The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
[ONZ] Homo #45 Waar uit de kast komen een andere betekenis heeft [KLB] Klote SS banner #@! [SES] Hulp nodig met duits [KLW] Stijlvolle schuilkelders bouwen voor dummies #4 [UVT] Hoe zo snel mogelijk dronken worden voor avondklok? [FTR] Derrick seizoen 23 [FTR] Commissaris Rex seizoen 15
[TRV] Ga jij op kamp dit jaar? [PUB] Hitlerjugend SC #88 [V&A] [GEZ] Fiets [CUL] Creatief met bloembollen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b] Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef elkravo het volgende: [GC] Alberto checkt de gaskamer [V&A] [TK] Grote hoeveelheid stenen... afhalen te Rotterdam
[K&W] Hoe maak je kogelgaten dicht? [PTA] Hoe bouw ik mijn Visa om naar houtgas? [NWS] Hitler mag Engeland niet in. [TTK] Schilderen met A.H. [FOT] Ik krieg mijn blitz niet aan de gang. [CUL] Koken met sterren. [DEF] Gecapituleerd, wat nu? [DIG] Is de transistor al uitgevonden? [K&W] Hoe maak ik een verborgen kamer?
[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-03-2009 22:06:31 ]
[NWS] Hitler "stop de tsunami van joden" [NWS] Duitsland veert op na crisis. [PTA] Nieuwe lease-auto: Kever of Skoda Superb 3000? [GC] Terwijl de V1's overvliegen [#4] [TRU] Lambiekje: Hitler komt van Mars [R&P] Kan me niet concentreren. Is zo'n kamp wat?
[ Bericht 32% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-03-2009 22:25:17 ]
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b] Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
[PTA] Autorijden op hout? [ONZ] Paint hier hoe je fiets is gejat [K&W] Mag ik even in jou kamp kijken? #5