whaha, je had wel gelijk hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:55 schreef zbbrox het volgende:
Oh my bad. Die 5 minuten duurden een eeuwigheid.tvp
hmmmmmm kā fēiquote:
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huisquote:Op zondag 22 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Capp.. Hoe was jullie single zaterdagavond.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:07 schreef Q. het volgende:
Apart! Ik was bowlen en een ex stond op de baan naast me, geen woord tegen haar gezegd, niet eens aangekeken, heel surrealistisch!
Een man met smaak.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmmmmmm kā fēi
good one.. ik ga voor een cappu denkk
Oja, wintersport toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huis
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenquote:
Niet tegelijk iig.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet aangekeken of niet tegelijk? Je hebt haar iig gezien.
Welke was het?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenZuipen kan ik thuis ook wel
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.quote:
Op snowboard natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar wil ik wel een foto van zien, van die permanente zonnebril.
Dagtochten op ski's of wandeltochten?
Het viel mee, er waren meer dan genoeg andere mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.![]()
Maar geen ongemakkelijke momenten?
*kijkt links*quote:
Wat ben jij veeleisend.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
*kijkt links*
*kijkt rechts*
Nope, geen mooie vrouw overgehouden aan gisteravond. Dus geen O plusjes deze ochtend.
Goed humeurquote:Op zondag 22 maart 2009 10:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat ben jij veeleisend.
Uitslapen.![]()
Lente.![]()
Zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |