Hihi. Oke. Dan kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb deze week al drie keer zelf de afwas gedaan omdat hij of aan het sporten was, of naar Spaanse les of vastgekit zat aan de Playstation.
Ik klaag over verwaarlozing van MIJ (en de afwas)
Ik ook. Ik was bijna nooit af. Mijn vriendje welquote:Op zondag 22 maart 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Oke. Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen
Ik ben zo blij met mijn vaatwasser
Het eerste wat er gaat komen als we voor een huis gaanquote:Op zondag 22 maart 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Oke. Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen
Ik ben zo blij met mijn vaatwasser
Wasda een kale taart???quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekkermaarre wel een beetje kaal hoor
quote:
Wáat?? Dus d'r zat helegaar geen monchou op of in, of hoe zeg je dat? Je kreeg biscuitkruimels met boter??quote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je alleen de bodem maakt
toch vond ik 't wel heel lief hoor
*mompelt iets over een gegeven paard enzo*
Nou, wél mochou met slagroom, maar geen rood fruit erop, en dat hoort er eigenlijk wel op vind ikquote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Wáat?? Dus d'r zat helegaar geen monchou op of in, of hoe zeg je dat? Je kreeg biscuitkruimels met boter??
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
En ten tweede: dat ik het je persoonlijk op de bank kwam serveren, had al de kers op de taart moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |