Ja hoorquote:
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.quote:
Net alsof ze daar geen internet hebben of watquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.
Ik denk dat ie daar wel wat beters te doen heeft dan op FOK! zittenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ze daar geen internet hebben of wat
hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wie wil er een kop koffie verdienen trouwens?
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef cablegunmaster het volgende:
de plaatselijke bewoning uitleven![]()
zoals indahnesia zou zeggen
ik was er al even hoorquote:
laat maar danquote:Op maandag 23 maart 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zoek vrijwilligers om mijn afwas te doen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je MPG meeneemt en hem laat afwassen, krijg jij een extra kop koffie!
Dan doe ik die afwas zelf welquote:
ach wat rotquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
Mijn aller aller aller liefste poes is net ingeslapen![]()
![]()
Och Fhaatjequote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Wat zielig!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Ah vandaarquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
He bahquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
ow fha...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Klassieke fout natuurlijk. De gestrafte boodschapper en het slechte nieuwsquote:
NIKSquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIKSROT EFFE OP
HET IS TOCH ZIJN TEEVEE
Dat jullie verzaken kan natuurlijk nooit mijn schuld zijn he, dat snap je zeker zelf ook wel
Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzoquote:
Superquote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzo
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Oh en Fha, sterkte
Ik heb dat eens nagezocht, maar het is helemaal geen virusquote:Krijg nou het Rasbora Caudimaculata-virus!
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Martquote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?
En bedanktquote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Mart
De Pasha van Zandvoort is ook niet meer wat hij geweest isquote:
van iedereen welquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
En OA, doe me een plezier, geen dagcijfers morgen?
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?
Nee, het waren er maar 158, Fles:quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:008. 158 DR34M3R
hey indahnesia.com hoe is je reis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi, ben op het vliegveld in Jakarta en ga later vandaag door naar Jogja.. tot vanmiddag dus
Aha, succes ermee iig!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:29 schreef Klonk het volgende:
ik wil van mijn vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten mijn echte werk gaan maken
Gehandicapt ben je 12quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
29 februari jarig zijn kan niet in 1971quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komen
weet ik, maar ik wou erg graag jarig zijn op 15 september, dan was ik tenminste als enige jarig in mijjn familiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!
Hij is toch minder jarigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staan
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pas
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delenquote:
Bijna afgelopen, nog een uurtje wachten op het vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey indahnesia.com hoe is je reis?
alleen als je de uitkomst vermenigvuldigd met eerste paasdagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delen
Klonk ook mee eens![]()
Geen gebrek aan gehad in de afgelopen 16 dagen inderdaad. En het goeie is, dat het maar met 1 persoon was.. ooh, wat ben ik toch trouwquote:
wrijf het nog ff in jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Verder was het strand lekker rustig, het zwembad op temperatuur, het bier koud en het eten erg goed. Nog even voor de volledigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |