Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh van de flauwe teasersput your money where your mouth is or stop fantasizing
Echt waar?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapen
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugsquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echt waar?Tis maar goed dat heiden dat niet gezien heeft!
kwam ie bij mij de slaapkamer in "is hier geen plek meer, dan ga ik wel bij ise slapen"quote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugs
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
nopequote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jefferson Airplane, Janis
Pink Floyd ontbrak toch niet?
Volgende keer stel ik de playlist samen!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopeje moet wat tijdens een feest van 2 dagen
![]()
hij is zelfs ondertiteldquote:
mijn feest is over 3 wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgende keer stel ik de playlist samen!
weer een dope feestje?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn feest is over 3 weken
heb alleen nog geen waterpijpquote:
Flauw, harvey. Heel flauwquote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald subsidie formulier invult
Check!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb alleen nog geen waterpijpmaar die hoorde ik al voorbijkomen als cadeau-idee
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet je waar ik zin in heb? Ik heb zin in een hippie stonede avond! Met Pink Floyd, The Doors, Velvet Underground en voorlezen uit het werk van Kafka
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |