Ja ik dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
MPGquote:
EauAhquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week pas.![]()
[..]
Muck![]()
[..]
Ik in Vlaardingen
het is weer eens wat anders dan users die mij een teringlijer vinden omdat ik hun briljante topics dichtgooiquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Groot verhaaltje..
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nee daar doen ze niet aanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?
Heet dat zo tegenwoordig? In mijn tijd werden dat nog kinderen genoemd. Of nazaten...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek krijgt dependances
Je hebt dus uitbreidingsplannen, Antoni?
Hmm... half fok?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als half FOK! wordt uitgenodigd voor een KSC-meet.
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Mjah maar dan moet ik daar 5 uur op een stoel gaan zitten met een poes in een kooitje tot mijn vriend eindelijk komt om te betalen? Dat vind ik ook niet heel ideaal. Dan kan ze volgens mij beter nu lekker op haar kussen liggen "slapen".quote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.
En, komen die kloons ook?quote:
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Poes komt niet buiten dus dat kan gelukkig nietquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?
Van wie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem ontslag en ga genieten van het heerlijke weer!! o wacht..quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van wie dan?ehm...Ik ben toch jouw kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |