Vraag die dan gewoon aan, het helpt echt!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:49 schreef Marurk het volgende:
Ik ga... studeren.
Een tijdelijke ban zou eigenlijk wel goed van pas komen nu whehe.
quote:
DnBquote:Op zondag 22 maart 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom maar. Het valt wel mee nu, ik ben pro danser. Ik kan heel goed dansen op Drum 'n' Bass.
Moaaah, ik kan wel piano en gitaar spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DnB! Maar nee Bobby postte het plaatje al
!
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik speelde op de basisschool altijd triangel, omdat ik geen gevoel voor ritme heb...
*Verdringt de gedachte aan "my heart will go on" spelen op een klokkenspel ( ja zo heette dat dingquote:
Ik wil ook piano spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moaaah, ik kan wel piano en gitaar spelen.
Op die leeftijd al op een klokkenspel spelen?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Verdringt de gedachte aan "my heart will go on" spelen op een klokkenspel ( ja zo heette dat ding)
En de reden dat ik eruit was gestuurd was, omdat ik brutaal was geweest tegen de hork van een muziekleraar.
Nicequote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op die leeftijd al op een klokkenspel spelen?
De rijpe leeftijd van 13 jaarquote:Op zondag 22 maart 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op die leeftijd al op een klokkenspel spelen?
Bwehehequote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Verdringt de gedachte aan "my heart will go on" spelen op een klokkenspel ( ja zo heette dat ding)
En de reden dat ik eruit was gestuurd was, omdat ik brutaal was geweest tegen de hork van een muziekleraar.
VLOOIENMARS!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niceik kan ook gitaar spelen, maar niet echt geweldig
op de piano kan ik alleen de vlooienmars
Ik heb wel piano les gehad, heel vroeger. Maar nu kan ik er niks meer vanquote:Op zondag 22 maart 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheIk weet nog wel dat we op de basisschool een muziek leraar hadden waar velen bang voor waren. Zo eng was hij niet eens. Zo lullig voor die vent.
HEUJquote:Op zondag 22 maart 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VLOOIENMARS!![]()
The Scientist en 9 Crimes kan ik het beste spelen.
Ik kan het begin van Fur Elise, de vlooienmars en vader jakob.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat kan je spelen op de gitaar?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet dat elke les muziek aanhoren.quote:
Ik heb de noten. Dan lijkt 'ie echt kahankermoeilijkquote:Op zondag 22 maart 2009 15:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan comptine d autre ete of hoe je het ook schrijft van Yann Tiersen op de gitaar. Maar ik wil 'm op de piano leren spelen.![]()
M'n oom had vroeger een vleugel, eens vragen of hij die nog heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |