Precies, gewoon met je bakkes boven de gaspitten. Je merkt het snel genoegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:43 schreef Snakey het volgende:
Bovendien zou je het gas moeten horen als er nog een pit openstaat. Dat zou ik eerst even checken.
Met een Zaklantaren, Ome Henkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:43 schreef Snakey het volgende:
Bovendien zou je het gas moeten horen als er nog een pit openstaat. Dat zou ik eerst even checken.
quote:Gas, water en elektra
Gaslucht
Als u gas ruikt moet u vuur en vonken vermijden. Zelfs het gebruiken van een lichtschakelaar kan een vonkje veroorzaken. Doe dat dus niet! Zet direct alle deuren en ramen open. Zet uw gasstel, geiser en cv-ketel uit. Als u gas blijft ruiken sluit dan de hoofdkraan in de meterkast en bel het landelijke storingsnummer voor gas en stroom (0800-9009)
Hij/zij is 16 he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Snakey het volgende:
Ow, ik bedenk me ineens dat er altijd een kraan onder het gasstel zit. Dus als het inderdaad kapot is, kastje onder het gasstel open en die kraan dichtdraaien.
idd dus doe maar niet. in het geval dat het geen HOAX isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef goeiemoggel het volgende:
Disclaimer: als je dit te laat doet dan kan het effect enigszins averechts zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |