Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzoquote:
Superquote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzo
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Oh en Fha, sterkte
Ik heb dat eens nagezocht, maar het is helemaal geen virusquote:Krijg nou het Rasbora Caudimaculata-virus!
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Martquote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?
En bedanktquote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Mart
De Pasha van Zandvoort is ook niet meer wat hij geweest isquote:
van iedereen welquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
En OA, doe me een plezier, geen dagcijfers morgen?
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?
Nee, het waren er maar 158, Fles:quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:008. 158 DR34M3R
hey indahnesia.com hoe is je reis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi, ben op het vliegveld in Jakarta en ga later vandaag door naar Jogja.. tot vanmiddag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |