Jij doet mij sponsoren?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Leanne het volgende:
we doen gewoon een KSC meet in spanje!
woei![]()
Das voor uit kijken hehquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom krijg ik google ads met "60+ daten"
Laplandquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
Maar in Spanje is het warm... kunnen we niet meeten in Lapland anders?
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, mijn baas vond het niet leuk dat ik hem vertelde dat ik hem niet vertrouw
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!quote:
Ik wil die fjorden echt eens zienquote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!
Ik ben smoorverliefd op dat land.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?
[..]en waarom zei je dat?
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moetquote:
jup Dat is een Baasquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moet
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Was'tie weggelopen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Ja dat is zoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee hij is ziek aan het doen, vanavond weer naar de dierenartsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |