Je hebt het nog volledig in eigen hand als Ajax zijnde, gewoon van Twente winnen en beter doelsaldo behoudenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn teletekst!?!?
Veel spelers
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar je moet nog winnen van Sporting () he
Heb wel vertrouwen in een goed resultaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar je moet nog winnen van Sporting () he
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
Twente kennende scoren ze nu
Ik lust eigenlijk wel wat van de Febo...quote:
Ja he. hoe lang is het nog ? 20 seconde?quote:
Kans maken op de titel zat er voor Twente niet meer in hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
Wilde je enige kans maken op de titel dan moet je toch wel van dit NEC winnen.
Want kon opzich echt nog als je blijft winnen en zelf van AZ wint.
Nou ja het zat er ook wel aan te komen. Na de winterstop heb ik ze amper nog op een goede wedstrijd weten te betrappen en werd het met de week slechter.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
Wilde je enige kans maken op de titel dan moet je toch wel van dit NEC winnen.
Want kon opzich echt nog als je blijft winnen en zelf van AZ wint.
jou gloryhunter clubje speelt anders ook niet al te bestquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja het zat er ook wel aan te komen. Na de winterstop heb ik ze amper nog op een goede wedstrijd weten te betrappen en werd het met de week slechter.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
jou gloryhunter clubje speelt anders ook niet al te best
Frustraties frustraties..quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
jou gloryhunter clubje speelt anders ook niet al te best
Ja dat blaat iedereen, feiten waren dat er een gat van 9 punten was en dat AZ nog tegen Twente en Ajax moet en het dus al heel realistisch was dat AZ 6 punten laat liggen.. dan zijn nog 3 of 4 puntjes laten liggen echt niet veel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:39 schreef Rots het volgende:
[..]
Kans maken op de titel zat er voor Twente niet meer in hoor.
Niet per se. Als Twente volgende week wint dan is verschil 11 punten nog met nog 12 punten te behalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef buddyb het volgende:
az moet dus nog twee keer winnen en dan zijn ze kampioen
Nee, ik verlies toch zeker liever om jullie dwars te zitten.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:49 schreef Emimich het volgende:
Die provincialen van Twente hebben een fijne dag, punten verspelen bij NEC én Arnautovic een tijdje kwijt raken.
moet wel te doen zijn, gezien de vorm van de laatste wekenquote:
Een zondagsschot zien we inderdaad nooit van iemand die uit de jeugdopleiding van Psv, Groningen of Vitesse komt..quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een heerlijke jodenstreep was dat zeg.![]()
Goossens.
Of je vat het zo serieus op...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Een zondagsschot zien we inderdaad nooit van iemand die uit de jeugdopleiding van Psv, Groningen of Vitesse komt..
Ik niet. Ik plaatste het meteen al in dezelfde categorie als een "kakkerlakken-tackel"quote:
Was vast een schwalbe van Matthijs..quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:55 schreef The_Verve het volgende:
Cziommer en Matthijs. Duitsers onder elkaar...
Geleerd van Holla?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was vast een schwalbe van Matthijs..
Suarez heeft toch nog enkele sporen achter gelaten.quote:
Niks boven Utregquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef The_Verve het volgende:
Beetje een treurig sfeertje in de Galgenwaard.
die moet gewoon op de stipquote:
Ach, bij ons is het meestal niet veel beter...quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef The_Verve het volgende:
Beetje een treurig sfeertje in de Galgenwaard.
Eens.quote:
Was gewoon een schop van achter op een doorgebroken speler...quote:
hij had al geschoten en de kans was dus weg, maar het blijft een overtreding waar de scheids gewoon voor moet fluiten en een penalty hoort te geven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was gewoon een schop van achter op een doorgebroken speler...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |