Waarom niet? Misschien moet je vaker komen het is soms best gezellig hier.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Je hebt dus niks met carnaval. Maar brabant is zoveel meer dan alleen dat.
waarom zou dat gebeuren dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Euh ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben je nou een echte single of niet..
Goede vraag.quote:
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Oude koeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]Alsof wij daar mee zouden zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
For great justice!
Guus Meeuwisquote:Op zondag 22 maart 2009 22:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?
* Cuegirllie is het eens met Qquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Ik heb er inderdaad slapeloze nachten van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
en ik ben het daar weer mee eens en zoquote:
Wat een chauvinisme hierquote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Maar serieus. Gezelligheid, geborgenheid, warmte. Het is gemoedelijk hier, en in Limburg ook trouwens.
Twee betekenissen:quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Echte single. Wat is dat dan?
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
ow dat kan ik echt niet lezenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
Veel slowchate hier idd.
Heb net Muggepuut uit van Brusselmans, vanminddag aan begonnen
Een hoop gezever maar toch heeft het wel iets
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben het daar weer mee eens en zo
en dus ook met Q
en ik snap echt niet waarom niemand gewoon kan accepteren dat het zo is en dat dat gewoon gezegd kan worden zonder gezeur en ge-verwijt en zo
Jij ook al?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad slapeloze nachten van...
Oh nog zo eentjequote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Maar serieus. Gezelligheid, geborgenheid, warmte. Het is gemoedelijk hier, en in Limburg ook trouwens.
Met zijn allen verhuizen naar R&P SC?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?
haha wat een onzinquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doen
Dat zijn priesters. Of iig.. dat zeggen zequote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nog zo eentje![]()
Dat zou dus juist een rede zijn daar weg te blijven
Tijn, een echte single date niet en laat zich niet verleiden door al het vrouwelijk schoon.
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag: wat gaan we er aan doen?
Zolang R&P zich er niet mee bemoeid is er geen probleem.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doen
Meet - no checkquote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
deze sc is veel kliekeriger
en ik draai al weet ik hoe lang mee in de gewone sc en ik behoor niet tot die kliek of zo
heb iig nog nooit iemand gemeet van daar praat nooit met de mensen van daar op msn of zo en pm eens in het half jaar iemand of zo
hier meet/neukt/pmt/date/msnt iedereen wat af
Jij PMt ook schatjequote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
en ik draai al weet ik hoe lang mee in de gewone sc en ik behoor niet tot die kliek of zo
heb iig nog nooit iemand gemeet van daar praat nooit met de mensen van daar op msn of zo en pm eens in het half jaar iemand of zo
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met zijn allen verhuizen naar R&P SC?
En toch is het hier vrijheid blijheid.. Flower power!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
Helemaal niet wat je zegt gaat niet op, er zijn van het weekend veel nieuwe erbij gekomen dus kliek is er niet anders hadden die alweer weg geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
Ik heb daar niets van gemerkt anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat een onzin
dat vnid ik opzich een goed ideequote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Howl het volgende:
[..]
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.
En dat werkt? Dat heb ik al tig maanden geleden aangegeven maar niemand reageerd daar meer op dus dat gaat niet werken.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Howl het volgende:
[..]
We zouden weer eens kunnen beginnen met stellingen.
Als ze terug is uit het buitenland, dan gaan we een ijsje eten!quote:
"ijsje eten", is dat net zoiets als brommers kiek'n?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze terug is uit het buitenland, dan gaan we een ijsje eten!
* fronst *quote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh hoi Auto zag jou nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Het kan heel snel gaan hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Flaccid het volgende:
Vind het verschil tussen neuken en pm'en en msn'en best groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |