat "de jongen de eerste stap moet doen". Conservatieve bitches.
Een oud klasgenoot die vanavond effe langskwam had z'n haar gemilimeterd! Maar het zag er goed uitquote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld ajax vs feyenoord is 2x per jaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Met dat soort dingen kan ik dus totaal niks. Hier op Fok! niet en ook niet in IRL. Dat wij versus zij. Ik snap daar dus totaal niks van.
Neuh dat niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een mooi natuurlijk selectieproces. Je kan wel gaan klagen over dat het oneerlijk is maar zo werkt de natuur nu eenmaal, je kan je aanpassen of je kan de rest van je leven single blijven. Klagen en zeuren lost niets op.
Misschien moet ik dat ook doen. Mijn hoofd helemaal kaal scheren.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik mijn haar er af heb gehaald merk ik echt een wereld van verschil! Heel bizar !
Mannen reactiequote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kaalheid is lelijk. Zie elke voetballer met zon kaalgeschoren kop tegenwoordig. Krullen ftw.
vrouwen reactie..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot die vanavond effe langskwam had z'n haar gemilimeterd! Maar het zag er goed uit
of ze genoeg "moeite doen"?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Ontopic: "Hoe bepaal JIJ of iemand datewaardig is?"
Ik heb een heel lijstjequote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
geen idee waarom jij dat gevoel krijgt?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als het jou allemaal niet uitmaakt, waarom krijg ik dan toch altijd weer het gevoel alsof jij er het meeste over hebt en het het liefste wil veranderen?
Daar heb ik een uitgebreide checklist voor! Jij niet dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
we hebben de tijd...quote:
Als ze er voor mij leuk uitziet en ik het gevoel heb dat ik met haar kan lachen. Dan wil ik er wel een date aan wagen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Zijn er mensen die mijn krullen willen aanschouwen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen reactie
[..]
vrouwen reactie..
Dat klopt. Maar deze wij versus zij discussie gaat eindeloos door.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld ajax vs feyenoord is 2x per jaar.
Ik heb een speciale meetlintje ervoorquote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
die persoon moet we wat doenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
genoeg ? "moeite doen" ? !?? leg uit wat voor moeitequote:
daar is het topic toch voor, voor lijstjesquote:
Nee, dat is een grapjequote:
Kijken of een klik is of niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Wat dan? Afspreken om elkaar beter te leren kennen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een grapje
Maar ik zou niet met iemand binnen twee weken gaan daten ofzo - of het dan geen date noemen.
vrouwen met lijstjesquote:
Ik kan koken. Een beetje dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
vrouwen met lijstjes![]()
Aan de meeste dingen kunnen wij als man toch niet aan voldoen, gok ik
Ik boeiquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een grapje
Maar ik zou niet met iemand binnen twee weken gaan daten ofzo - of het dan geen date noemen.
Wil de persoon wel leren kennen en ook omtrent wat "diepere" dingen. En verder moet hij mij boeien natuurlijk.
Het was een grapje!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik wil iemand van tevoren ook al wel een beetje kennenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat dan? Afspreken om elkaar beter te leren kennen?
Ehm niks, ik woon nog bij mn ouders (ben immers 17).quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vertel, wat heb je van het weekend klaar gemaakt?
Wel als ze realistische eisen stelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er ontstaan juist problemen erover omdat het elke keer naar voren wordt gehaald. Ja er zullen best wat dingen zijn, lekker belangrijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel er zijn in mijn ogen 2 problemen
veel mensen vinden het echt iets te ver gaan offtopic wise en deze reeks graaft zn eigen graf
Jeejquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel als ze realistische eisen stelt.
Vertel, wat voor soort eisen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel als ze realistische eisen stelt.
dan voorlopig niet zeuren dat je nog single bentquote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ehm niks, ik woon nog bij mn ouders (ben immers 17).
Tja als je dat tegen je toekomstige vriendin zegt, dan maak je veel kansquote:
Hoe wil je iemand leren kennen als je niet date? of afspreekt. Of hoe je het ook wilt noemenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was een grapje!
[..]
Ik wil iemand van tevoren ook al wel een beetje kennen
Ik zie een generatiekloof.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Datewaardig is ook zon wazig begrip. Zo van tot daten en niet verder?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar datewaardig gaat natuurlijk verder dan de eerste date/afspraak
Idd, kom over 13 jaar maar een keer terug.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan voorlopig niet zeuren dat je nog single bent
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Meestal kom je er in het echt pas achter of iemand date waardig is... Internet is zo een mooi maskerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar datewaardig gaat natuurlijk verder dan de eerste date/afspraak
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen vrouw.quote:
Soms. Maar mijn gevoel bedriegt me niet zo vaak. Ook niet op internet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meestal kom je er in het echt pas achter of iemand date waardig is... Internet is zo een mooi masker
Als het goed klikt gaat dat vanzelf wel en zien we dan wel weer.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Daten?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Soms. Maar mijn gevoel bedriegt me niet zo vaak. Ook niet op internet.
quote:
Dus die ene knul die eens op de thee kwam en die je maar thee bleef schenken zodat hij niet weg kon was op internet ook gewoon tof?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Soms. Maar mijn gevoel bedriegt me niet zo vaak. Ook niet op internet.
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meestal kom je er in het echt pas achter of iemand date waardig is... Internet is zo een mooi masker
quote:
dat heb ik ook.. en van daar uit kan er wel eens een date uit komenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt
Internet geeft een indruk van een persoon maar irl kan dat zo totaal anders zijn, positief of negatief.
Maar datewaardig om iemand van online te ontmoeten, die lat ligt niet erg hoor, alleen is het dan meer onder het mom van: gezellig wat drinken
ROFLquote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus die ene knul die eens op de thee kwam en die je maar thee bleef schenken zodat hij niet weg kon was op internet ook gewoon tof?
vrouwen hebben dat ook wel denk ik hoor ? (grote vraag aan de vrouwelijke Fok!kers hier)quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
niks op toe te voegen, alleen dan als iemand er goed uitziet zal ik (waarschijnlijk) sneller voor haar zal openstaan. (maar dat hebben alle mannen)
whehehe.. geef toe, dat was een inkoppertjequote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik ook.. en van daar uit kan er wel eens een date uit komen
ohjah, sorry, soms ben ik ook gewoon blond he.. althans, als ik mijn baard nu bekijken ben ik blond, rood en bruin harig..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ROFL
Tuurlijk! Anders kon ie toch niet op de thee komen?
Waarom vinden al die vrouwen dat altijd nodig dat bij me te doenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. geef toe, dat was een inkoppertje
dat is toch geen vraag? het oog wil ook wat!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
vrouwen hebben dat ook wel denk ik hoor ? (grote vraag aan de vrouwelijke Fok!kers hier)
Omdat jij dat over je afroept.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom vinden al die vrouwen dat altijd nodig dat bij me te doen
Eerst uiterlijk daarna innnerlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is toch geen vraag? het oog wil ook wat!
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom vinden al die vrouwen dat altijd nodig dat bij me te doen
quote:
Als iemand zich verzorgt is dat het belangrijkste. En zijn ogen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
vrouwen hebben dat ook wel denk ik hoor ? (grote vraag aan de vrouwelijke Fok!kers hier)
En de kern is???quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is het niet slimmer om het probleem bij de kern te zoeken?
Nee het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk telt het uiterlijk. Maar zoals eerder gezegd een foto zegt ook niet alles
Als het oog vrolijk wordt van die foto zal er eerder een afspraak inzitten dan wanneer het oog zich liever afwendt
uhm dit klinkt wel heel eng allemaal
Ja. En die krijgen dan weer iets met elkaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk blijven de lelijkerds over.
Ga stappen en feesten met je maten. Dan kom je meiden tegen die je weer vriendinnen hebben waarmee je ook leuke dingen kan doen en voor je het weet heb je keuze uit 6 meiden.quote:
Gast, je bent 17!!! alsof je dan al iets te neuken nodig hebtquote:
Nee niet nodig hebben maar je gaat toch twijfelen als je omgeving het wel heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gast, je bent 17!!! alsof je dan al iets te neuken nodig hebtdude.. you've got a serious problem!
Ow ik doe het wel hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga stappen en feesten met je maten. Dan kom je meiden tegen die je weer vriendinnen hebben waarmee je ook leuke dingen kan doen en voor je het weet heb je keuze uit 6 meiden.
Althans zo ging het bij mij destijds. Nu gaat het niet meer zo makkelijk als toen.
Zuipen en feesten....wat een mooie tijd was dat.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gast, je bent 17!!! alsof je dan al iets te neuken nodig hebtdude.. you've got a serious problem!
En je hebt wat met je omgeving te maken? Lekker boeiend to be honest wat een ander wel of niet heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee niet nodig hebben maar je gaat toch twijfelen als je omgeving het wel heeft.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga stappen en feesten met je maten. Dan kom je meiden tegen die je weer vriendinnen hebben waarmee je ook leuke dingen kan doen en voor je het weet heb je keuze uit 6 meiden.
Althans zo ging het bij mij destijds. Nu gaat het niet meer zo makkelijk als toen.
Zuipen en feesten....wat een mooie tijd was dat.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee niet nodig hebben maar je gaat toch twijfelen als je omgeving het wel heeft.
[..]
Ow ik doe het wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:36 schreef Flaccid het volgende:
Jullie vinden het wel leuk om neer te kijken op mij is t niet?iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Jullie vinden het wel leuk om neer te kijken op mij is t niet?Nee maar als neuken op je 17e al zo'n grote issue is, dan klopt er iets nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
[..]
Jullie vinden het wel leuk om neer te kijken op mij is t niet?neer kijken? nee, ik zeg alleen dat ik 10 jaar meer ervaring heb dan jij, en dat je je op je 17e echt nog nergens zorgen om hoeft te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie vinden het wel leuk om neer te kijken op mij is t niet?Ik kijk op niemand neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mwa grote issue. heb voor de rest weinig aan m'n hoofd. Maar het gaat niet persé om het neuken opzich, daar heb ik schijt aan. Het gaat er mij om dat ik toch ook wel een vriendinnetje zou moeten hebben waar ik een relatie mee kan hebben?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee maar als neuken op je 17e al zo'n grote issue is, dan klopt er iets niet
Wacht maar tot hij 18 is en nog steeds niet geneukt heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee maar als neuken op je 17e al zo'n grote issue is, dan klopt er iets niet
ik wel, heb een huisgenoot van 1meter 50, en als ik daarnaast sta kijk ik zeker wel op hem neerquote:
Je moet helemaal niks, op je 17e moet je lekker vrij zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mwa grote issue. heb voor de rest weinig aan m'n hoofd. Maar het gaat niet persé om het neuken opzich, daar heb ik schijt aan. Het gaat er mij om dat ik toch ook wel een vriendinnetje zou moeten hebben waar ik een relatie mee kan hebben?
2 maandenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij 18 is en nog steeds niet geneukt heeft.
en wat dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als jij dat zo ziet... hoe moeten wij onszelf dan zien? ik ben 27 en heb geen vriendinnetje waarmee ik een relatie kan hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mwa grote issue. heb voor de rest weinig aan m'n hoofd. Maar het gaat niet persé om het neuken opzich, daar heb ik schijt aan. Het gaat er mij om dat ik toch ook wel een vriendinnetje zou moeten hebben waar ik een relatie mee kan hebben?
Zou moeten hebben is meer in de trend van waarom niet hebben.
Je kan het toch niet forceren, dus waarom je druk maken. Dat druk maken hindert je enkel je doel te bereiken.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik had ook "pas" sex op mijn 20equote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die manier kijk ik ook op mensen neer. Mijn ex is ook zo klein.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wel, heb een huisgenoot van 1meter 50,
Scoor een chick danquote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zou moeten hebben is meer in de trend van waarom niet hebben.
Nee maar gehad bedoel ik. Ik ben 17, bijna 18 en heb nog geen relatie gehad.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij dat zo ziet... hoe moeten wij onszelf dan zien? ik ben 27 en heb geen vriendinnetje waarmee ik een relatie kan hebben
Ik ben 26 en nog steeds maagd. Lekker belangrijk trouwens. Er zijn veel belangrijker dingen dan wel of niet maagd zijn in het leven.quote:
Da,s toch heel gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee maar gehad bedoel ik. Ik ben 17, bijna 18 en heb nog geen relatie gehad.
Daar leg ik de nadruk ook niet op.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 26 en nog steeds maagd. Lekker belangrijk trouwens. Er zijn veel belangrijker dingen dan wel of niet maagd zijn in het leven.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij dat zo ziet... hoe moeten wij onszelf dan zien? ik ben 27 en heb geen vriendinnetje waarmee ik een relatie kan hebben
De twee jaar komt er voor mij ook al weer aanquote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik dan .. had een relatie, nu 2 jaar vrijgezel.. ben ik nu niet meer goed genoeg?
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 26 en nog steeds maagd. Lekker belangrijk trouwens. Er zijn veel belangrijker dingen dan wel of niet maagd zijn in het leven.
4 Jaar alweerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De twee jaar komt er voor mij ook al weer aan
Gelukkig. En tot mijn 25ste heb ik ook nooit een relatie gehad.quote:
Ik 4 maanden, maar ik ben bang dat we er allemaal niets mee winnen.quote:
Ik ben 23 en nog maagdquote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
misschien moet jij maar eens gewoon nadenken voordat je wat post ofzo.. ons een rotgevoel geven.. hoe durf je!quote:
`Sorry..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk er komt een leuke dame uit de lucht vallen maar nee hoor weer pech
Neem je iets aan van een irritant jochie van 17?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
misschien moet jij maar eens gewoon nadenken voordat je wat post ofzo.. ons een rotgevoel geven.. hoe durf je!
Dan ga ik heel verstandig maar slapen.. anders wil ik straks nog van de brug afspringen ofzoquote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
misschien moet jij maar eens gewoon nadenken voordat je wat post ofzo.. ons een rotgevoel geven.. hoe durf je!
Er zijn nog ouder maagden gesingaleerd hier op Fok!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben 23 en nog maagdDus nog zat jaar om het beter te doen!
Denk je dat niet fokkers van 17 in het echt allemaal aan het ballen zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Neem je iets aan van een irritant jochie van 17?
Ik bedoelde er meer mee de andere jongentjes van mijn leeftijd op fok.
Nee, je bent nu hartstikke waardeloos.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik dan .. had een relatie, nu 2 jaar vrijgezel.. ben ik nu niet meer goed genoeg?
Ik snap je zin niet echt maar ik denk dat de gemiddelde fokker van 17 niet aan het ballen is.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk je dat niet fokkers van 17 in het echt allemaal aan het ballen zijn
spring dan maar bij mij in bed, krijg je nog een knuffel toe!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik heel verstandig maar slapen.. anders wil ik straks nog van de brug afspringen ofzo
Ik denk dat fokkers van 17 allang in bed moeten liggenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk je dat niet fokkers van 17 in het echt allemaal aan het ballen zijn
Kijk eens aan, nog meer mensen die hij kan verslaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn nog ouder maagden gesingaleerd hier op Fok!
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik heel verstandig maar slapen.. anders wil ik straks nog van de brug afspringen ofzo
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, je bent nu hartstikke waardeloos.![]()
Natuurlijk niet, je mag er altijd nog zijn![]()
*Geeft troostende knuffel*
Whehehe, laat je niet zo opfokken door snuit.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Neem je iets aan van een irritant jochie van 17?
Ik bedoelde er meer mee de andere jongentjes van mijn leeftijd op fok.
Mensen die 17 jaar zijn en geen account op fok hebben, denk jij dat die allemaal batsen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet echt maar ik denk dat de gemiddelde fokker van 17 niet aan het ballen is.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
spring dan maar bij mij in bed, krijg je nog een knuffel toe!
Inderdaad. Het kan altijd erger.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kijk eens aan, nog meer mensen die hij kan verslaan.
Nee! Laat me niet alleen met deze idiotenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, laat je niet zo opfokken door snuit.![]()
Mensen, ik ben klaar hier, ik ga naar bed. Welterusten
Tuurlijk. Allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mensen die 17 jaar zijn en geen account op fok hebben, denk jij dat die allemaal batsen?
haha, noooooouuuuuuuu, ik was heel rustig netjes en beheerst!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, laat je niet zo opfokken door snuit.![]()
Mensen, ik ben klaar hier, ik ga naar bed. Welterusten
Doeiquote:
Dan zijn er iig hier nog een paar mensen blij.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dan zou je je account moeten deleten, dan kan je ook batsen.
I like itquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dan zijn er iig hier nog een paar mensen blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
Hoiquote:
Ja, iedereen zou zo moeten denkenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar relaties krijg je alleen maar kopzorgen vanKan beter vrijgezel blijven
Ja en pijnlijk sterven is ook kut dus ik pleeg rond mn 60e zelfmoord.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar relaties krijg je alleen maar kopzorgen vanKan beter vrijgezel blijven
Oh op me 60e ben ik allang dood denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk sterven is ook kut dus ik pleeg rond mn 60e zelfmoord.
Laten we het leuk houden.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh op me 60e ben ik allang dood denk ik.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, iedereen zou zo moeten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik kan wel wat mensen bedenken die dat wel leuk zouden kunnen vindenquote:
Ik merk het.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ach ik kan wel wat mensen bedenken die dat wel leuk zouden kunnen vinden![]()
Maar mijn eigen levensverwachting ligt echt niet zo hoog
En ik zal als maagd ten onder gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ach ik kan wel wat mensen bedenken die dat wel leuk zouden kunnen vinden![]()
Maar mijn eigen levensverwachting ligt echt niet zo hoog
Zie eerst maar eens de 30 te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja en pijnlijk sterven is ook kut dus ik pleeg rond mn 60e zelfmoord.
Ow daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens de 30 te halen.
That's the spirit.quote:
Er is niks zeker in het leven. Alleen dat je ooit dood gaat.quote:
Sterven op je hoogtepunt.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Al sterf ik tijdens het neuken ga ik nog als maagd ten onder![]()
Johquote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is niks zeker in het leven. Alleen dat je ooit dood gaat.
en dat je belasting moet betalenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is niks zeker in het leven. Alleen dat je ooit dood gaat.
Pfftquote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een wippie maken op de top van de Himalaya en dan sterven
Ook over je uitkering?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat je belasting moet betalen
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pfft
Ik ga zorgen dat ik als eerste seks in de ruimte ga hebben.
kan je terug in de tijd reizen?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pfft
Ik ga zorgen dat ik als eerste seks in de ruimte ga hebben.
Samen in een slaapzak of zo...quote:
Wanneer is dat dan gebeurd volgens jou?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kan je terug in de tijd reizen?
ik meen dat het al in het Russische ruimte station gebeurd was..quote:Op maandag 23 maart 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Samen in een slaapzak of zo...
[..]
Wanneer is dat dan gebeurd volgens jou?
Hmm, zou dat dan niet al wat beter bekend zijn? Bij google krijg je wel wat verhalen, maar dat lijken voornamelijk hoaxes(en?) te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik meen dat het al in het Russische ruimte station gebeurd was..
Ik heb met mijn collega als eerste in de ruimte geneukt omdat we 3 maanden daar samen zaten.. Kom laten we dat aan de grote klepel hangen, iedereen wil het vast weten!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat dan niet al wat beter bekend zijn? Bij google krijg je wel wat verhalen, maar dat lijken voornamelijk hoaxes(en?) te zijn.
Is dat wat ze jou vertelden vroeger bij de Space GGD?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:18 schreef JonKeL het volgende:
Je hebt wel een kleinere piel in de ruimte
Ik zou dat echt wel vertellen, gewoon voor de cool-factor.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn collega als eerste in de ruimte geneukt omdat we 3 maanden daar samen zaten.. Kom laten we dat aan de grote klepel hangen, iedereen wil het vast weten!
Je bloeddruk en pulse zorgen er toch wel voor dat het bloed naar de juiste plek gaat?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:18 schreef JonKeL het volgende:
Je hebt wel een kleinere piel in de ruimte
Als je alleen bent...en je verveeld je...Is zon spaceshuttle dan na een tijdje niet zon sneeuwbal?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zou dat echt wel vertellen, gewoon voor de cool-factor.
En naast dat, ik zie de wetenschappelijke waarde er wel van in. Wil de mensheid ooit eens ruimtereizen buiten ons zonnestelsel gaan ondernemen, dan zou dat met de huidige technologie via generatieschepen moeten. Dan lijkt het me wel handig als we weten wat de gevolgen zijn van voortplanting in een zero-G omgeving.
Jawel, maar je bloeddruk is lager en daardoor heb je een kleinerequote:Op maandag 23 maart 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bloeddruk en pulse zorgen er toch wel voor dat het bloed naar de juiste plek gaat?
Haha, zie je het voor je... Net je Space Shuttle gedockt met ISS waar een astronaut al drie maanden zit, doe je die deur open en dan zweven de spermaklodders je tegemoetquote:Op maandag 23 maart 2009 00:21 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Als je alleen bent...en je verveeld je...Is zon spaceshuttle dan na een tijdje niet zon sneeuwbal?
Sperm Invadersquote:Op maandag 23 maart 2009 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, zie je het voor je... Net je Space Shuttle gedockt met ISS waar een astronaut al drie maanden zit, doe je die deur open en dan zweven de spermaklodders je tegemoet![]()
Heel veel koffie drinken!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel, maar je bloeddruk is lager en daardoor heb je een kleinere
Goeie vraag. Even gegoogled:quote:Op maandag 23 maart 2009 00:28 schreef Flaccid het volgende:
Zouden astronauten een internetverbinding hebben zodat ze even hun mail kunnen checken of iets kopen op ebay?
Vroeg wel, wakker nog totaal niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:02 schreef MNR het volgende:
Hey goedemorgen Snuit!
Goeiemorgen djayzz
Vroege vogels
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vroeg wel, wakker nog totaal niet!
Wat ben jij een heerlijke stuiterbal deze morgen! en over een uurtje, och, dat zien we dan wel!quote:
Ik ben al een uurtje wakkerquote:Op maandag 23 maart 2009 07:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ben jij een heerlijke stuiterbal deze morgen! en over een uurtje, och, dat zien we dan wel!
Ah! Good morningquote:
de aankomende 2 weken ben ik bij je in de buurtquote:Op maandag 23 maart 2009 07:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah! Good morning
Ow, dus je bent heel even bij me in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |