whaha, je had wel gelijk hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:55 schreef zbbrox het volgende:
Oh my bad. Die 5 minuten duurden een eeuwigheid.tvp
hmmmmmm kā fēiquote:
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huisquote:Op zondag 22 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Capp.. Hoe was jullie single zaterdagavond.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:07 schreef Q. het volgende:
Apart! Ik was bowlen en een ex stond op de baan naast me, geen woord tegen haar gezegd, niet eens aangekeken, heel surrealistisch!
Een man met smaak.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmmmmmm kā fēi
good one.. ik ga voor een cappu denkk
Oja, wintersport toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof! in de auto gezeten van Italie naar huis
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenquote:
Niet tegelijk iig.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet aangekeken of niet tegelijk? Je hebt haar iig gezien.
Welke was het?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was echt vet tof de bom, super weer, super sneeuw, heb nu een permanente zonnebril op mijn snoet staan.. Mooie dagtochten gemaakt, kilometers lopen vreten, en maar 1x wezen apres skieenZuipen kan ik thuis ook wel
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.quote:
Op snowboard natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar wil ik wel een foto van zien, van die permanente zonnebril.
Dagtochten op ski's of wandeltochten?
Het viel mee, er waren meer dan genoeg andere mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk niet uitelkaar houden, ik onthoud alleen de laatste.![]()
Maar geen ongemakkelijke momenten?
*kijkt links*quote:
Wat ben jij veeleisend.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
*kijkt links*
*kijkt rechts*
Nope, geen mooie vrouw overgehouden aan gisteravond. Dus geen O plusjes deze ochtend.
Goed humeurquote:Op zondag 22 maart 2009 10:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat ben jij veeleisend.
Uitslapen.![]()
Lente.![]()
Zonnetje.
quote:
Da's balen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niks zon, niet was buitenhangen want het regent net nu mijn droger het begeeft.
*steekt kopje buiten gordijntjequote:Op zondag 22 maart 2009 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niks zon, niet was buitenhangen want het regent net nu mijn droger het begeeft.
Speciaal voor jou dan, op deze zonnige zondagmorgen:quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
*steekt kopje buiten gordijntje
Ow, maar hier wel
Awwwwwwquote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, op deze zonnige zondagmorgen:
quote:
Dat waren geen rek- en strekoefeningen!quote:
Nou kom maar danquote:Op zondag 22 maart 2009 11:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat waren geen rek- en strekoefeningen!
GEENquote:Op zondag 22 maart 2009 11:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou kom maar dan![]()
![]()
* onder de dekens in bed sleept *
Die voelen de warmte op hun lijf, dat is wat anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef MNR het volgende:
Ow wacht!
Bengel, als een blind persoon over de zon kan zingen en ervan kan genieten, kan jij dat ook
Mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
Maar Bengel, als de zon niet schijnt, dan:
Soul shine
is better then sunshine
is better then moonshine
damn sure better then the rain
Qmusic werkt tegenwoordig.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:20 schreef MNR het volgende:
OW nee, ow nee, zet Q-music aan. Maar dat lukt Bengel volgens mij niet, dus hier:
Dat stond er al.quote:
Dat wist ik helemaal niet.quote:In de jaren '70 heeft hij na een ernstig auto-ongeluk, waarbij hij hersenletsel opliep, ook nog zijn reuk- en smaakzin verloren.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef Howl het volgende:
Als we dan toch met zonnige liedjes bezig zijn:
Ik vind het niks. Nu moet ik hem handmatig naar een andere tap slepen en kan ik niet meteen typen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Trouwens, wat hebben ze dat nu leuk geprogrammeerd (als je een clip beluisterd hier), zo'n pop-up venster. Leuk man!
Complimenten aan de developers!
Ik vind dat werken heul niet tof!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Hey dat is tof Bengel, dat Q tegenwoordig werkt. Super!!![]()
Andere baan zoeken dus.quote:
quote:
Dat klopt. Als aanvulling miste ik ook een "minimaliserings optie". Maar de lay-out ziet er mooi uitquote:Op zondag 22 maart 2009 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu moet ik hem handmatig naar een andere tap slepen en kan ik niet meteen typen.
Die drukte is er altijd wel eigenlijk. Hoop dat veel mensen een terrasjesmood hebben en daar de boel niet opstoppen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga ik daar niet komen vandaag. Om gek van te worden, die drukte.
Ik word helemaal gek als ik niet in mijn eigen tempo kan lopen. Al dat geslenter voor mijn voeten.. blergh.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Die drukte is er altijd wel eigenlijk. Hoop dat veel mensen een terrasjesmood hebben en daar de boel niet opstoppen.
Drukte an sich is ook wel grappig. Stelletjes die bakkelijen en heul veul oproepen dat een kind opgehaald wil worden uit de ballenbak.
Hoe staat het eigenlijk met jou verhuisplannen ?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:50 schreef MNR het volgende:
Geef mij maar budget voor IKEA, ik leef me wel uit
Heerlijk leuke spulletjes voor in huis kopen.
Neuh, mijn baan is erg okay, alleen dat werken in het algemeen. Zo zonde van je tijd.quote:
Vrije tijd is ook leuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, mijn baan is erg okay, alleen dat werken in het algemeen. Zo zonde van je tijd.
Ja! En als ik vind dat 20 uur in de week genoeg is dat dat goed is. En dat ik daar evenveel geld voor krijg als wanneer ik 40 werk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vrije tijd is ook leuk.
Je zou moeten mogen werken wanneer je daar zin in hebt hè?
Ja natuurlijk. Dat je in regenachtige weken misschien zelfs wel eens 30 uur draait, maar in zonnige weken te druk bent met nuttige dingen, zoals stoelen bezet houden op terrasjesquote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! En als ik vind dat 20 uur in de week genoeg is dat dat goed is. En dat ik daar evenveel geld voor krijg als wanneer ik 40 werk..
Jij snapt het helemaal! Oh. Ik ga eens wat kleren opvouwen enzo. Of weggooien desnoods. Eens kijken of ik wat orde kan brengen in de chaos.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat je in regenachtige weken misschien zelfs wel eens 30 uur draait, maar in zonnige weken te druk bent met nuttige dingen, zoals stoelen bezet houden op terrasjes
Dan kom ik wat chaos in de orde hier brengenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal! Oh. Ik ga eens wat kleren opvouwen enzo. Of weggooien desnoods. Eens kijken of ik wat orde kan brengen in de chaos.
Ah! Leuk dat je ernaar vraagtquote:Op zondag 22 maart 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou verhuisplannen ?
quote:
Ik had me indertijd ingeschreven bij een aantal particuliere verhuurders. Na iets meer dan een half jaar had ik mijn huidige appartement gekregen. Het is iets duurder dan via een woningbouwstichting. Maar qua ligging is het helemaal top.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
Ah! Leuk dat je ernaar vraagt
Ik heb vanmorgen nog een telefoontje gepleegd. Het schijnt dat iemand in mijn indirecte omgeving een appartement hier heeft in het centrum van Eindhoven waar ze uitgaan (ze wachten nog totdat ze in het huis, dat zij op het oog hebben, vrij komt). Dat is een kwestie van tijd. Zo'n 2, 3 maanden. Ik heb laten weten (via degene van wie ik het hoorde) dat ik interesse heb. Natuurlijk wil ik eerst het appartement zien en wil ik er zelf ook een goed gevoel bij hebben, maar klinkt het goed
Verder ben ik nog druk aan reageren op andere appartementen in Eindhoven.
Dus zodoende
Ik heb er wel zin in, een eigen appartement. Ja!
Serieus? Via welke verhuurder is dat jou gelukt? (PM mag ook hoor). Ik zoek al anderhalf jaar naar iets, maar ik kom er niet tussen..quote:Op zondag 22 maart 2009 12:23 schreef Howl het volgende:
[..]tijn
[..]
Ik had me indertijd ingeschreven bij een aantal particuliere verhuurders. Na iets meer dan een half jaar had ik mijn huidige appartement gekregen. Het is iets duurder dan via een woningbouwstichting. Maar qua ligging is het helemaal top.
Douchenquote:
Jaa is toch een leuke volgende stapquote:Op zondag 22 maart 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je ernaar vraagt
Ik heb vanmorgen nog een telefoontje gepleegd. Het schijnt dat iemand in mijn indirecte omgeving een appartement hier heeft in het centrum van Eindhoven waar ze uitgaan (ze wachten nog totdat ze in het huis, dat zij op het oog hebben, vrij komt). Dat is een kwestie van tijd. Zo'n 2, 3 maanden. Ik heb laten weten (via degene van wie ik het hoorde) dat ik interesse heb. Natuurlijk wil ik eerst het appartement zien en wil ik er zelf ook een goed gevoel bij hebben, maar klinkt het goed
Verder ben ik nog druk aan reageren op andere appartementen in Eindhoven.
Dus zodoende
Ik heb er wel zin in, een eigen appartement. Ja!
Bezig met een paper...quote:
Jajaquote:
Saaiquote:
Dat stukje met Jan de Hoop is wel briljant, vonnik.quote:
Net een aflevering bekeken, dadelijk een workout, dan de was doen, administratie hier op mijn bureau en daarna even lekker rusten en relaxenquote:
Jazeker! En eigenlijk klinkt deze optie heel goed. Ik zal mijn interesse eens duidelijker gaan tonenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa is toch een leuke volgende staplekker je eigen stekkie
Kijk, dat klinkt als een mooi plan!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef zbbrox het volgende:
Hoop dit jaar naar Eindhoven te verkassen. Hangt een beetje af hoe het er aan toe gaat bij mijn nieuwe werkgever. Af en toe kieken op kansrijkhuren.nl Liefst zit ik aan de bovenkant van Eindhoven zo om en nabij de Kennedylaan. Snel op het werk en snel in het centrum. (werk in Veghel)
Ook lekker als dat verdoemde kruispunt bij de ikea klaar is. Volgens mij zoef je er dan zo doorheen.
Ja he?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stukje met Jan de Hoop is wel briljant, vonnik.
Programma heeft best potentie. Vond alleen Kim Holland niet goed gedaan. Te makkelijk op 1 of andere manier.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja he?
En Irene is ook erg goed. Ik moest al lachen toen ze tegen Ali B. zei: "is goed Poes!"
Ze is en zijn beide echt heerlijk op elkaar afgestemd en kunnen echt zo goed personages brengen.
Ook leuk dat Angela meedeed, hehe. En Nathalie die een stuk heeft ingezongen voor dit programma. Ik kwam er alleen aan het einde pas achter dat de receptioniste Rebecca uit XFactor was. Toen snapte ik de grap beter
Nee, we hebben film gekeken en ik viel nog in slaap ook, dus daarna naar huis gegaanquote:Op zondag 22 maart 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat jammer.Niet meer wezen dansen dus?
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2009 12:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Jazeker! En eigenlijk klinkt deze optie heel goed. Ik zal mijn interesse eens duidelijker gaan tonen
Succes met je paper Box!
Jaa dat is toch ook topquote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben nog steeds helemaal flabbergasted als ik denk aan mijn eigen apartement
dat het allemaal van mij is en zo en dat ik hier een hele poos kan blijven wonen is echt helemaalals ik er over nadenk haha
Tja als de aannemer eens een beetje door zou werken dan zou ik er ook van kunnen genieten...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
Een eigen appartement is zooooo tof.! Ben nog steeds enorm blij met die van mij.
Pff, zonde. Wel beetje leuk bijgepraat?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, we hebben film gekeken en ik viel nog in slaap ook, dus daarna naar huis gegaan
Ik vond Kim Holland leuk, maar omdat de grap herhaald werd, werd hij minder sterk.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Programma heeft best potentie. Vond alleen Kim Holland niet goed gedaan. Te makkelijk op 1 of andere manier.
Scene van Marc Marie en Diewertje Blok vond ik wel grappig.
Dat is zeker een mooie optie, eerst even rustig opbouwen, interesse laten zien en dan vragen of ik een kan komen kijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
ThanksJa laat mss kan je wel even een keer langkomen om kort het appartement te mogen bekijken, weet je gelijk of het appartement het wachten waard is. [..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
Een eigen appartement is zooooo tof.! Ben nog steeds enorm blij met die van mij.
Op vrijdagavond tussen XFactor en XFactor - de uitslagquote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer wordt dat programma uitgezonden?
Vanavond komt de herhaling zag ik. Op rtl 4.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer wordt dat programma uitgezonden?
Oke. Xfactor hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Op vrijdagavond tussen XFactor en XFactor - de uitslag
Het is gewoon een leuk programma om naar te kijken dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanavond komt de herhaling zag ik. Op rtl 4.
Het is eigenlijk een glimlach-programma. Niet schaterlach eigenlijk.Hoewel anderen het weer vreselijk vinden.
PM verstuurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:29 schreef DR34M3R het volgende:
Serieus? Via welke verhuurder is dat jou gelukt? (PM mag ook hoor). Ik zoek al anderhalf jaar naar iets, maar ik kom er niet tussen..
Beetje, maar toen ik daar aankwam had ik al gelijk minder zinquote:Op zondag 22 maart 2009 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, zonde. Wel beetje leuk bijgepraat?
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een glimlach-programma. Niet schaterlach eigenlijk.Hoewel anderen het weer vreselijk vinden.
Wat een vertrouwenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie optie, eerst even rustig opbouwen, interesse laten zien en dan vragen of ik een kan komen kijken.
Ja Box, wanneer jij je passie in je paper legt, wordt het een paper om berentrots op te zijn, zeg ik je!
Ja, matig. Als er weinig anders op tv is.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuk programma om naar te kijken dus.
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen![]()
passie potje is beetje leeg
(en wat er nog inzit is zonde om in deze relatief eenvourdige paper te stoppen) Maar je laat me blozen
Dan vooral het programma niet kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje, maar toen ik daar aankwam had ik al gelijk minder zin
[/qoute]
Je had gister ook al niet zo'n zin om te gaan, zei je.
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachen
Zo veel zenders zo weinig leuks.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, matig. Als er weinig anders op tv is.
Ik heb het een stukje gekeken toen het op tv was. Gelijk maar door gaan zappen, vond er niets aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het niet gekeken, maar ik weet dat ik er totaal niet om zou kunnen lachen
Hahaha was ik ook niet van planquote:Op zondag 22 maart 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
Dan vooral het programma niet kijkenJe mist niet enorm veel.
Je moet van dat soort typetjes houden.. en als je dat niet doet dan is het niet verstandig om er naar te kijken, want zonde van je tijdquote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje gekeken toen het op tv was. Gelijk maar door gaan zappen, vond er niets aan.
Idd, er zitten wat leuke imitaties bij (zoals Jan De Hoop dus, maar Piet Paulusma ook) maar sommige zijn ook niet zo denderend - ik vond Marc Marie niet zo goed gedaan, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
Precies! Leef bij de dagquote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?
Marc Marie vind ik Carlo normaal (in kleine scenes) wel heel goed doen, maar dit leek indd. wat minder dan ik eigenlijk van hem gewend ben. Misschien omdat hij nu een langere scene moest doen ofzo. Kweet het niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, er zitten wat leuke imitaties bij (zoals Jan De Hoop dus, maar Piet Paulusma ook) maar sommige zijn ook niet zo denderend - ik vond Marc Marie niet zo goed gedaan, bijvoorbeeld.
Ben benieuwd naar de imitatie Matthijs van Nieuwkerk, omdat die zo eerlijk was in dwdd te vertellen dat hij het zelf vréselijk vond om naar te kijken.
Trouwens, dat Budget TV met de ex-Lama's, dát vond ik wel vies tegenvallen.
Dat weet je maar nooitquote:Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zou je anders dat restje passie voor gaan gebruiken dan vandaag?
Ben jij daar goed in ?quote:
Kopspijkers was inderdaad briljant.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marc Marie vind ik Carlo normaal (in kleine scenes) wel heel goed doen, maar dit leek indd. wat minder dan ik eigenlijk van hem gewend ben. Misschien omdat hij nu een langere scene moest doen ofzo. Kweet het niet.
Blijf het persifleren van mensen trouwens wel een kunst vinden. Hoe kan het toch dat je soms zo goed op mensen kan lijken?Bij Kopspijkers was dat voorheen ook zo briljant.
Klopt jahquote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, dat Budget TV met de ex-Lama's, dát vond ik wel vies tegenvallen.
Klopt, maar je moet natuurlijk wel prioriteiten stellen hequote:
Haiquote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Nog steeds rustig...?
Hoiquote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Nog steeds rustig...?
wilde ik net zien of er hier wat te doen wasquote:Op zondag 22 maart 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het ook.
'Move on people, there is nothing to see here'
dat komt omdat ik niet meer met jou praatquote:
Leuke foknaam.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
wilde ik net zien of er hier wat te doen was
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Hap neemtquote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Het kan altijd nog rustiger. Er zijn nog mensen hier.quote:
Nieuw hier?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Wat voor dropje ben jij ? zacht en fruitig,hard en zout of ?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
lees ik zoiets
jammer!
dan ga ik maar weer
Oooo vandaar!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet meer met jou praat
zo
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:Venco is en blijft het dropje van Singles
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opetenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:Venco is en blijft het dropje van Singles
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opeten
Hij/zij zegt alleen niets meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop dat die nieuwe een katjesdropje is
die zijn het lekkerst
Jaa maar daar wordt al op gesabbeldquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco is en blijft het dropje van Singles
Dat jij er niet van mag eten zegt niks over anderen hierquote:Op zondag 22 maart 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan dropjes die je niet mag opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |